Tykkään tisseistä, Minulle saa laittaa kuvaa rinnoista, paljaana tai liveissä. Tietenkin jos olet likikään Turkua , niin livenä haluaisin nauttia.
M57 0403647586
Tissit tissit
22
621
Vastaukset
- Anonyymi
Omasta numerosta en tuntemattomalle viitsi kuvia lähettää… Mutta haluaisin tutustua. Olen sua muutaman vuoden nuorempi nainen Turun suunnalta.
- Anonyymi
Hae Ärrältä prepaid-liittymä, sillä pystyy viestittelemään anonyymisti. Prepaid tuo minunkin (aloittaja) numero on. Simkortti maksaa vitosen paikkeilla. Siihen voi sitten ladata lisää puhe/viestiaikaa. Latauksenkin voi ostaa Ärrältä lipukkeena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae Ärrältä prepaid-liittymä, sillä pystyy viestittelemään anonyymisti. Prepaid tuo minunkin (aloittaja) numero on. Simkortti maksaa vitosen paikkeilla. Siihen voi sitten ladata lisää puhe/viestiaikaa. Latauksenkin voi ostaa Ärrältä lipukkeena.
No maksa mulle se prepaid sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille tilille maksan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tilinumerosi mille maksaa niin maksankin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyykin käydä hakemassa prepaid ja viestitellä sulle! Ja voin ostaa sen ihan itse. T. Ensimmäisenä aloittajalle kommentoinut
- Anonyymi
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- Anonyymi
Niinhän sulla vajakilla sitten niitä sulle riittää. Mitäs olet navetta utare vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sulla vajakilla sitten niitä sulle riittää. Mitäs olet navetta utare vajakki.
Sää mää ja bää on nyt utarevajakki buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat olla kun olet sen itse hyväksi havainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole vaan kukaan ei kiellä.
- Anonyymi
Sulle vajakille ne onkin sopivat hyväiltäviksi 😂😂
- Anonyymi
Upeat naisten perseet voittaa tissit mennen tullen. Mitä mieltä muut?
- Anonyymi
Eipä voita rinnat ovat paljon tärkeämmät.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ei voita se on epäterveellistäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Tissit on lapsia varten. Perse saa lastin liikkeelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Tissit on lapsia varten. Perse saa lastin liikkeelle
Mielipide on kuin persreikä jokaisella on omansa 😁
- Anonyymi
Tissejä olisi kiva hyväillä ne on kiihoittavat olipa vaikka pienemmätkin 😋
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä: https://yandex.com/images/search?text=small tits
Tämä toimi:nee paremmin: https://yandex.com/images/search?text=small+tits
- Anonyymi
Tissit kiinnostaa lapsia, perseet panomiehiä kuten minua ja kyllä on vehkeessä kokoa ja mälli lentää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984