Meneekö pissi päähän, vai miksi nämä urpot luulevat, että naisille voi tehdä mitä tahansa?
Salminen, Leppilampi, Hirviniemi, yms. mikä näitä vaivaa?
26
528
Vastaukset
- Anonyymi
Säälittäviä ja noloja tyyppejä, ei voi muuta sanoa !
- Anonyymi
Omituisia pikku paskahousuja tuo porukka - keltainen neste valunut päähän.....
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28aa95ee-8f74-4f04-8978-8ce32b5b8b63
SAMAA VOIDAAN KYSYÄ NAISILTA, ONKO JULKISUUDEN KIPEYTTÄ VAI HAIKEUS SAADA OSANOTTOA ? - Anonyymi
Roope on tuon porukan pervoin mutta ei nuo muutkaan kauas jää.
- Anonyymi
Missäs tää Hannu Pikkarainen on tästä listalta ja Roope on hyvin pieni tekijä näistä muista porukoista .
- Anonyymi
Ainut mokansa että ovat kiinnostuneita suomalaisnaisista.
Ei kannata..- Anonyymi
Ei pidä sekaantua tyrkkyihin, jotka pilaavat kaikkien naisten maineen typeryydellään.
- Anonyymi
Nämä jutut mitä ja ei pidä naistenkaa alkaa filrttailee! Ja nämä äijät mitä!? Julkut luulee!
- Anonyymi
Salminen ainut tuomion saanut, muut pikku tekijöitä.
- Anonyymi
Salminenkin sai vain sakot. Mikään ei käynyt missään, ei edes sormi. Hirviniemi ei saanut tuomiota koska katsottiin että niin pikkujuttu. Leppilampea vastaan ei ole ilmeisesti edes nostettu syytettäkään vielä vai onko jopa niin että asia ei ole edes edennyt vielä syyttäjän harkittavaksi että nostetaanko syyte vai ei. Ei ole ainakaan uutisoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salminenkin sai vain sakot. Mikään ei käynyt missään, ei edes sormi. Hirviniemi ei saanut tuomiota koska katsottiin että niin pikkujuttu. Leppilampea vastaan ei ole ilmeisesti edes nostettu syytettäkään vielä vai onko jopa niin että asia ei ole edes edennyt vielä syyttäjän harkittavaksi että nostetaanko syyte vai ei. Ei ole ainakaan uutisoitu.
Tuo siis siitä Hirviniemen tapauksesta jossa ulkopuolinen oli tehnyt rikosilmoituksen kahden 17-vuotiaan puolesta. Tytöt itse eivät sellaista halunneet edes. Jostain Hirviniemen viestittelystä itsensäpaljastelijanaisille ei ole edes tehty mitään rikosilmoitusta, Pelkkää media-sometykitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo siis siitä Hirviniemen tapauksesta jossa ulkopuolinen oli tehnyt rikosilmoituksen kahden 17-vuotiaan puolesta. Tytöt itse eivät sellaista halunneet edes. Jostain Hirviniemen viestittelystä itsensäpaljastelijanaisille ei ole edes tehty mitään rikosilmoitusta, Pelkkää media-sometykitystä.
Seiskalle näyttää Hirviniemen tapauksessa olevan tärkeintä se että heille tulisi ero. On varmasti kovin pettynyt kun ei ole tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskalle näyttää Hirviniemen tapauksessa olevan tärkeintä se että heille tulisi ero. On varmasti kovin pettynyt kun ei ole tullut.
Se että miesten talous menee kuralle, työt loppuu ja tulee ero parisuhteesta. Se on näiden mollaajille se tärkein asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen ns helppo raha.
- Anonyymi
Jää nähtäväksi Milloin Hirviniemi kehtaa tulla julkisuuteen takas. Nyt jo vähän kurkistellut siihen malliin. Ai niin mut onko terapia vielä kesken ? Akuhan lupas mennä hoitoon.
- Anonyymi
Miten ministeri Kaneravan aikanaan kävi kun viestitteli niille mediassa tissit tyrkyllä oleville? Menikö hoitoon? Menikö työt ikuiseksi ajaksi? Ministerin pesti taisi mennä kuitenkin.
- Anonyymi
Mites ne naiset toimii, kun ns julkkis pelmahtaa paikalle?? Iskukykyä ovat testanneet niinkauan, kun muistan. Ainoa, mikä on muuttunut, on se, että nyt nostavat älämölön. On vain se hyvä puoli, että nämä naikkoset saavat itsekin tietyn maineen. Sillä ei ole näille pimuille edes mitään väliä, onko ns julkkiksilla perhe, vaimo, lapsia. Ehei, ihan saa vaan lisää sulkia hattuun.
Itse seurasin aikanaan yhden mimmin touhuja ja kehuskeluja saavutuksellaan, joka koski kaikkien tunteman artistin kanssa touhumisia. Rauha hänen (sen julkkiksen) muistolleen. En tiedä, mitä sen aikanen mimmi touhuaa nykyään, onk8 hengissäkään, muttei suuremmin sekään kiinnosta.- Anonyymi
Esim. Seiskassa on usein salakuvia ja juttua kun joku julkkis, esim. urheilija tai entinen sellainen, menee jonnekin baariin, niin heti hyörii ympärillä yleensä Seiskan mukaan blondeja nuoria naisia.
- Anonyymi
Nykynuoriso, mihin voi tänä päivänä laskea aivan vielä kolmekymppisetkin, on tottunut siihen että saavat kaiken haluamansa ja parisuhteita ei kunnioiteta ollenkaan. Ja sitten kun ei saada mitä halutaan niin aletaan polkea jalkaa ja keksitään kaikenlaisia juttuja. Toisaalta ollaan erittäin herkkähipiäisiä että katsoa saa mutta ei koskea eli innoissaan esitellään itseään puolialastomana eri tilanteissa, mikä ei ennen ollut niinkään pinnalla. Omissa instoissa pyllistellään, jonnekin festareille ja muualle laitetaan lähes läpinäkyviä vaatteita ja nyt sitten uimarannoilla oleillaan lähes alasti pyllistellen.
Kun ennenvanhaan sanottiin tytöille että "housut näkyy" niin nyt on vain alustavaatteet, ehkä vain pikkuhousut ja lähes läpinäkyvä asu aivan julkisissa tilaisuuksissakin.
- Anonyymi
Minusta Mikko Leppilampi on aina ollut jotenkin feikki ja todella kuvottava luuseri. Viimeaikaiset tiedot jäbän edesottamuksista taitaa vahvistaa intuitioni. Nolo pelle on kyseessä. Hahahaa!
- Anonyymi
Leppilampi voi olla syytön. Hirviniemen ja Roope Salmisen pervoilut tiedetään . Roope niistä tuomittukin. Kohta on Akukin taas telkkarissa ja ollaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Anonyymi
Aku,Roope,Hannu (Pikkarainen) Kaikki on Ankkalinnasta. On Siellä pervoo porukkaa.
- Anonyymi
Oliko se tämä Leppilampi, joka juttujen mukaan oli hierojilla käynyt itseään nylkyttämässä ja huohottelemassa?
- Anonyymi
Markus Räikkönen avaruus konkurssi sijoittaja sateliitti uuno .V iihtyi jälleen uudessa maksullisessa narkkarin näköisessä naisseurassa – paparazzikuvat
Sanna Marinin ex-mies suosii yhtä ja samaa lenkkeilyreittiä päissään naisten kanssa ulkoilessaan. Edellinen ruskea verikkkö maksullinen hepatiitti naikkonen ei enää kelpaa. - Anonyymi
dddd
- Anonyymi
3333
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513