Miten yleistä on fistaaminen?

Anonyymi-ap

Mietin että onko miten yleistä listaaminen.
Mulla on puolison kanssa ollut nyt useamman kerran vähälle aikaa todella hyvää seksiä missä olen päässyt fistaamaan, eli olen työntänyt koko nyrkin pilluun. Ensin on lämmitelty sormettamalla tai nuollen ja oon lisännyt vähän kerrassaan sormien määrää ja lopulta on mennyt koko nyrkki sisään. Puoliso on ollut todella kiimainen ja ompa muutaman kerran sqruitannut oikein kunnolla. Ja ompa muutaman kerran antanut panna myös peppuun noiden sessioiden jälkeen. Joskus nuorempana oli peppu melko aktiivisesti käytössä, mutta nyt lasten saannin jälkeen ei oo innostunut asiasta.. taitaa vaan seksi piristyä vanhemmiten, nyt n. 40v.

Onko muilla pareilla fistaaminen miten yleistä tai peppu seksi?

14

849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumpaakin vikottain, yleensä niin että jos fistataan niin myös pannaan perseeseen.
      Peppupanpja touhuttu viikottain melkein 30 vuoden ajan. Ekaa kertaa sain fistata 20vuotta sitten, alkuun satunnaisesti. Viime vuosina (5?) myös viikottain.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

Mitäs olette homoja. Iteppähän omat touhunne tiedätte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olette homoja. Iteppähän omat touhunne tiedätte.

Sää mää ja bää on nyt homppeli buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käy kuule pesulla ensin

• Anonyymi

On spedellä niuvanniemen suljetulla buaahaa

• Anonyymi

No spede mitäs sulla siellä olis. Vai oletko taas täällä vain kyylärin hommissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No spede mitäs sulla siellä olis. Vai oletko taas täällä vain kyylärin hommissa.

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

• Anonyymi

Sitä yleisempää mitä wanhempi nainen on. Nainen menettää libidoaan kuunkierto kuunkierrolta. Fistaus on varsin intensiivinen kiihotusmenetelmä.

The American Journal Of Medicine: Ikääntyvien naisten seksuaalisuus ennen ja jälkeen menopaussin: 'Sexuality', https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

• Anonyymi

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi

Teen parhaillaan kauppa listaa, yleensä kerran viikkoon..

• Anonyymi

vaimoni peppusauvan jälkeen sai mut orkkuun jatkoi nyrkillä kun olin peppu auki tilas jostain monsteri vibra fistaa joskus sen jälkeen

• Anonyymi

on saatavilla myös nyrkin ja käsivarren muotoinen vibra voi poijat kun tietäisitte oli kyllä hintansa arvoinen tilaus

• Anonyymi

fistasin vaimoo pilluun ja peppuun nykyään vaimo fistaa mun peppua säännöllisesti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      110
      5054
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      432
      1599
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      193
      1152
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1133
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      18
      1064
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1020
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe