Byteswap/coin toimii!

Anonyymi-ap

Jos byteswap ei vielä ole tuttu, niin tässä pääpiirteittäin käyttöönotto.
Ensiksi rekisteröidyt bytescoin.com tai sitten kutsulinkkiäni käyttäen https://h5.bytescoin.com/#/user/reg?inviteCode=VXK5X7
Seuraavaksi lataa byteswap sovelluskaupasta tai voi toki käyttää myös nettisivujakin. 
Tämän jälkeen real name authentication (ei pakollista vielä tässä vaiheessa)
Seuraavaksi talleta esim. usdt:tä minimi 35 usdt ja maksimi 500usdt. Tämän jälkeen voit alkaa "tehdä" rahaa ja jäädä eläkkeelle vähän myöhemmin. 😄
Kauppaa teet välilehdellä quantization ja sieltä klikkaamalla " single start byteswap quantification"

Alkuun voit 3 kertaa päivässä klikata tuota ja korkeammalla tasolla useamminkin. 
Alussa tuotto on ollut n. 1,2%/päivä. 
Ohjelma ostaa halvemmalla ja myy kalliimmalla josta tuo pieni voitto tulee.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Arbitraasi
Enemmistön mielestä tämä on huijausta, mutta oma kokemukseni on tähän asti ollut positiivinen. Jos kiinnostuit, kokeile alkuun summalla "jonka voit hävitä hymyillen"

33

3233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En hymyile jos rahani menee rosvoille.

• Anonyymi

Itse olen jo 1.2k voitolla muutamassa kuukaudessa.

• Anonyymi

Mun kaveri nostaa tuottoa 240€ sieltä kolmen päivän välein.

• Anonyymi

Kyllä, mutta eikö se pyrämiidihuijaus perustukin siihen että jälkeenpäin kuin itse tulleet maksavat ”voitot” ja se loppuu joskus. Kryptovaluutat ovat laskeneet yli kuukauden lähes yhtämittaa, laskeviin kursseihin ei todellisessa elämässä kauppaa tehdessä kaikki voi voittaa. Kaikissa esitteissä puhutaan vain voitoista ei siitä, että voit menettää myös koko sijoituksen niinkuin rehellisessä ETF ssä ja rahastoissa,koska sekin on mahdollista.
        Onko teillä jo unohtunut Finncapita? Leivättömän pöydän äärellä oli myös kaikesta ”tietämättömiä” pelureita.

• Anonyymi

Mulla myös pelkästään positiivisa kokemuksia. Alun perin laitoin tuon 500 USDT ja kokonaistuotto on nyt noin 700 USDT. Olen nostanut jo ns. "omani" pois tuolta onnistuneesti, joten tästä lähtien kaikki on vaan plussaa.

Jokaisesta nostosta menee 3% kuluihin ja 72h päästä voi tehdä aina uuden noston, jos haluaa.

Tässä kutsulinkki:
      https://h5.bytescoin.com/#/user/reg?inviteCode=16KWG7

• Anonyymi

Miten käytännössä nostaminen tapahtuu, kun haluan kotiuttaa euroina omalle pankkitilileni
        Byteswapista?
        En ole vielä nostanut, koska olen kerryttänyt

• Anonyymi

Esitän sinulle kaksi kysymystä.

1. Uskotko joulupukkiin?

2. Uskotko siihen, että mikäli joku onnistuisi tekemään treidaustyökalun (jolta tuo kuvauksesi mukaan vaikuttaa), joka kykenee jatkuvasti ja taatusti tekemään tuottoa, hän jakaisi sen ihan hyvää hyvyyttään muille sen sijaan, että sijoittaisi rahansa (ja myöhemmin tuottonsa) itse käyttäen työkaluaan?

• 1. Ei liity tähän mitenkään

2. Tietysti jakaa, miksi ihmeessä ei jakaisi? Sen lisäksi että ite käyttää sitä ja tekee rahaa, jakaa sen muille niin että muut tekevät rahaa myös , ja otat heiltä sen 50% joka lähtee jokaisesta myynnistä byteswapille. Eli mitä enemmän porukkaa sitä enempi kehittäjä tekee myös voittoa. Kaikkihan tässä voittaa... Eikä se mitenkään taattua ole että sitä tuottoa tulee mutta suht hyvin tuo on osannut ennustaa.

• Anonyymi
        ksp2 kirjoitti:

1. Ei liity tähän mitenkään

2. Tietysti jakaa, miksi ihmeessä ei jakaisi? Sen lisäksi että ite käyttää sitä ja tekee rahaa, jakaa sen muille niin että muut tekevät rahaa myös , ja otat heiltä sen 50% joka lähtee jokaisesta myynnistä byteswapille. Eli mitä enemmän porukkaa sitä enempi kehittäjä tekee myös voittoa. Kaikkihan tässä voittaa... Eikä se mitenkään taattua ole että sitä tuottoa tulee mutta suht hyvin tuo on osannut ennustaa.

1. Liittyy aivan olennaisesti.

2. Eli uskot joulupukkiin.

• Anonyymi

Kateelliset täällä huutelee, olen nostanut sijoittamani jo pois ja viikkotuotto noin 500€ .

