Kun tunnut viihtyvän sinkkuna

Anonyymi-ap

Niin, kävisikö sellainen järjestely että ei kerrota kelleen. Voit olla vapaasti sinkku, ja minä varattu.

29

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä käy. Sinkku edelleen

      • Anonyymi

        Minä halusin ymmärtää aloituksen niin, että toinen on varattuna tälle, joka haluaa olla vaikka aluksi sinkkuna, ennenkuin kokee olevansa valmis muuttaa omaa statusta sinkusta varatuksi hänelle, joka ennakoi tulevaa? Epävarmuus on monelle myös aihe epäillä kaikkea omalla kohdalla.

        Molemmat alusta lähtien sitoutuneita vain toisiinsa? Tämmöinen olisi minulle ainakin sellainen lupaus, joka loisi hyvää mieltä, vähemmän pelkoa, että sössii kuitenkin itse kaiken lopuksi, jollain tavalla? Aika, hyvässä tilanteessa synnyttää arvostusta toiseen, näin koen ainakin itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halusin ymmärtää aloituksen niin, että toinen on varattuna tälle, joka haluaa olla vaikka aluksi sinkkuna, ennenkuin kokee olevansa valmis muuttaa omaa statusta sinkusta varatuksi hänelle, joka ennakoi tulevaa? Epävarmuus on monelle myös aihe epäillä kaikkea omalla kohdalla.

        Molemmat alusta lähtien sitoutuneita vain toisiinsa? Tämmöinen olisi minulle ainakin sellainen lupaus, joka loisi hyvää mieltä, vähemmän pelkoa, että sössii kuitenkin itse kaiken lopuksi, jollain tavalla? Aika, hyvässä tilanteessa synnyttää arvostusta toiseen, näin koen ainakin itse?

        Tuo olisi kyllä kiva juttu, mutta kyllä haluaisin jonkinlaisen varmuuden että molemmat haluaa oikeasti sitoutua toisiinsa, en minä statustani kovin helpoin perustein muuttaisi sinkusta parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi kyllä kiva juttu, mutta kyllä haluaisin jonkinlaisen varmuuden että molemmat haluaa oikeasti sitoutua toisiinsa, en minä statustani kovin helpoin perustein muuttaisi sinkusta parisuhteeseen.

        Näinpä, itsekin ajattelen, että pitää monien asioiden mennä yksiin silloin.


    • Anonyymi

      Kyllä ja koska erosin vasta viime vuonna, niin haluan olla yksin vuosia. Sopii

    • Anonyymi

      Ei omatunto anna periksi varatun kanssa olemiseen.

      • Anonyymi

        Et sä täällä kirjottelis jos tuo pitäs paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä täällä kirjottelis jos tuo pitäs paikkansa

        Siis mitä minä juuri luin- mielestäsi tämä keskustelupalsta on paras pleizi missä saada varatut satimeen? Titityy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä minä juuri luin- mielestäsi tämä keskustelupalsta on paras pleizi missä saada varatut satimeen? Titityy

        Kas kun tämän hourivan matamin absurdeissa ajatelmissa on ollut arvokas väki (buah hah ha) aina tämä toinenkin ns pinttymä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun tämän hourivan matamin absurdeissa ajatelmissa on ollut arvokas väki (buah hah ha) aina tämä toinenkin ns pinttymä

        Ja lopuksi säälipeukku👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi säälipeukku👍

        High class goes tuksu


    • Anonyymi

      Luulitko ettei suhteen toinen osapuoli tajuais kuitenkin ja tiedätkö tajuatko kuinka julma olet toista kohtaan jos hänellä on tunteita sinua kohtaan

    • Anonyymi

      hei
      Haluaisitteko tavata kanssani, olen 48 vuotias sinkkunainen ja etsin miestä jos haluat minua niin pistähä viestiä linkkiin osoitteeseen ja siitä eteempäin joo https://cq8reom071bc739p6j7g.baseauthenticity.co.in/01/?cid=74594c4860c2621ef5ba&extclickid=835766155208827533&t1=7391735&t2=20746600&tsid=14&clickid=cq8reom071bc739p6j7g&cost=&domain=recommendedchain.com&lp_key=17208c
      &list=2&scenario=2&img=1# ootko pedo? Kuka oot? Olen ruma ja läski eb pääse sänkyyn ebkä kauppaan kirjoityan tätä viestiä jaloillani koska ne ovat vähiten läskit. tule näkemään läski tyttäresi ja näe aito läski. fanitan myös eurohoota joten olisi mukava jos katsoisimme hänen videoitaan yhdessä mutta laita viestiä ensin ja clikkaa linkistä ja en ole robotti https://cq8reom071bc739p6j7g.baseauthenticity.co.in/01/?cid=74594c4860c2621ef5ba&extclickid=835766155208827533&t1=7391735&t2=20746600&tsid=14&clickid=cq8reom071bc739p6j7g&cost=&domain=recommendedchain.com&lp_key=17208ce40ea23de5013db348f67dabda4ee7825998&list=2&scenario=2&img=1#

      • Anonyymi

        ja jos haluat nähdä naamani ja kehoni öljyttynä kirjoita tämä hakukenttään: YoTube.com.
        kyseisellä sivustolla nähdään oljytty kehoni paljaana ja kylmänä odottamassa kauniina,. eli kyllä jos kirjoitat YoTube.com. kuuma kylmyys käy toteen ja öljyruiskut lentää ..,, äläkä ylläty jos keho paljastuu pimeydestä yhtäkkiä ., öljyän kehosi virus paha .. tunne koskevasi kehoani. kehoni on pitkä ja läski nähdään hauskuudessa


    • Anonyymi

      Mietin vain miten sinkkuuden hyvien puolien kävisi tässä kuitenkin panostusta vaativassa vaikka kuinka salatussa suhteessa. Sen ettei tarvitse välittää ja että voi mennä ja tulla mielensa mukaan. Saisinko rusinat pullasta vai jotain vallan muuta. Näyttaytymiselle kun en suhdetta perustaisi muutenkaan.

    • Anonyymi

      Sopisihan se, ainakin joksikin aikaa.

    • Anonyymi

      Ei kyllä kiinnosta.

      • Anonyymi

        En ikinä ehdottaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä ehdottaisi.

        Miksi sä kirjoitat täällä?! Kenen kanssa sä keskustelet??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat täällä?! Kenen kanssa sä keskustelet??

        Miks sä kirjoitat keskustelupalstalla? Hukassa nyt jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikinä ehdottaisi.

        Hyvä. Oikein.


    • Anonyymi

      Oletko sama joka ehdotti täällä pussailua parkkipaikalla ?

    • Anonyymi

      Mitä sä tarkotat tolla "ei kerrota kelleen"? Ei ka se nyt toisista ihmisistä ja niille kertomisesta ole tuo asia kiinni? En mä ole koskaan kokenut tarvetta "kertoa kelleen", vaikka olen ihan onnellisesti parisuhteessa. Jos haluan olla sinkku, niin kyllä se on ihan itseni takia, ei sen mitä muille kerrotaan.

      • Anonyymi

        Sillä on jo joku ja haluaa sivuun toisen


    • Anonyymi

      Ollaan mieluummin kumpikin varattuja. Toisillemme.

      • Anonyymi

        Tätä minäkin haluan hänen kanssaan 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä minäkin haluan hänen kanssaan 💕

        Sinä olet jo varattu muualle.


    • Anonyymi

      Miksi sä ajattelet että ihminen viihtyisi sinkkuna?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe