Älä aloita dropshipping-firmaa!

Anonyymi-ap

Joku jossain varoittelikin jotain jo, mutta toistelen tässä, ettei turhia haaveita petaisi omaisuuttaan tuhlaamalla. Eli Varsinkin kiinan-droppauksessa on tämä Temu vallannut nopeasti markkinaa valtavalla markkinointibudjetillaan, käyttää käsittääkseni euroopan valloitukseen lähes 100 miljoonaa. Myy halvemmalla kuin muut.

Hyvä esimerkki on vaikka leivontavälineet. Et saa ostettua varastoon tai edes bigBuy:lta siihen hintaan mihin Temu myy ulos. Miten sinä laitat siihen enää euroakaan päälle omaa katetta? Sama tilanne on vaatteissa, kaikissa muovituotteissa ja käsityötuotteissa, Kiinalaiset polkevat hinnat maan rakoon. Niillä ei voi pärjätä.

Jos sinulla on oma tuote, siis itse valmistat tuotteen, silloin voit omassa verkkokaupassa saada myyntiä aikaan ja tienata elantosi. Muuten kiinalaiset kyllä tappavat suurimman osan verkkokaupoista vuoden 2025 aikana.

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin yksityiset ei saa ostaa kiinasta kun se on suomen talouselle tuhoisaa ja ne vaatteet on myrkkyä täynnä

Kuitenkin kauppiaat tilaa itse kaikki kinasta ja ostavat suuriakin eriä ja saavt halvemmallakin
      Ja myyvät kansalle,

Kauppa ja huijaus on,se mikä, kanttaa

Teko kokkare

• Anonyymi

Kaksinaismoraalia sen ne kauppiaat osaa

Mistä muuaya enäämitään tulee kuin temusta
      Volvonikin voi tilaa temusta

Fake kokkare

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8244
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      428
      7313
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      70
      3769
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      148
      3452
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2924
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      50
      2463
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1976
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1639
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1490
    Aihe