Hyväksyykö äänestäjät käännytyslain vastustajat.

Anonyymi-ap

Kansanedustajat, jotka eivät hyväksyneet käännytyslakia, saavat miettiä hyväksyvätkö äänestäjät heitä enää eduskuntaan. Itse en enää äänestä ketään heistä.

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai nyt ne, jotka pitivät Suomen puolta tullaan kukittamaan.

      Heikot Venäjänkieliset halusivat rajan auki. Päivä oli Pytinistien ja Putin nyt taputtaa teille ja on tyytyväinen.

      Suomi pellet munasivat taas itsensä.

    • Anonyymi

      On merkillistä, miten helposti Putin sai meidät luopumaan oikeusvaltio periaatteistamme?

      Putin voiti. Myönnämme tappion. Suomi tulee vielä takaisin. Tyrannille emme anna periksi kuten nämä epäisänmaalliset petturit.

      • Anonyymi

        Mitens Pietarissa?


    • Anonyymi

      Jokainen äänestäjä tekee aina ennen vaaleja omat päätöksensä.
      Sitä demokratia on. Voi itse päättää

    • Anonyymi

      pois Suomesta, jokainen.

    • Anonyymi

      Voi noita surkeita avauksia ja yrityksiä.
      Minä ainakin muista puolueet jotka pettivät ennen vaaleja antamansa lupaukset ja jotka tuhoavat Suomen talouden.

      • Anonyymi

        Joo, vähänpä on enää "äänestäjää" ajateltu, kun on HILLOTOLPALLE päästy.


      • Anonyymi

        Joo niin minäkin. Minulle isänmaan petturit on punainen vaate joten muistan kyllä käännytyslain vastustajat pitkälle.


    • Anonyymi

      Nuoret siirtyvät Liin joukkoihin siitä ei ole epäilystäkään sehän nähtiin eurovaaleissa missä Lii sai enemmän ääniä kuin koko keskustapuolue ja perussuomalaiset yhteensä. Moni demari vaihtaa vasemmistoliittoon sillä Antin linja ei vakuuta rajalaki oli kaikkien kannalta nolo tapahtuma.

    • Anonyymi

      Nyt laki on tuomittu ympäri maailmaa kyllä demarit petti monet heitä äänestenäät Liin joukot tästä hyötyvät. Orpo on joutunut persujen vangiksi sillä nyt ollaan ylen rahoitusta leikkaamassa rajusti vaikka se monen suomalaisten mielestä tarvitsisi lisää rahaa sillä se on ainoa tasapuolinen tiedon välittäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      453
      4907
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1752
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1367
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1020
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe