🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyräpotilaalta on leikattu muita ulokkeita 😳
Uutinen TAYKSin IT ongelmasta
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/609cf09d-ec36-4737-a88d-5ebe504bf1a2
Onneksi en ole TAYKSin asiakas
10
221
Vastaukset
- Anonyymi
Jestas mikä moka huhhuh
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Toivottavasti varmistukset on ok, että saavat edes vanhan tilanteen palautettua.
No joo just toi. Ja mielellään nopeasti.
- Anonyymi
Se on TAYS. Tampereen yliopistollinen sairaala.
- Anonyymi
Aa. Hyvä, kun tarkensit mitä tarkoittaa. Kerran kaaduin ja murtui käsi niin luulin, ettei sinne enään mahdu sisään kun luki tays.
Anonyymi kirjoitti:
Aa. Hyvä, kun tarkensit mitä tarkoittaa. Kerran kaaduin ja murtui käsi niin luulin, ettei sinne enään mahdu sisään kun luki tays.
Hauska! Täällä pääkaupunkiseudulla lukee HUS = menkää pois!
- Anonyymi
Mikähän se sukunimi oli? 😁
Kirjoitan nyt tähän, ettei tartte tehdä toista aloitusta. Nimittäin ajomatka oli vähän kuin Suomen surkein kuski ohjelmassa. Olen ihmetellyt miten ne naiset ottaa kädet pois ratista ja kiljuu "mitä mä nyt teen". Varmaan olisin itsekin tehnyt niin, ellen olisi ollut yksin autossa. Jotkut varmaan ihmetteli hoipertelevaa ajoani. Ajettuani jonkun aikaa huomasin tuulilasissa ampiaisen. Oikeaoppisesti menin P paikalle ja liissasin sen paperinenäliinaan. Tyytyväisenä jatkoin matkaani, mutta hätkähdin kun tuulilasissa oli pullea paarma. Sen liissasin ajaessani, mikä ei ollut hyvä idea. Sitten niitä paarmoja ja amppareita oli jo sivulaseissa. Joten vietin loppumatkan avaen sivulaseja. Onneksi oli sähkösäätöiset, ettei tarvinnut käsin veivailla. Näytti vielä siltä, että ne paarmat eivät sisätilassa olleetkaan niin verenhimoisia kuin ulkona. Jälkimmäisestä on kirveleviä patteja siellä täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541658- 131403
- 1741366
- 761294
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2921257- 171185
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61938Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347825