Keskiviikko sujuu leppoisasti đ
Toivottavasti sinun
27
479
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tĂ€ydellistĂ€đmiten sulla? Olen onnellinen
- Anonyymi
Ihan hyvin kai. Tuli vaan outo tunne kaverista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin kai. Tuli vaan outo tunne kaverista...
Millainen? Saako kirjaimia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen? Saako kirjaimia?
En anna kirjaimia mutta minulle tÀrkeÀ. Mietin vaan hÀntÀ mutta kaikki varmaan hyvin
- Anonyymi
Ei ihmisyys ole mahdollista. IhmistÀ yritetÀÀn saada nÀyttÀmÀÀn heikolta
- Anonyymi
Miksi ihmistÀ kohdellaan nÀin? Kun ei voi toimia toisinkaan. Vaikea ymmÀrtÀÀ logiikka tai syytÀ
Kivasti tÀÀ tĂ€ssĂ€ menee. LĂ€hdössĂ€ askartelemaan juuri. đ
- Anonyymi
MitÀ sÀ askartelet?
- Anonyymi
Work work work
- Anonyymi
ĂlĂ€ puhu työstĂ€ jos kykyjen kĂ€yttö ei ole edes mahdollista. Eli ihmisyys ei toteudu
- Anonyymi
Ja kuka tahansa voisi tÀssÀ auttaa. TehdÀ ihminen tasavertaiseksi jotta ihminen selviytyisi tÀssÀ tilanteessa, joka kestÀnyt nyt jo monta vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tahansa voisi tÀssÀ auttaa. TehdÀ ihminen tasavertaiseksi jotta ihminen selviytyisi tÀssÀ tilanteessa, joka kestÀnyt nyt jo monta vuotta
SĂ€ olet hassu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SĂ€ olet hassu.
Ei, todellinen asia
- Anonyymi
Lomalla, eli en ole tehnyt yhtÀÀn mitÀÀn. đ„č
- Anonyymi
Ei pidÀ paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidÀ paikkaansa
MitĂ€ minĂ€ sitten olen tehnyt? đ€š
- Anonyymi
Seksin merkeissÀ. Mites sun?
- Anonyymi
Harva tietÀÀ ja loput jo arvailee.
Juu tosi leppoisasti...
Aivan sama mÀ luovutan.....- Anonyymi
Ei oo sujunut hyvin mulla, haluan kadota maan ummeniin kaikki on niin ilkeitÀ jatkuvasti, hirveÀn sydÀmettömiÀ enkÀ jaksa sitÀ enÀÀ.
- Anonyymi
Sillai metsÀ vastaa kun sinne huudetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillai metsÀ vastaa kun sinne huudetaan.
Just nĂ€in, oletpa sinĂ€ ilkeĂ€ ihminen. SiinĂ€ sulle vastausta tÀÀltĂ€:đČ
- Anonyymi
Ei kuulu anonyymipalstalle minun keskiviikot.
- Anonyymi
Kuuluupa
- Anonyymi
Kyl ihan hyvin. Peli kesken. Naama vtun pokerilla just nyt.
- Anonyymi
Hieno kesÀkeli rakkaassa seurassa, mutta ei rakastettuna
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
SelvÀsti nÀyttÀÀ siltÀ, ettÀ SDP:n kannattajat hyvÀksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. MitÀ tÀmÀ kertoo demari-ÀÀnestÀjien moraalista?772852KyllÀ nÀmÀ nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikÀ inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lÀhen sillÀ antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282577PÀivi RÀsÀsen seksipaljastus loksauttaa Katja StÄhlin leuat! ElÀmÀni biisi kohujakso tv:ssÀ!
ElÀmÀni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472371Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssÀsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvÀÀ.122074Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittÀkÀÀ veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistÀ lajeista metallilÀtkÀt tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111592- 1671403
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestÀ työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistÀ firmaa sivusta, nÀyttÀisi, ettÀ tÀllÀkin hetkellÀ olisi perÀti 3 eri roolia tai paikkaa281102- 521072
IS: Riitta VÀisÀnen kÀrsii ikÀvÀstÀ vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta VÀisÀnen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. VÀisÀnen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15856Jos mies oikeasti haluaa sinut
HÀn ei ota riskiÀ ettÀ menettÀisi sinut. Ei pienintÀkÀÀn. Mies ei jÀtÀ vastaamatta viesteihin eikÀ pidÀ sinua epÀtietois110834