Olen monta kertaa miettinyt,

Anonyymi-ap

että soittaisin sinulle, mutta en halua häiritä rauhaasi. Minulla on välillä sinua ikävä. Minun on hyväksyttävä, ettei meistä tullut lopulta paria eikä meistä tule ikinä mitään paria. Tuskin sinä exän sängystä haluat herätä. Olen saanut palautetta ystävältäni, että olisi aika tehdä jotain rohkeaa. Lähden reisuun. :) Olin nuorena hullunrohkea, mutta olen nykyään supernössö. Nyt otan otetta takaisin siitä. Sä et kestäisi. :)

12

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

👏👏👏👏

• Anonyymi

Kiitos 🥰 Elämä on lyhyt. Suruja on, mutta niiden yli on päästävä jotenkin. Suurin osa ihmisten energiasta menee perusasioihin. Toivoisin, että kaikki ihmiset löytäisivät edes jollain tasolla onnea elämäänsä. ❤️

• Anonyymi

Jälleen aika ristiriitainen viesti. Haikailet exäsi perään, mutta et aio tehdä mitään asialle. Sen sijaan haluat jollain tavalla näpäyttää häntä.

• Anonyymi

Nssinu koko ajan muita. Ei mitää uutta.

• Anonyymi

Elämä on ristiriitaista. Ihmiset ovat ristiriitaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nssinu koko ajan muita. Ei mitää uutta.

Justiinsa. Tuo on sinun mielipide ja väite.

• Anonyymi

Tämä ei ole minulta! Tiedoksi miehelle!

• Anonyymi

Kim mahdollinen täs moi

• Anonyymi

Joo niin mäkin olen meinannu soittaa. En vaan enää viitsi kun aina kun soitin niin et vastannut. Siitä jo tiesit et olen vaan häiriöksi. Hullunrohkea olen minäkin, jos vaan löytyisi henkilö toteuttamaan näitä seikkailuja kanssani;)

• Anonyymi

H- miehelle K-naiselta?

• Anonyymi

"Sä et kestäisi" ei saakeli mikä omahyväinen narsku. Ihan hyvä että sut jätti. Muutenkin koko kirjoitus on luokkaa "olen parempi kuin sinä"

• Anonyymi

Elikkä menet Gambiaan panemaan rantapoikia. Onnea valitsemallasi tiellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe