Ranskan Putinistit

Anonyymi-ap

Ranskan vaaleissa Putinin ystävät ei voittaneetkaan, ja toisaalta voittivat vasemmiston nousun myötä. Nyt vaan pitää ajatella kumpi on pienempi paha.
Suomelle ehdottomasti lopullinen tulos on parempi. Le Pen:in puolue on kokonaisuudessaan ankkuroitunut venäjämyönteiseksi. Vasemmiston Putinistit ovat sen sijaan hajanainen porukka, eivätkä ne tule vallitsemaan Ranskaa, siitä pitää Macron huolen.
Suuresti ihmettelen Persujen itkua ja harmistusta tuloksesta. Ankkuroituuko Suomen Persut nyt laitaoikeistoon? Eikö parempi olisi pitää mölyt mahassaan, sillä ankkuroituminen laitaoikeistoon tietää satavarmasti kannatuksen laskua. Parempi pysyä vain oikeistopuolueena eikä luisua äärioikeistoon.

21

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kanssasi sinimusta ap äärioikeistolaiset sucks.

    • Anonyymi

      Jos Ranskan vasemmisto olisi Putin-mielistä, miksi sitten Lavrov sai Ranskan vaalituloksesta hysteerisen itkupotkuraivarin?

      • Anonyymi

        Niin suuttui puttekin


      • Anonyymi

        Li Andersson vei vasemmistoliiton eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li Andersson vei vasemmistoliiton eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita.

        Vasemmistoliiton kansanedustaja Yrttiaho on näitä samoja Putinin tukijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliiton kansanedustaja Yrttiaho on näitä samoja Putinin tukijoita.

        Myös vihreiden Tarja Gronberb .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li Andersson vei vasemmistoliiton eu ryhmään jossa on Diktaattori Vladimir Putinin tukijoita.

        Juu, luvattuaan vaalien alla kuinka potkii putinistit pihalle EU ryhmästä mihin vassarinsa vie heilutelleen putinkorttia persujen suuntaan. Jotka putinistit ryhmästään pihalle potki mikä jäi Liiltä tekemättä.


      • Anonyymi

        Persun mielessä asia kääntyy kuin korkkiruuvi. On ja ei mutta on kuitenkin tai sitten ei ole.............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persun mielessä asia kääntyy kuin korkkiruuvi. On ja ei mutta on kuitenkin tai sitten ei ole.............

        Niin se takinkääntely ja venkoilu vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliiton kansanedustaja Yrttiaho on näitä samoja Putinin tukijoita.

        Mutta ei edes hän ole kirjoittanut tai sanonut kuten persut: "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä>"
        Mitäs muuta sinne HH hullujen huoneelle kuuluu?


      • Osmium76
        Anonyymi kirjoitti:

        Persun mielessä asia kääntyy kuin korkkiruuvi. On ja ei mutta on kuitenkin tai sitten ei ole.............

        Suomalainen sananlasku: "TYHMÄ KUIN PERSU." Pitää paikkansa ja tällä saitilla tyhmät persut sen todistavat sata kertaa päivässä..


    • Anonyymi

      Aika pelottavaa kun ryssät hallitsee melkein kaikkialla vaalikoneistoja ja nostattaa omiaan johtoon Ranska Britit ja nyt pelätään jotta Trump voittaa hyvät ihmiset amerikassa ryssän avuilla sekin, hirvittävää vain pohjolassa hyvällä on vielä mahdollisuus mutta miten kun liittolaiset yksi toisensa jälkeen valitsee vihamielisiä ja jopa vähämielisiä tai kyvöttömiä? Suomella on ollut suunnaton herraonni oli nuoria tai vanhoja aina parhaasta päästä on saatu johtajat.

      • Anonyymi

        Sillähän ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä että kaikissa maissa joissa äärioikeisto nousee syynä sille on vihervassarien hallitsematon maahanmuutto lieveilmiöineen? Jotka sen jatkumisen varmistamiseksi järjestää blokkivaaleja valtamedian suurella avustuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillähän ei tietenkään ole asian kanssa mitään tekemistä että kaikissa maissa joissa äärioikeisto nousee syynä sille on vihervassarien hallitsematon maahanmuutto lieveilmiöineen? Jotka sen jatkumisen varmistamiseksi järjestää blokkivaaleja valtamedian suurella avustuksella.

        Kuten meillä entisen vihervasuri Halla-ahon 2015 tuoma porukka?


    • Anonyymi

      suomen vaaleissa testattiin propaganda konetta ja samaa käytettiin ranskan vaaleissa samalla tuloksella 🤔

      • Anonyymi

        Valtamediat toitotti natsien voittoa mikä sai vastavoimat joukolla äänestämään sen ansiosta. Ilmiö joka toistui mm. pressavaalien yhteydessä naurettavuuksineen kuinka Halla-aho nousisi kakkoskierrokselle mille hän itsekkin nauroi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtamediat toitotti natsien voittoa mikä sai vastavoimat joukolla äänestämään sen ansiosta. Ilmiö joka toistui mm. pressavaalien yhteydessä naurettavuuksineen kuinka Halla-aho nousisi kakkoskierrokselle mille hän itsekkin nauroi.

        Toisaalta, jos on olemassa teoreettinenkin mahdollisuus, että natsit, fasistit tai mitkä tahansa muut ihmishirviöt saattaisivat menestyä vaaleissa, median kuuluukin toitottaa asiasta, että kansalaiset ymmärtävät tilanteen vakavuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta, jos on olemassa teoreettinenkin mahdollisuus, että natsit, fasistit tai mitkä tahansa muut ihmishirviöt saattaisivat menestyä vaaleissa, median kuuluukin toitottaa asiasta, että kansalaiset ymmärtävät tilanteen vakavuuden.

        Paitsi Suomessa jonka valtamedia ei huomioi natseja edes silloin kun ne heiluu puukkojen kanssa vaan syyttävät siitä persuja joilla ei ollut niiden kanssa mitään tekemistä. Natseja jahtaavat vihervassarit huvittavimpia niiden jahdatessa silloinkin persuja jättäen teidät natsit rauhaan..🤣🤣


    • Anonyymi

      Ranskan vaalien tulos on myös Suomelle voitto, koska afrikasta tuleva haitta maahanmuuttajien virtaa jää ranskalaisten elätettäväksi.

    • Anonyymi

      Se mitä persuista on jäljellä, voi ankkuroitua vaikka takavasemmalle.

      Kansan kannatusta heillä ei enää ole. Kokkarit äänestävät edelleen kokoomusta.

      • Anonyymi

        Persuillahan on hallussaan vastuun väistelyn maailmanennätys. Sitä ei tulla koskaan rikkomaan. Se on mahdottomuus.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe