Tytön pissan juominen

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette yleensä siitä että haluan juoda pissaa kuumana suoraan pillusta???

7

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä juttu. Mulle kävisi oikein hyvin myös jos olisi sellainen ihana posliinipillu joka alkaisi kesken pillun nuolemisen suihkuasn.

Voisin myös selällään maaten nuolla persereikää samalla kun nainen laskee päälle.

Tosi 👍👍

Joskin kusen itse päälle ja suuhun kanssa.

• Usein haaveilen, kun nään nuoria tiukkapeppuisia naisia, että haluaisin ottaa sellaiselta pissat suuhun. Nuolla luosuttas pissasta pulppuavaa pillua ja nuolla puhtaaksi. Suudella sen jälkeen ja viedä huulilla maku tytön huulille . Ei se nyt haittaisi vaikka hän ei ottaisi minun suihkua vastaan mutta kyllä tykkään kusta naisen päälle ja suuhun. Exän kanssa harrastettiin. Elävimmäksi muistoksi jäi yksi kesäpäivä rantakalliolla jossa juotiin ja pissailtiin ja välillä uitiin. Tyttö otti suihin ja sain laskea kusta mielin määrin hänelle. Uh. Sellaisen pisunartun kun vielä saisi

• Anonyymi

Mä olen saanut naiselta pisssat päälle kylppärissä. Olin polvillani ja nainen pissasi päälleni. Nainen sihkutteli pissaa myös suoraan suuhuni minkä join. Oli todella perverssi ja kiimainen tunne.

Tätä em halua syödä. Mutta olisi todella ihanan sairasta katsoa kun nainen punnertaa isoa paskaa reikätuolissa. Siinä posket punastuisivat paatuneimmallakin kinkyllä muustakin ponnistelusta kun peräaukko venyy äärimmilleen ja ulos työntyy paksu pitkä paska. Ei mitään pikku nappuloita vaan kovia 30cm kurkun kokoisia ummetusksen lquetessa.

• Anonyymi

Mukavaa hommaa. Maistuu hyvältä suoraan posliinipimpista tulleena.

• Pissaa pulppuava ihana nuoren naisen posliinipillu. Voiko ihanampaa olla❤️

Vaimo ei kuse mulle eikä ota suihkuja. Mutta jättää välillä aamu pissalla pyhjunättä mun pyynnöstä. Nuolen pillun puhtaaksi.

• Anonyymi

Miltähän maistuisi Greta Thunbergin pissa?

• Anonyymi

Mie kans haluaisin juoda sitä mutta koskaan siihen ei ole mahdollisuutta.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2847
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      357
      2613
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2375
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2214
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1743
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1649
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1536
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1405
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1389
    Aihe