Tuli sitten elämäni pahin vatsatauti kun menin ostamaan kalaa torilla olevalta kalamyyjältä, olikohan menny helteellä piloille se kala minkä ostin...
Vattaa vääntää, paska lentää..
11
894
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän ne on työkalut puhdistamatta jääny
- Anonyymi
Ihan pesen pirtulla keittiövälineet
- Anonyymi
Sama tauti täälläkin vaikka en edes käynyt torilla.
- Anonyymi
Onko torin lähellä joku pitseeriaki missä mahaa alkaa vääntämään syönnin jälkeen?
- Anonyymi
No ei todellakaa ole... :D
- Anonyymi
Oisin ostanu pallokalaa. Ei ollu kuulemma
- Anonyymi
Ja minä oisin ostanu silakkaa mutta kuulemma kuusamon järvistä ei saa
- Anonyymi
Oliko oikein ammattikalastaja vai välittäjä keneltä ostit
- Anonyymi
Kuulemma hygieniamääräyksiä ei noudatettu, poliisi tutkii jo asiaa..
- Anonyymi
Paskahousu on nimesi niin ihmekkään kun tuo mahasta vääntää.. Tulee kummastakin päästä sitä itteään niinkun tällä palstalla huomaa sinun kirjoituksista!
- Anonyymi
Mene sinä naapurikyylä myymään ittees sinne torikojuun :D siinä pitäis lukea spermakala!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849