Voidaanko unohtaa kaikki mikä

Anonyymi-ap

On hiertänyt pari vuotta meidän välejä?

Olen varma, että molemmat tunnettiin halu tutustua enemmän. Olen myös varma, että mun ei tarvitsisi kuin nähdä vilaus sinusta, mies, jalat hyytyisivät samantien. Mutta yritän jatkaa elämää, vaikka sinua ajattelenkin.

33

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei meillä mikään hierrä enkä aio unohtaa

      • Anonyymi

        Niin juuri Rakkaani


      • Anonyymi

        En minä ole tuo aloittaja. Samoin!


    • Anonyymi

      Eikö tuokii liiruminlaarumi kannata kohdistaa ko henkilöö? Tuskin näillä caiteilla elämäänsä jakelee.

      • Anonyymi

        C ennen A:ta lausutaan K:na.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C ennen A:ta lausutaan K:na.

        Ja alkuperäinen sana on "site", ei siinä edes ole c:tä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alkuperäinen sana on "site", ei siinä edes ole c:tä?

        Niinpä. Tämä on tällaista täällä palstalla.


    • Anonyymi

      Ainut asia mikä on hiertänyt on se, ettei olla tavattu kahden kesken. Mutta et ole hän, koska et kiukuttele ja olet rakentava.

      • Anonyymi

        Tunnistan itseni tästä. Otatko yhteyttä niin koetetaan olla rakentavia. Ajattelen sua joka päivä - nyt voit hymyillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan itseni tästä. Otatko yhteyttä niin koetetaan olla rakentavia. Ajattelen sua joka päivä - nyt voit hymyillä.

        Käy wa:ssa paikalla niin otan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy wa:ssa paikalla niin otan yhteyttä.

        Me emme ole kommunikoineet wapin kautta koskaan, joten harmillisesti ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme ole kommunikoineet wapin kautta koskaan, joten harmillisesti ohi.

        Huomasin jo aiemmista kommenteista, ettet ole hän. Salaa toivoin, että hän olisi harjoittanut itsetutkiskelua niin käytös ja asenne olisi muuttunut paremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy wa:ssa paikalla niin otan yhteyttä.

        Juu ja piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja piisaa.

        Ohi meni tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin jo aiemmista kommenteista, ettet ole hän. Salaa toivoin, että hän olisi harjoittanut itsetutkiskelua niin käytös ja asenne olisi muuttunut paremmaksi.

        Hän ei siis osaa käyttäytyä sitäkään vähää🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei siis osaa käyttäytyä sitäkään vähää🤷‍♀️

        No ei osaa ei!


      • Anonyymi

        Menee vaan jotenkin liian vaikeeksi, liian ihmeelliseksi, liian epävarmaksi ja niin.. En tiiä. Ei vaan pysty enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee vaan jotenkin liian vaikeeksi, liian ihmeelliseksi, liian epävarmaksi ja niin.. En tiiä. Ei vaan pysty enää.

        Eli jatkakaa. :) heips


    • Anonyymi

      Ei minulta tämä, sinä Molopää. Olet nolo mies edelleen ja ikuisesti.

      • Anonyymi

        Nyt tuli osuma. Miksi et taas haukkunut kirjaimilla?


      • Anonyymi

        Hienoa! Minä mikko omin juurikin tämän kommentin. Aivan kuin kaivattuni suusta.


    • Anonyymi

      Olishan se hienoa kun vois aloittaa ikäänkuin kaiken alusta ja unohtaa kaikki typerät hölmöilyt mitä matkanvarrelle sattui.

      • Anonyymi

        Niin olisi tosiaan. Luotto vaan meni.


      • Anonyymi

        Tiedän että pystytään siihen jos molemmat vaan vielä halutaan. Onko helpommin sanottu kuin tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olisi tosiaan. Luotto vaan meni.

        Tapaus poika joka huusi sutta.


    • Anonyymi

      Toivottavasti siellä asiat lutviutuu. Minulla vielä vajaa 3kk deadlineen, ennen kuin yritän viimeisen kerran, jos olen vielä silloin sinkku. Ei vuosi, pari tai viisikään ole mitään, jos oikeasti pitää toisesta. Välit on ehkä menneet, mutta lämmin olo sydämessä ei. - tää mies

      • Anonyymi

        Jos olet vielä sinkku? Eli arvoasteikolla alennat kaipaamasi naisen, jos satut löytämään paremman. Miten tosissaan kuvittelit, että sut pitäisi ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet vielä sinkku? Eli arvoasteikolla alennat kaipaamasi naisen, jos satut löytämään paremman. Miten tosissaan kuvittelit, että sut pitäisi ottaa.

        Se oli sivusta tuo kommentti. Minä en mitään uhkauksia tai kiristyksiä laita naiselle. Olen toivonut vaan, että hän suostuisi juttelemaan kahdenkesken, mutra ei. Silloin tuntuu, että hän haluaa jutella, kun on muita korvia vieressä tai täällä palstalla. Heti kun olen yrittänyt sopia kahdenkesken niin hän aina vetäytyy,. Syy olin tietenkin aina minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet vielä sinkku? Eli arvoasteikolla alennat kaipaamasi naisen, jos satut löytämään paremman. Miten tosissaan kuvittelit, että sut pitäisi ottaa.

        Kaikella on aikansa ja ihmisillä omat elämänsä. Hän antoi minulle jo aikoinaan pakit, joten itse vaan yritän uudestaan paremmalla elämäntilanteella ja ajoituksella. En aio kuitenkaan jäädä enää yksin kotiin itkemään jonkun perään, vaan etsin hiljakseen loppuelämän parisuhdetta. Ei hänkään minua odottele, vaan on deittaillut jo montaa ihmistä, samalla kun minä olen ollut täysin yksin. - tää mies


    • Anonyymi

      minä en voi unohtaa, koska se mitä tapahtui vaikuttaa tosi paljon minun elämään. en voi antaa anteeksi. elämä jatkuu, tulee uusia juttuja, mutta se mitä teitte missä olit mukana, miten asiat laitettiin menemään, mitä siitä minulle seurasi, se haittaa liikaa. ei kiinnosta. pari vuotta ja vielä vuosi sitten kaikki oli mahdollista, ei enää, samoiten. ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Eikö me voitaisi nähdä!?!?! Mulla ei elämä oikein meinaa jatkua, kun mun ikävä ei lakkaa hetkeksikään. Pahenee vain koko ajan!

    • Anonyymi

      Mikä on hiertänyt välejä kaksi vuotta? Viittaan aloitukseen, tietysti!

    • Anonyymi

      Prööt. Olet vain typerys.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe