Mitä mieltä olette yleensä siitä että haluan juoda pissaa kuumana suoraan pillusta???
Tytön pissan juominen
7
426
Vastaukset
Hyvä juttu. Mulle kävisi oikein hyvin myös jos olisi sellainen ihana posliinipillu joka alkaisi kesken pillun nuolemisen suihkuasn.
Voisin myös selällään maaten nuolla persereikää samalla kun nainen laskee päälle.
Tosi 👍👍
Joskin kusen itse päälle ja suuhun kanssa.- Anonyymi
Porsas röh röh
Usein haaveilen, kun nään nuoria tiukkapeppuisia naisia, että haluaisin ottaa sellaiselta pissat suuhun. Nuolla luosuttas pissasta pulppuavaa pillua ja nuolla puhtaaksi. Suudella sen jälkeen ja viedä huulilla maku tytön huulille . Ei se nyt haittaisi vaikka hän ei ottaisi minun suihkua vastaan mutta kyllä tykkään kusta naisen päälle ja suuhun. Exän kanssa harrastettiin. Elävimmäksi muistoksi jäi yksi kesäpäivä rantakalliolla jossa juotiin ja pissailtiin ja välillä uitiin. Tyttö otti suihin ja sain laskea kusta mielin määrin hänelle. Uh. Sellaisen pisunartun kun vielä saisi
- Anonyymi
Mä olen saanut naiselta pisssat päälle kylppärissä. Olin polvillani ja nainen pissasi päälleni. Nainen sihkutteli pissaa myös suoraan suuhuni minkä join. Oli todella perverssi ja kiimainen tunne.
Tätä em halua syödä. Mutta olisi todella ihanan sairasta katsoa kun nainen punnertaa isoa paskaa reikätuolissa. Siinä posket punastuisivat paatuneimmallakin kinkyllä muustakin ponnistelusta kun peräaukko venyy äärimmilleen ja ulos työntyy paksu pitkä paska. Ei mitään pikku nappuloita vaan kovia 30cm kurkun kokoisia ummetusksen lquetessa. - Anonyymi
Mukavaa hommaa. Maistuu hyvältä suoraan posliinipimpista tulleena.
Pissaa pulppuava ihana nuoren naisen posliinipillu. Voiko ihanampaa olla❤️
Vaimo ei kuse mulle eikä ota suihkuja. Mutta jättää välillä aamu pissalla pyhjunättä mun pyynnöstä. Nuolen pillun puhtaaksi.
- Anonyymi
Miltähän maistuisi Greta Thunbergin pissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106