Voi olla että tää on turhaa valitusta MUTTA, kun menin päivystykseen terkkarissa niin hoidon arvioinnissa istui kaksi hoitajaa, nuoria laihoja tyttöjä. tunsin oloni elefantiksi heidän vieressään ja toinen sanoi että tarvisi riisua kaikki vaatteet pois kun alavatsa kivusta on kyse, hiukan hävetti maata siinä perse paljaana jalat harallaan kun odotettiin lääkäriä, toinen likoista siis hoitajista tuli istumaan jalkojeni päätyyn ja levitteli häpyhuuliani niin että tuntui. noloa. no tulihan se lääkärikin siihen sitten ja homma hoituoi nopeasti mutta hieman vaivaa tuo alastomana olo tuollaisessa tilanteessa. T. Se isomahainen riipputissi.
pullea nainen
19
1507
Vastaukset
- Anonyymi
Samat tuntemukset labrassa papakokeessa kun lihavana yrität riisua alapäätä paljaaksi ja se pieni labratyttö odottelee siinä levittäjä kädessään, tuntuu ainakin nololta, viimeksi vielä ollessani selälläni jalat harallaan tuli toinen hoitaja siihen sanomaan että rinnat tutkitaan myös, no isot roikkuvat tissit tuntuivat todella suurilta tämän poikatytön pienissä käsissä, kunnia kuitenkin hänelle siitä että alatutkimus sujui hienosti eikä sattunut lainkaan. Mutta läski on läski
- Anonyymi
Yhtä noloa seistä siinä hoitajatytön edessä vehje puolitangossa kun hän näpyttelee tietokonetta ja samalla katse jäykistyvässä peniksessä, ja tissit paljastava kaula-aukko ei kauheemmin auta tilannetta. Tietysti voi katsella muualle ja ajatella muutakin kun naimista kys hoitajan kanssa. Mutta joo on hieman noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä noloa seistä siinä hoitajatytön edessä vehje puolitangossa kun hän näpyttelee tietokonetta ja samalla katse jäykistyvässä peniksessä, ja tissit paljastava kaula-aukko ei kauheemmin auta tilannetta. Tietysti voi katsella muualle ja ajatella muutakin kun naimista kys hoitajan kanssa. Mutta joo on hieman noloa.
terkkarissa on myös eräs mieslääkäri (vanhempaa ikäluokkaa) joka riisuttaa ainakin lihavat naiset ilkosilleen ja kähmii läskejä ja hieroo tissejä, vaimoni kertoi olleensa tosi hämillään siitä alastomana pyörimisestä kys herran vastaanotolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, siinä hoidonarvioinnin huoneessa olen seissyt ilman vaatteita tuon vaalean nuoren hieman pullukan tytön edessä ja hän näpyttelee tietokonetta ja tuijottaa penistäni joka alkaa väkisinkin turvota, sitten hän huikkaa toiseen huoneeseen jotain ja tulee aivan eteeni seisomaan ja kumartuu sanojensa mukaan puhdistamaan genitaalialueen tulevaa tarkastusta varten, vetäessään esinahan taakse katson hänen t paidan alta näkyviä rintoja niin penikseni pomppaa aivan kovana seisomaan ja tyttöä huvittaa tilanne ja sanoo että normaalia on.
- Anonyymi
Saman kokenut, mutta ei se pihlajassa paremmaksi muuttunut, tiedän olevani ylipainoinen MUTTA, alavatsakivun vuoksi hakeuduin yo yks.terkkariin ja tunti odottelua ja nuorenpuoleinen nainen/tyttö lääkäri, pieni ja laiha tietenkin huutelee sisään ja kuuntelee vaivani ja aloittaa lievän marmatuksen painostani ja yllätysyllätys alastomana seistään pian hänen arvioivan katseensa edessä. sanoo tekevänsä sisätutkimuksen ja huikkaa ovelta jotain jonka jälkeen siinä on hoitaja välinepussin kanssa ihailemassa isoa olemustani. lääkäri juttelee jotain hoitsun kanssa ja minä seison mallivartalo paljaana hieman ulkopuolisen oloisena kunnes käsketään selälleen ja jalat telineisiin, hoitajakin haluaa nähdä römpsäni kun auttaa polvistani haarani niin auki kun lonkat kestää. no ei kaikilla lihavilla pimpsa aina iso ole mutta mulla on ja hetken kuluttua sama hoitsu hakee ISOMMAN pillunavaajan ja eihän siinä nyt mitään herkkua ole olla kun molemmat reiät kairataan ja rasvaa on koko perseen mitalta. mutta työtä he vaan tekevät.
- Anonyymi
En kyllä riisu jos on muitakin kun lääkäri, kerran yks karvakäsi pyöritteli mun isoja tissejäni niin hartaasti että sanoin eiköhän jo riitä, niin sano että huva tutki rinta tarkasti. kulli sillä seiso kun katsoin sen jalkoväliä. pyysi ensin kaiki vaate pois, mutta sanoin ettei mun perseessä vaivaa ole vaan niskahartioissa. Tissien hierominen oli hiukan erikoinen toimenpide enkä olis rintsikoita riisunu mutta kun unohtu laittaa aamu kiireissä ja vitutti kun otin paitaa pois ja huomasin vasta sitten. noo saipahan tuntea äidilliset riipputissit käsissään.
