Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

Anonyymi-ap

Ekaa kertaa varmaan seitsemään vuoteen käyn täällä ja edelleen, kuten seitsemän vuotta sitten, päivittäiset ripuli- ja ulosteseksiaiheiset ketjut käyvät kuumina! Voiko tämä todella olla totta vai onko tämä joku kafkamainen rinnakkaisuniversumi?!

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieraise housuihisi

• Anonyymi

Totta se on. Itsekin olin vuosikausia pois, kun meni vähän paremmin, mutta ihmeellisesti, kun alkoi taas menemään huonosti ja päässä viiraamaan, niin tein paluun palastalle.

Itse olin aktiivinen Kylmiksen kulta-aikoina ja kun muutama kuukausi sitten palasin, niin Kylmis oli juuri silloin aktivoitunut hetkeksi palstalle. Saunatimppakin oli menossa mukana ja ripulijutut tietenkin, niin tuli tunne, että olen palannut kotiin ja aikaa ei ole kulunut yhtään.

Vähän kyllä ihmetytti, että miten nämä on tätä samaa sisällötöntä sontaa jaksanut suoltaa näin monta vuotta.

• Anonyymi

Ilman viinaa jää yksin. Ypöyksin.

• Anonyymi

Sontapuheet kertoo vain siitä, miten alkoholi mädättää joidenkin aivoja.

• Anonyymi

Täällä on kaks sontakirjoittelijaa, perceenhaju ja asd. Perceenhajusta en tiedä, se saattaa juopotellakkin. Ainakin hällä on runollisempia ja hauskempia ripulitarinoita, mutta asd on ihan vain imbesilli ja hälyttävintä on, että hän ei edes juo ja spämmää noita mielikuvitusköyhiä juttujansa useamman kerran päivässä tänne.

• Anonyymi

Mulla on vaan huono päivä silloin tällöin. Pakko purkaa paineita kun en nytkään oo kahteen kuukauteen ottanut pisaraakaan. Tuo nyt on liioittelua etten koskaan juo, niasenkin silmä välttää muutaman kerran vuodessa

Asd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      398
      2249
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2120
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1832
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      445
      1772
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1454
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      114
      1383
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      226
      1050
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      936
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      891
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      852
    Aihe