Niin rakkaalle... Sun kanssa on kiva jutskata ihan arkisiakin asioita ja tykkään tavastasi katsoa silmiin olet ihana 💗
Hyvää yötä naiselle
14
396
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva. Mikä siinä on kivaa?
- Anonyymi
En tiedä onko minulle mutta hyvää yötä
- Anonyymi
Hyvää yötä myös sinulle ❤️ sinunkin kanssa on kiva jutella ja voin olla sun seurassa täysin oma itseni 🥰
T. Nainen- Anonyymi
Älä omi näitä typerys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä omi näitä typerys.
Näkee halluja ja unelmoi iltasen jälkeen ja saahan sitä
- Anonyymi
Niin mieskin sanoi minulle. Saa olla kuulema ihan oma itsensä sängyssä minun kanssa. Nauttii siitä kun ei tarvitse varoa. Vaan antaa mennä vaan.
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Taas uusi nainen kiikarissa? Olet nopea liikkeissäsi. Samat sanat joka naiselle, niinkö?
- Anonyymi
Toimiviksi havaittu, nin mikä jottei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiviksi havaittu, nin mikä jottei
Suomessa taitaa olla paljon höynäytettäviä naisia😂ei tarvii kuin luritella kauniita sanoja luvata kauniita ja ihguja juttuja väittää olevansa rikas ja rakas
Aina on uusi tyhmä valmiina jonossa. Miehellä on kivaa
- Anonyymi
Milloin näit viimeksi tämän naisen. Sama juttu sinne suuntaan.
- Anonyymi
Vastahan me oltiin sen kanssa mehtäs kahvilla ja syötiin pullia
- Anonyymi
Hyvää huomenta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739