- Anonyymi
ja salaa toivoin että iso penis olisi työntynyt syvälle sisääni.
- Anonyymi
serkkuni on sairaalassa hoitsuna ja kertoi että siellä näkee kaikenlaista vartaloa ja asennot joihin esim naisen gyneleikkaus tehdään on melkoisen härskejä, jalat on joskus niin leväällään että luulis sattuvan mutta useastihan potilas on unessa eikä tiedä mitä ja ketä sitä hoitaa ja vitsiäkin lentää joskus kun on joka reiässä jonkun sortin verme. eli aika alastonta hommaa. joku mies hoitsu oli joskus puhunut kun joku julkkisnainen oli maannut lavitsalla että kokeili ohimennen tissejä että sai sitten retostella että on sen ja sen tissejä vatkannut.
- Anonyymi
toisenlainen kokemus: Pojallani 13v on ikäänsä nähden iso penis. Koulun terv tarkastuksessa hoitaja oli tutkinut kivekset ja poika sanoi että se tuijotti jäykistynyttä penistä suu auki, meinasin sanoa että olisit työntänyt sen sitten hänen suuhunsa mutta en kehdannut. pojalla tosiaan ehkä 25senttinen jäykkänä ja olen joskus ajatellut sitä sisälläni mutta kai olen sairas.
- Anonyymi
jep, terkassa on yks keski-ikäinen nainen hoitajana joka luultavasti nauttii kun saa poikien kalut pystyyn tehdessään ns rutiini tarkastusta genitaalialueelle. on kehunut eräälle kolleegalleen että pari kertaa on saanut pojan noloon tilanteeseen kun on spermat ruutannut lattialle kesken tutkimuksen. itse olen kerran ollut 12v poikani mukana sillä naislääkäärillä joka jäi nyt eläkkeelle niin hän kanssa tutki penistä niin kauan että ruiskahti valkoiset hoitopöydälle, nolotti pojan puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, terkassa on yks keski-ikäinen nainen hoitajana joka luultavasti nauttii kun saa poikien kalut pystyyn tehdessään ns rutiini tarkastusta genitaalialueelle. on kehunut eräälle kolleegalleen että pari kertaa on saanut pojan noloon tilanteeseen kun on spermat ruutannut lattialle kesken tutkimuksen. itse olen kerran ollut 12v poikani mukana sillä naislääkäärillä joka jäi nyt eläkkeelle niin hän kanssa tutki penistä niin kauan että ruiskahti valkoiset hoitopöydälle, nolotti pojan puolesta.
Tuntuu kyllä oudolta, en kyllä millään usko että penistä perustutkinnalla saa laukeamaan.
Eri asia jos sormella tunnustellaan anusta niin saattaa kiihottua enemmän mutta kiveksiä pidellessä niin en kyllä usko. Aika herkkä on. Toki muistan nuoruudestani erään pojan joka oli ujo ja sanoi että on eka kerta kun oltaisiin sukupuoliyhteydessä niin häneltä tuli spermat pihalle jo pienen esileikin aikana. Ja oli muuten vahvaa tavaraa ja aivan keltaista, onneks en ottanut suihin. Ja sitä tuli isomäärä tasaisina sykäyksinä. Penis oli myös vahva ja iso.
- Anonyymi
Tuntuu niin hyvältä kun mun äiti pesee mun selän joka perjantai,Nam
- Anonyymi
isäs oli pullea kun otti ..
- Anonyymi
mitä enemmän ikää tulee niin nolottaa olla kurttukikkeli paljaana kauniin nuoren lääkärin ja hoitajan edessä, tosin ei pelkoa että mitään noloa sattuisi koska ei tapahdu mitään
- Anonyymi
Olen kolkymppinen ja asunut ikäni äidin luona ja tulen asumaankin, niin kauan kunnes heistä aika jättää ja saan sitten asua myös yksinkin.
- Anonyymi
tuskin saat, hoitoon sut viedään heti.
- Anonyymi
eräs nuori lääkäri kerran kertoi kun oltiin metsästys reissussa että moni kyselee mikä naisvartalo on parasta vastaanotolla niin sanoi että n 50v hiukan pullukka isoilla rinnoilla jotka ihanasti roikkuu kainaloissa selinmakuulla, se kuulemma on parasta.
- Anonyymi
Jos tuommoistaoikeasti tapahtuu on se ilmotuksen paikka,jotenkin vaan tuntuu että potilaat turhaa arastelee/pelkää,ei sitä värkkiä ilman levitelyä voi tutkiaeikä rintoja jos ei olla mammografiassa,sielläkin niitä hoitaja koskee.
- AnonyymiUUSI
Vitsi kun menin Helenan kanssa niin näin mutsin isot hinkit terveyskeskuksen vessassa oli sitten kauhean kokoiset meijerit kokoa öö eli isot ööt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887