Keskiviikko sujuu leppoisasti 😉
Toivottavasti sinun
27
469
Vastaukset
- Anonyymi
Siis täydellistä🙂miten sulla? Olen onnellinen
- Anonyymi
Ihan hyvin kai. Tuli vaan outo tunne kaverista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin kai. Tuli vaan outo tunne kaverista...
Millainen? Saako kirjaimia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen? Saako kirjaimia?
En anna kirjaimia mutta minulle tärkeä. Mietin vaan häntä mutta kaikki varmaan hyvin
- Anonyymi
Ei ihmisyys ole mahdollista. Ihmistä yritetään saada näyttämään heikolta
- Anonyymi
Miksi ihmistä kohdellaan näin? Kun ei voi toimia toisinkaan. Vaikea ymmärtää logiikka tai syytä
Kivasti tää tässä menee. Lähdössä askartelemaan juuri. 🌞
- Anonyymi
Mitä sä askartelet?
- Anonyymi
Work work work
- Anonyymi
Älä puhu työstä jos kykyjen käyttö ei ole edes mahdollista. Eli ihmisyys ei toteudu
- Anonyymi
Ja kuka tahansa voisi tässä auttaa. Tehdä ihminen tasavertaiseksi jotta ihminen selviytyisi tässä tilanteessa, joka kestänyt nyt jo monta vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tahansa voisi tässä auttaa. Tehdä ihminen tasavertaiseksi jotta ihminen selviytyisi tässä tilanteessa, joka kestänyt nyt jo monta vuotta
Sä olet hassu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet hassu.
Ei, todellinen asia
- Anonyymi
Lomalla, eli en ole tehnyt yhtään mitään. 🥹
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Mitä minä sitten olen tehnyt? 🤨
- Anonyymi
Seksin merkeissä. Mites sun?
- Anonyymi
Harva tietää ja loput jo arvailee.
Juu tosi leppoisasti...
Aivan sama mä luovutan.....- Anonyymi
Ei oo sujunut hyvin mulla, haluan kadota maan ummeniin kaikki on niin ilkeitä jatkuvasti, hirveän sydämettömiä enkä jaksa sitä enää.
- Anonyymi
Sillai metsä vastaa kun sinne huudetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillai metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Just näin, oletpa sinä ilkeä ihminen. Siinä sulle vastausta täältä:🌲
- Anonyymi
Ei kuulu anonyymipalstalle minun keskiviikot.
- Anonyymi
Kuuluupa
- Anonyymi
Kyl ihan hyvin. Peli kesken. Naama vtun pokerilla just nyt.
- Anonyymi
Hieno kesäkeli rakkaassa seurassa, mutta ei rakastettuna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522754790Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003576Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka282977Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672370Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931566Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761304- 67976