Ranskan vaaleissa Putinin ystävät ei voittaneetkaan, ja toisaalta voittivat vasemmiston nousun myötä. Nyt vaan pitää ajatella kumpi on pienempi paha.
Suomelle ehdottomasti lopullinen tulos on parempi. Le Pen:in puolue on kokonaisuudessaan ankkuroitunut venäjämyönteiseksi. Vasemmiston Putinistit ovat sen sijaan hajanainen porukka, eivätkä ne tule vallitsemaan Ranskaa, siitä pitää Macron huolen.
Suuresti ihmettelen Persujen itkua ja harmistusta tuloksesta. Ankkuroituuko Suomen Persut nyt laitaoikeistoon? Eikö parempi olisi pitää mölyt mahassaan, sillä ankkuroituminen laitaoikeistoon tietää satavarmasti kannatuksen laskua. Parempi pysyä vain oikeistopuolueena eikä luisua äärioikeistoon.
Ranskan Putinistit
21
288
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi sinimusta ap äärioikeistolaiset sucks.
- Anonyymi
Jos Ranskan vasemmisto olisi Putin-mielistä, miksi sitten Lavrov sai Ranskan vaalituloksesta hysteerisen itkupotkuraivarin?
- Anonyymi
Niin suuttui puttekin
- Anonyymi
Li Andersson vei vasemmistoliiton eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li Andersson vei vasemmistoliiton eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita.
Vasemmistoliiton kansanedustaja Yrttiaho on näitä samoja Putinin tukijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton kansanedustaja Yrttiaho on näitä samoja Putinin tukijoita.
Myös vihreiden Tarja Gronberb .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li Andersson vei vasemmistoliiton eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita.
Juu, luvattuaan vaalien alla kuinka potkii putinistit pihalle EU ryhmästä mihin vassarinsa vie heilutelleen putinkorttia persujen suuntaan. Jotka putinistit ryhmästään pihalle potki mikä jäi Liiltä tekemättä.
- Anonyymi
Persun mielessä asia kääntyy kuin korkkiruuvi. On ja ei mutta on kuitenkin tai sitten ei ole.............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun mielessä asia kääntyy kuin korkkiruuvi. On ja ei mutta on kuitenkin tai sitten ei ole.............
Niin se takinkääntely ja venkoilu vaikuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton kansanedustaja Yrttiaho on näitä samoja Putinin tukijoita.
Mutta ei edes hän ole kirjoittanut tai sanonut kuten persut: "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä>"
Mitäs muuta sinne HH hullujen huoneelle kuuluu?Anonyymi kirjoitti:
Persun mielessä asia kääntyy kuin korkkiruuvi. On ja ei mutta on kuitenkin tai sitten ei ole.............
Suomalainen sananlasku: "TYHMÄ KUIN PERSU." Pitää paikkansa ja tällä saitilla tyhmät persut sen todistavat sata kertaa päivässä..
- Anonyymi
Aika pelottavaa kun ryssät hallitsee melkein kaikkialla vaalikoneistoja ja nostattaa omiaan johtoon Ranska Britit ja nyt pelätään jotta Trump voittaa hyvät ihmiset amerikassa ryssän avuilla sekin, hirvittävää vain pohjolassa hyvällä on vielä mahdollisuus mutta miten kun liittolaiset yksi toisensa jälkeen valitsee vihamielisiä ja jopa vähämielisiä tai kyvöttömiä? Suomella on ollut suunnaton herraonni oli nuoria tai vanhoja aina parhaasta päästä on saatu johtajat.
- Anonyymi
Sillähän ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä että kaikissa maissa joissa äärioikeisto nousee syynä sille on vihervassarien hallitsematon maahanmuutto lieveilmiöineen? Jotka sen jatkumisen varmistamiseksi järjestää blokkivaaleja valtamedian suurella avustuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä että kaikissa maissa joissa äärioikeisto nousee syynä sille on vihervassarien hallitsematon maahanmuutto lieveilmiöineen? Jotka sen jatkumisen varmistamiseksi järjestää blokkivaaleja valtamedian suurella avustuksella.
Kuten meillä entisen vihervasuri Halla-ahon 2015 tuoma porukka?
- Anonyymi
suomen vaaleissa testattiin propaganda konetta ja samaa käytettiin ranskan vaaleissa samalla tuloksella 🤔
- Anonyymi
Valtamediat toitotti natsien voittoa mikä sai vastavoimat joukolla äänestämään sen ansiosta. Ilmiö joka toistui mm. pressavaalien yhteydessä naurettavuuksineen kuinka Halla-aho nousisi kakkoskierrokselle mille hän itsekkin nauroi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtamediat toitotti natsien voittoa mikä sai vastavoimat joukolla äänestämään sen ansiosta. Ilmiö joka toistui mm. pressavaalien yhteydessä naurettavuuksineen kuinka Halla-aho nousisi kakkoskierrokselle mille hän itsekkin nauroi.
Toisaalta, jos on olemassa teoreettinenkin mahdollisuus, että natsit, fasistit tai mitkä tahansa muut ihmishirviöt saattaisivat menestyä vaaleissa, median kuuluukin toitottaa asiasta, että kansalaiset ymmärtävät tilanteen vakavuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta, jos on olemassa teoreettinenkin mahdollisuus, että natsit, fasistit tai mitkä tahansa muut ihmishirviöt saattaisivat menestyä vaaleissa, median kuuluukin toitottaa asiasta, että kansalaiset ymmärtävät tilanteen vakavuuden.
Paitsi Suomessa jonka valtamedia ei huomioi natseja edes silloin kun ne heiluu puukkojen kanssa vaan syyttävät siitä persuja joilla ei ollut niiden kanssa mitään tekemistä. Natseja jahtaavat vihervassarit huvittavimpia niiden jahdatessa silloinkin persuja jättäen teidät natsit rauhaan..🤣🤣
- Anonyymi
Ranskan vaalien tulos on myös Suomelle voitto, koska afrikasta tuleva haitta maahanmuuttajien virtaa jää ranskalaisten elätettäväksi.
- Anonyymi
Se mitä persuista on jäljellä, voi ankkuroitua vaikka takavasemmalle.
Kansan kannatusta heillä ei enää ole. Kokkarit äänestävät edelleen kokoomusta.- Anonyymi
Persuillahan on hallussaan vastuun väistelyn maailmanennätys. Sitä ei tulla koskaan rikkomaan. Se on mahdottomuus.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381