Keskiviikko sujuu leppoisasti 😉
Toivottavasti sinun
27
481
Vastaukset
- Anonyymi
Siis täydellistä🙂miten sulla? Olen onnellinen
- Anonyymi
Ihan hyvin kai. Tuli vaan outo tunne kaverista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin kai. Tuli vaan outo tunne kaverista...
Millainen? Saako kirjaimia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen? Saako kirjaimia?
En anna kirjaimia mutta minulle tärkeä. Mietin vaan häntä mutta kaikki varmaan hyvin
- Anonyymi
Ei ihmisyys ole mahdollista. Ihmistä yritetään saada näyttämään heikolta
- Anonyymi
Miksi ihmistä kohdellaan näin? Kun ei voi toimia toisinkaan. Vaikea ymmärtää logiikka tai syytä
Kivasti tää tässä menee. Lähdössä askartelemaan juuri. 🌞
- Anonyymi
Mitä sä askartelet?
- Anonyymi
Work work work
- Anonyymi
Älä puhu työstä jos kykyjen käyttö ei ole edes mahdollista. Eli ihmisyys ei toteudu
- Anonyymi
Ja kuka tahansa voisi tässä auttaa. Tehdä ihminen tasavertaiseksi jotta ihminen selviytyisi tässä tilanteessa, joka kestänyt nyt jo monta vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka tahansa voisi tässä auttaa. Tehdä ihminen tasavertaiseksi jotta ihminen selviytyisi tässä tilanteessa, joka kestänyt nyt jo monta vuotta
Sä olet hassu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet hassu.
Ei, todellinen asia
- Anonyymi
Lomalla, eli en ole tehnyt yhtään mitään. 🥹
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Mitä minä sitten olen tehnyt? 🤨
- Anonyymi
Seksin merkeissä. Mites sun?
- Anonyymi
Harva tietää ja loput jo arvailee.
Juu tosi leppoisasti...
Aivan sama mä luovutan.....- Anonyymi
Ei oo sujunut hyvin mulla, haluan kadota maan ummeniin kaikki on niin ilkeitä jatkuvasti, hirveän sydämettömiä enkä jaksa sitä enää.
- Anonyymi
Sillai metsä vastaa kun sinne huudetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillai metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Just näin, oletpa sinä ilkeä ihminen. Siinä sulle vastausta täältä:🌲
- Anonyymi
Ei kuulu anonyymipalstalle minun keskiviikot.
- Anonyymi
Kuuluupa
- Anonyymi
Kyl ihan hyvin. Peli kesken. Naama vtun pokerilla just nyt.
- Anonyymi
Hieno kesäkeli rakkaassa seurassa, mutta ei rakastettuna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3259065Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835618Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3335130SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden723571Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33012Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal602406Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42352Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72288- 1132256
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402153