Minua ei kiinnosta miltä naisesta tuntuu kunhan otse nautin!

Anonyymi-ap

Vaimon persettä kairatessa ei paljo kiinnosta miltä se siitä tuntuu! Kyllä se ilmottaa jos ei oo hyvä juttu! Yleensäkään en ymmärrä miksi sinne perseeseen pitää mulkku saaha jos ei se yhtään hyvältä tunnu.

4

267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panijan nautinto on tärkeintä.
      Sillä ei ole väliä miltä pantavasta tuntuu.

    • Anonyymi

      Noh, tuskin naisetkaan piittaavat, miltä teistä tuntuu.

      • Anonyymi

        Totta!


    • On tilanteita ja hetkiä ja myös suhteita missä ei tarvitse aina ajatella kuin itseään. Jos olen tyydyttänyt ja hoitanut naisenlleni orgaamin tai vaikka kaksi ja haluan lopuksi laueta itse ja haluan panna perseeseen, niin ei siinä kysellä sen kummemmin. Hän tietää että haluan mielelläni laueta sinne ja pidä siitä yli kaiken, saan naida sinne halujen mukaan ja se samaan aikaan alistamisen tunne ja ihsns pikku pervous. Kyllä, ei minulla siinä vaiheessa kiinnosta miltä hänestä tuntuu kun psknsn menemään ja hän huokailee perse pystyssä ainoana tarkoituksenaan tuottaa minulle nautintoa.

      Samaa keskustelua käytiin sperman mausta kun se vaihtelee. Ei minua kiinnosta. Naisen tehtävä on siinä tilanteessa ottaa vastaan mitä tulee ja niellä ne kiltisti. Olla sen hetken minun mälliämpäri. Suun olla se paikka jonne dumppaan lastit.

      Se mitä tapahtuu ennen sitä ja sen jälkeen on toinen asia. Tottakai naiselle pitää antaa parasta mahdollista kohtelua ja palvelua. Silittää, hoivata, pussailla ja ostaa lahjoja ja käydä ulkona. Nuolla ja naida orgasmeja ja pitää hyvää huolta.

      Ja sitten on ne hetket kun voi sanoa että perse pystyyn, panen sinua nyt kakkoseen ja nainen kiltisti ja nöyrästi tekee sen, tietäen että on hänen vuoronsa olla pelkkä tyydytyksen välikappale ja kyllä. Ei minus kiinnosta miltä hänestä tuntuu vaan annan mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe