Tytön pissan juominen

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette yleensä siitä että haluan juoda pissaa kuumana suoraan pillusta???

7

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä juttu. Mulle kävisi oikein hyvin myös jos olisi sellainen ihana posliinipillu joka alkaisi kesken pillun nuolemisen suihkuasn.

      Voisin myös selällään maaten nuolla persereikää samalla kun nainen laskee päälle.

      Tosi 👍👍

      Joskin kusen itse päälle ja suuhun kanssa.

    • Anonyymi

      Porsas röh röh

    • Usein haaveilen, kun nään nuoria tiukkapeppuisia naisia, että haluaisin ottaa sellaiselta pissat suuhun. Nuolla luosuttas pissasta pulppuavaa pillua ja nuolla puhtaaksi. Suudella sen jälkeen ja viedä huulilla maku tytön huulille . Ei se nyt haittaisi vaikka hän ei ottaisi minun suihkua vastaan mutta kyllä tykkään kusta naisen päälle ja suuhun. Exän kanssa harrastettiin. Elävimmäksi muistoksi jäi yksi kesäpäivä rantakalliolla jossa juotiin ja pissailtiin ja välillä uitiin. Tyttö otti suihin ja sain laskea kusta mielin määrin hänelle. Uh. Sellaisen pisunartun kun vielä saisi

    • Anonyymi

      Mä olen saanut naiselta pisssat päälle kylppärissä. Olin polvillani ja nainen pissasi päälleni. Nainen sihkutteli pissaa myös suoraan suuhuni minkä join. Oli todella perverssi ja kiimainen tunne.

      Tätä em halua syödä. Mutta olisi todella ihanan sairasta katsoa kun nainen punnertaa isoa paskaa reikätuolissa. Siinä posket punastuisivat paatuneimmallakin kinkyllä muustakin ponnistelusta kun peräaukko venyy äärimmilleen ja ulos työntyy paksu pitkä paska. Ei mitään pikku nappuloita vaan kovia 30cm kurkun kokoisia ummetusksen lquetessa.

    • Anonyymi

      Mukavaa hommaa. Maistuu hyvältä suoraan posliinipimpista tulleena.

      • Pissaa pulppuava ihana nuoren naisen posliinipillu. Voiko ihanampaa olla❤️

        Vaimo ei kuse mulle eikä ota suihkuja. Mutta jättää välillä aamu pissalla pyhjunättä mun pyynnöstä. Nuolen pillun puhtaaksi.


    • Anonyymi

      Miltähän maistuisi Greta Thunbergin pissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe