https://youtu.be/yOplTCgnJFQ?si=E3r8_jiZqjeTHIJP
Lentää luotaimen mukana Mars planeetalle
Että köllipoju soittas lavalla fantasiaa
Hakkaa äitiä syö äidin ruuat kotipalvelu ja ruokapalvelu
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua kaupungin valtuuston uhkaaja valeet
Katso siitä sinne lentää luotaimen mukana Mars planeetalle nimi lippu lennolle varattu
Tässä on se paikka minne minun nimi
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko joku tyhmä päättäjät ja tukijat ja haukkujat
Et tajua että kaupungin asukkaan nimi lentää luotaimen mukana Mars planeetalle- Anonyymi
Katso tuo video Sinne laskeutuu luotain seuraavan kerran Maasta lähtee Kennedyn avaruus keskuksessa presidentti John F Kennedy mukaan nimetty paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso tuo video Sinne laskeutuu luotain seuraavan kerran Maasta lähtee Kennedyn avaruus keskuksessa presidentti John F Kennedy mukaan nimetty paikka
John F Kennedy alotti USAn avaruus lennot mm kuulento
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
John F Kennedy alotti USAn avaruus lennot mm kuulento
Ja kiva olla mukana NASAn ja USAn avaruus lennolla
Mars planeetalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kiva olla mukana NASAn ja USAn avaruus lennolla
Mars planeetalleSoi Venäjä laulut hyvin soi
Nimi lentää luotaimen mukana Mars planeetalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soi Venäjä laulut hyvin soi
Nimi lentää luotaimen mukana Mars planeetalleSilloin kun luotain laskeutuu
Mars planeetalle perussuomalaiset ja kokoomus häviää koko pelin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun luotain laskeutuu
Mars planeetalle perussuomalaiset ja kokoomus häviää koko pelinOlen 10-12000
Suomalaisen
Mukana mikrosirussa
Mars planeetalla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 10-12000
Suomalaisen
Mukana mikrosirussa
Mars planeetallaEikö se ole julkisuutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379