• Anonyymi
      • Anonyymi

Onnittelut - tienaat siis noin 1,6% päivätuoton. Jos nyt nopeasti oikein laskin, niin viiden vuoden päästä sinulla on tuolla tuotolla 3520095478950000 taalaa rahaa. Tuo lienee suuruusluokkaa 100 kertaa yhdisvaltojen kaikkien pörssilistattujen osakkeiden arvo.

Mites realistiselta kuulostaa?

Miksi kuvittelet, että joku, joka tuollaisen järjestelmän olisi kehittänyt, päästäisi siihen yhtään ulkopuolista tahoa mukaan?

• Anonyymi

Sinne tais jäähä sijoittamasi rahat. Itselläni jäi aloitussumma ja kertyneet pari sataa. En ehtinyt kotiuttaa kun Byteswap kaatui. No, epäilykseni osui oikeaan eli huijausta. Helppoa rahaa ei ole olemassakaan.

• Anonyymi

Nyt taisi haihtua rahat bittiavaruuteen.

• Anonyymi

Miten on käyny rahojen nyt?? Taisivat hävitä.

• Anonyymi

Miten pääsen tallettaan 🧐

• Anonyymi

Ostat usdt:ta jostain kryptopörssistä haluamallasi summalla ja sitten katsot byteswapista osoitteen mihin siirrät rahat pörssistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostat usdt:ta jostain kryptopörssistä haluamallasi summalla ja sitten katsot byteswapista osoitteen mihin siirrät rahat pörssistä.

Ennen aloittamista kannattaa vähän perehtyä asiaan.
        1) Löydätkö jostain tietoa siitä, kuka tämän järjestelmän on kehittänyt, kuka omistaa kyseisen puljun ja kuka sitä johtaa?
        2) Löydätkö jostain tietoa firman työntekijöistä?
        3) Pystytkö selittämään itsellesi, miksi näin hyvätuottoisen järjestelmän kehittäjä julkaisisi sen muiden käytettäväksi?
        4) Onko käsityksesi mukaan luvattu tuotto realistinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen aloittamista kannattaa vähän perehtyä asiaan.
        1) Löydätkö jostain tietoa siitä, kuka tämän järjestelmän on kehittänyt, kuka omistaa kyseisen puljun ja kuka sitä johtaa?
        2) Löydätkö jostain tietoa firman työntekijöistä?
        3) Pystytkö selittämään itsellesi, miksi näin hyvätuottoisen järjestelmän kehittäjä julkaisisi sen muiden käytettäväksi?
        4) Onko käsityksesi mukaan luvattu tuotto realistinen?

"4) Onko käsityksesi mukaan luvattu tuotto realistinen?"

Ainakin tähän asti, itse olen ollut nyt noin kuukauden ja talletukset noin 250, nyt saldo noin 380 ja päivätuotto nettona noin 7,5$-8,5$. Pari kertaa nostanut muutaman kympin, nostot hitaita parin nopean jälkeen, noin 72h

Tästä voi myös liittyä -> https://rb.gy/5mrfzh

• Anonyymi

Hei Byteswap :iin tuli puhelimeen linkki, että se pitäisi päivittää uuteen versioon, ni nyt kun sitä yritän päivittää tuosta linkistä, niin sitä ei saa auki, oliskohan kellään heittää vinkki vitosta miten saisin sen auki? Kiitos

• Anonyymi

Ei kannata mitään asentaa. Androidin versio vaatii iPhonen tai padin. Joku surkea hakkerointiyritys, mutta ainakaan tällä hetkellä ei BS toimi. Tai joillakin toimii ainakin vielä.
        Toivottavasti tilanne vielä korjaantuu.
        Mutta saattaa olla että sinne meni "eläkerahat"

• Anonyymi

Juu, ei saa auki eikä ole rahoja saanut siirrettyä käyttöön. Yritin siirtää 24.8. eikä vieläkään ole mennyt Bybitiin, jonne olen siirtänyt rahoja. Tuskin saa enää omiaan pois. Varmaan lopettivat koko systeemin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei elä enää Toivo, sillä sivuston serveri on lyöty kiinni. Oppia ikä kaikki, olihan tuo nyt ihan selvä juttu, että on toiminnassa sen aikaa, että perustajat käärii millit ja koko homma menee kiinni.

• Anonyymi

Sepä oli sitte siinä. Rahat meni.

• Anonyymi

Onko viisas olo? miksi kukaan haluaa laittaa lanttiakaan näin ilmiselvään pyramidiin :D

• Anonyymi

Tee rikos ilmoitus.
        Saa rikolliset pois uusien huijausten tekemisestä ja hyvällä tuurilla rahat

• Anonyymi

Ei toimi tämä pyramidi huijaus enään. Tsemppiä poliisikuuulusteluun.

• Anonyymi

Mutta mutta mutta, voi se vielä tulla takaisinkin entistä ehompana. Mites sitte vastustajat suut panette?

• Anonyymi

Pian avautuu taas

• Anonyymi

Kumpi tulee ensin, Jeesus vai uusi entistä ehompi bytes pyramidipeli?

• Anonyymi

No niin hölmöläiset, kohta pääsette häviämään lisää rahaa. Jos siellä tilillä enää mitään sattuu olemaan.

• Anonyymi

Meinaakkaan avautua. Joku vaaan sanonut.
      Eiköhän siitä oo rikosilmoituksia tehty nii jotaki muuta ilmoitusta voi tulla jossakin vaiheessa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe