En todellakaan
Älkää ostako sähköllä kulkevia laitteita kun joutuu ottaan liikennevakuutuksen !
36
377
Vastaukset
- Anonyymi
En rahoita vakuutusyhtiöitä jotka ovat huijareita
- Anonyymi
Ajan 80 luvun pyörällä ja 23v vanhalla bensaautolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan 80 luvun pyörällä ja 23v vanhalla bensaautolla
Juuri näin
- Anonyymi
Kaikkia sähkövempaimia ei kuitenkaan tarvitse vakuuttaa. Hankkii sellaisen, jota ei tarvitse vakuuttaa.
- Anonyymi
Ei joudu ottamaan kaikkiin. Ota selvää.
https://www.lvk.fi/ajoneuvon-vakuuttaminen/ajoneuvon-vakuuttamisvelvollisuus/sahkoisten-liikkumisvalineiden-vakuuttaminen/ - Anonyymi
Vakuuttaminen ei silti tee laitteesta tieliikennekelpoista. Kannattaa selvittää, onko laite laillinen Suomen tieliikenteessä, ennen kuin sen ostaa.
Jos liikkumisväline kuuluu vakuuttaa, vakuutus tulee olla myös maastossa tai suljetuilla alueilla ajettaessa, sillä vahinko voi tapahtua missä tahansa. Vakuuttaa pitää siis, vaikka ei saa ajaa yleisillä teillä, jos laitteen ominaisuudet vakuutuksen ottamiseen velvoittaa.- Anonyymi
Mitä hemmettiä niillä vakuutuksilla muka tekee? Kukaan ei kuitenkaan korvaa mitään! Nimim. "Been there, done that"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmettiä niillä vakuutuksilla muka tekee? Kukaan ei kuitenkaan korvaa mitään! Nimim. "Been there, done that"
Esim. peltoautotkin joudutaan vakuuttamaan niillä ei ajeta yleisillä teillä. Lasten mönkijäkin pitää vakuuttaa, jos vakuuttamiseen velvoittavat teho- ja nopeusrajat ylittyvät, vaikka silläkään ei ajeta yleisillä teillä.
- Anonyymi
Tampereen tiet niin huonoja että joituu ottaan maastoliikenne luvan
- Anonyymi
Pääsen helpolla ja lompakko kiittää kun en osta sähköhumpuuki laitteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinalaiset akut kestävät vuoden vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLKÄÄ OSTAKO !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLKÄÄ OSTAKO !
samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa mieltä
80luvun fillarilla pärjään edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
80luvun fillarilla pärjään edelleen
Minä pärjään hyvin 2000-luvun fillarilla. Olen pärjännyt jo yli 17-vuotta sillä.
- Anonyymi
No ei kävisi mielessäkään ostaa. Diesel-paku riittänyt tähänkin asti.
- Anonyymi
- Anonyymi
Sähköpyörän tekninen ikä, kuinka kauon akku ja muut vimpaimet pärjäävät ilman huoltoa.
Hinta osille, onko hintavampaa kuin akustisella pyörällä.
Mitä voit tehdä itse, takapakan vaihto ja ketjut varmaan onnistuu jokaiselta.
Entä muut säädöt, onko hankalaa.
Akustisen pyörän hajoittaminen ja kokoaminen onnistuu varmaan jokaiselta jolla on vähänkään mielenkiintoa ryhtyä huoltoon.- Anonyymi
en osta
- Anonyymi
Ollut sähköpyörä 10 vuotta , ei ongelmia , ajettu n. 30 000 km .
Akku edelleen uuden veroinen , jarrupalat ja jarrulevyt kerran vaihtanut , samoja osia kuin ei - s.pyörissä , eli ei kalliimpaa .
Takapakan ja ketjut vaihdan kesän loputtua , samoja Shimanoja kuin muissakin pyörissä .
Normi Shimanon Deore vaihteet , helppo säätää , ei ole tosin tarvinnut säätää .
Akku Samsung , ladattu n. 3 krt / vko kevät - syksy , hyvin pelittää vielä .
Eli siis huolto on samaa kuin normipyörälläkin , akkuun ja muihin sähköosiin ei tarvitse koskea ollenkaan , kaikki muu onnistuu itse kyllä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akku edelleen uuden veroinen , jarrupalat ja jarrulevyt kerran vaihtanut , samoja osia kuin ei - s.pyörissä , eli ei kalliimpaa .
Takapakan ja ketjut vaihdan kesän loputtua , samoja Shimanoja kuin muissakin pyörissä .
Eli siis huolto on samaa kuin normipyörälläkin , akkuun ja muihin sähköosiin ei tarvitse koskea ollenkaan , kaikki muu onnistuu itse kyllä .mulla sähköpotkulauta 800e kesti 2v ja 250km ja akku sökö tilaamalla akku 480e ei kannata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis huolto on samaa kuin normipyörälläkin , akkuun ja muihin sähköosiin ei tarvitse koskea ollenkaan , kaikki muu onnistuu itse kyllä .Hyvin on kestänyt . Ei varmaan hankinta hinta huimannut, luultavammin laadukas moottori ja vaihteisto.
30 tuhatta niin akustinen pyörässä ei olisi kuin runko vanhaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on kestänyt . Ei varmaan hankinta hinta huimannut, luultavammin laadukas moottori ja vaihteisto.
30 tuhatta niin akustinen pyörässä ei olisi kuin runko vanhaa.en enään hommaa mitään sähköllä kulkevaa romua
Vaan hommaan polttomoottori koneita sitäkin enemmän pihaan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en enään hommaa mitään sähköllä kulkevaa romua
Vaan hommaan polttomoottori koneita sitäkin enemmän pihaan !Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on kestänyt . Ei varmaan hankinta hinta huimannut, luultavammin laadukas moottori ja vaihteisto.
30 tuhatta niin akustinen pyörässä ei olisi kuin runko vanhaa.Runkokin väsyy, polkeminen tuo vääntöä runkoonkin. Sähköpyörässä tätä ongelmaa ei ole.
Moottori vetää, jalkoja heilutellaan mukana.
- Anonyymi
Moottorilla avustettuna liikkuminen on hieno asia.
- Anonyymi
ei ole rahaa kuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole rahaa kuluu
Rahaa kuluu aina. Sitä kuluu ihan pelkästään kotona istumisellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa kuluu aina. Sitä kuluu ihan pelkästään kotona istumisellakin.
Ei mulla kulu, kun ei ole kuluja, ja kerran viikossa käyn kaupassa ja syön kaiken kylmänä !
Mulla ei ole asuntoo ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla kulu, kun ei ole kuluja, ja kerran viikossa käyn kaupassa ja syön kaiken kylmänä !
Mulla ei ole asuntoo !Varastatko tuotteet kaupasta, kun väität, ettei rahaa kulu?
- Anonyymi
Solifer sähköfillari hajosi melkein heti. Akut sippasi, latauksella ei päässyt edes 14 kilometriä. Tuhon viimeisteli palanut virtalukko, kiinanpojat olivat kytkeneet yli 11 ampeerin virran suoraan heiveröisen virtalukon läpi. Releillähän tuollaiset virrat pitää kytkeä. Eli pitää rakentaa uusiksi jos sillä aikoo vielä ajella.
- Anonyymi
Takuu on voimassa ja takuunkin jälkeen on virhevastuu.
- Anonyymi
Mitä se meille molemmille kuuluu,
mitä vakuutuksia otan, tai jätän ottamatta?
Kerro?- Anonyymi
mulla ei mitään vakuutuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla ei mitään vakuutuksia
enkä ota
- Anonyymi
Kyllä sähköllä on hyvä liikkua paikasta toiseen. Työ, harrastukset ovat nyt saavutettavissa helpommin. Ei olla riippuvaisia Nyssestä, eikä vaadi perheeseen kahta autoa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346