GTA:sta 😱!!! I'm on a rampage nääs. Tänään olen listinyt jo neljä öttiäistä kodistani eilisen yhden kärpäsen lisäksi. Oon se sama hyönteissurmaaja. En halua että ne sikiää luonani. Sen takia niistä on päästävä eroon asap. By the way, ei s*mitillä olisi jakaa tietoa tästä tämän tarkemmin?: https://www.youtube.com/watch?v=-z4gYW5nnBE. Eihän toi oo ees kännissä (paitsi ehkä ihan 🤏😉). Ehkä sitä vaan jänskätti niin paljon tuo haastattelu?
Apua! Olen saanut vaikutteita
5
131
Vastaukset
Ihminen on kautta aikain tappanut öttimönkijäisiä. Siinä ei ole mitään vikaa. Tosin ite aina ennen ötökän surmaamista mietin, että onko se välttämätöntä. Kaikilla elollisilla kun on se oma tehtävänsä ravintoketjussa.
- Anonyymi
Päästin ne kärsimyksistään. Kateeksi käy 😗. Itse asiassa, tavallaan käykin 🤔. Pääasia oli todellisuudessa provota sille yhdelle joka arvosteli kärpäsenmurhaamisbileitäni. Kyllä muuten humahti päähän nuo vahvemmat. Ratkaiseva ero kaljaan nähden. Yritetääs fifaa nyt silti world classilla. Joskus tuntuu että se on jopa helpompaa kuin professionalilla. Aina hieman vanhempia fifoja pelaan.
- Anonyymi
Saisit halvalla kärpäsmyrkkyä täältä. Ite en voi käyttää. Ku joutuis itsekin sitä hengittelemään. Talonmies kerran antoi, kun parvekkeella oli ampiais pesä. Piti hankkia suihkuttelija omasta takaa.
Mulla asuu yksi kärpynen, toinen tajusi mennä parvekkeen kautta ulkomaille. Kauhee kutittelija se on, kun sen huitasee pois, niin hetkessä tulee takaisin
Kuinkahan pitkäikäisiä nää ovat - Anonyymi
ei kovin hyvä vaikute jos tulee mieleen ferrareiden varastaminen jostain pelistäkin
- Anonyymi
joku autopelikin mistä huonoja vaikutteita driver san francisco
tai joku duke nukem -peli tulee asevaikutteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612981- 422377
- 311863
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa771723Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771285- 391260
- 791080