Rajaliikenne yhdensuuntaiseksi

Anonyymi-ap

Mikäli nk. rajalaki menee läpi, niin tarkoitus on avata hallitusti ehkä yksi rajapiste. Suomen kansa toivoo kuitenkin, että liikenne kyseisellä ylityspaikalla toimiin ainoastaan Suomesta Venäjälle.
Suomalaiset eivät enää halua venäläisiä Suomen puolelle.

9

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lakiin olisi pitänyt vaatia lauseke, jolla taataan liikenne vain itään päin.

• Anonyymi

Hastalavista sano Peedro.

• Anonyymi

Kaikki venäläiset pitää laskea kotiin pysyvästi. Suomi ei heitä kaipaa. Terve menoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki venäläiset pitää laskea kotiin pysyvästi. Suomi ei heitä kaipaa. Terve menoa.

Suomessa asuvien venäläisten joukossa on tadella tarpeellisia osaajia.
        Siellä on Suomessakin laillistettuja lääkäreitä, opettajia, yliopiston professoreita, huippuluokan ohjelmoijia jne.
        Täällä on satoja meille hyvin tärkeitä venäläisi!
        Joukossa on tietysti täysin turhaa paskasakkia mutta melko ajattelematonta väittää, että olisivat kaikki huipputärkeitä tai paskasakkia.

• Anonyymi

Vaikka venäläinen kuinka teeskentelisi elävänsä maan tavoilla Suomessa, se on kuitenkin aina luonteeltaan venäläinen. Valmiina iskemään puukon selkään.
      Siksi minäkin suosittelen niiden poistamista maastamme.

• Anonyymi

Vaikka venäläinen kuinka teeskentelisi elävänsä maan tavoilla Suomessa, se on kuitenkin aina luonteeltaan venäläinen. Valmiina iskemään puukon selkään.
      Siksi minäkin suosittelen niiden poistamista maastamme.

• Anonyymi

Olen kahteen kertaan kieltäytynyt julkisella venäläistaustaisen lääkärin vastaanotolta. Tuli toki yksityisellä kalliimmaksi, mutta periaate on periaate.

• Anonyymi

Suomen kansalta mitään kysytty,vaan aloittajan mielipide.Parempi raja kiinni,kun tuhmia tekevät.

• Anonyymi

VOI VOI HALLITUS SÄÄLITTÄVÄT RESSUKAT ETTEKÖ JO TAJUA ÄLYÄ TEILLE KOKOMAILMAN MAHTIMIEHET NAURAA JA PUTTE SETÄ ENITEN KÄÄNNYTYSLAILLE, RESSUKAT TAIKINOI KUUKAUSIA ETO LAIN KIMPUSSA. ETTE SAA RAJAA KIINNI MISTÄÄN KOHTI JA TEILLE NAURETAAN.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe