Apua! Olen saanut vaikutteita

Anonyymi-ap

GTA:sta 😱!!! I'm on a rampage nääs. Tänään olen listinyt jo neljä öttiäistä kodistani eilisen yhden kärpäsen lisäksi. Oon se sama hyönteissurmaaja. En halua että ne sikiää luonani. Sen takia niistä on päästävä eroon asap. By the way, ei s*mitillä olisi jakaa tietoa tästä tämän tarkemmin?: https://www.youtube.com/watch?v=-z4gYW5nnBE. Eihän toi oo ees kännissä (paitsi ehkä ihan 🤏😉). Ehkä sitä vaan jänskätti niin paljon tuo haastattelu?

5

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen on kautta aikain tappanut öttimönkijäisiä. Siinä ei ole mitään vikaa. Tosin ite aina ennen ötökän surmaamista mietin, että onko se välttämätöntä. Kaikilla elollisilla kun on se oma tehtävänsä ravintoketjussa.

• Anonyymi

Päästin ne kärsimyksistään. Kateeksi käy 😗. Itse asiassa, tavallaan käykin 🤔. Pääasia oli todellisuudessa provota sille yhdelle joka arvosteli kärpäsenmurhaamisbileitäni. Kyllä muuten humahti päähän nuo vahvemmat. Ratkaiseva ero kaljaan nähden. Yritetääs fifaa nyt silti world classilla. Joskus tuntuu että se on jopa helpompaa kuin professionalilla. Aina hieman vanhempia fifoja pelaan.

• Anonyymi

Saisit halvalla kärpäsmyrkkyä täältä. Ite en voi käyttää. Ku joutuis itsekin sitä hengittelemään. Talonmies kerran antoi, kun parvekkeella oli ampiais pesä. Piti hankkia suihkuttelija omasta takaa.

Mulla asuu yksi kärpynen, toinen tajusi mennä parvekkeen kautta ulkomaille. Kauhee kutittelija se on, kun sen huitasee pois, niin hetkessä tulee takaisin

Kuinkahan pitkäikäisiä nää ovat

• Anonyymi

ei kovin hyvä vaikute jos tulee mieleen ferrareiden varastaminen jostain pelistäkin

• Anonyymi

joku autopelikin mistä huonoja vaikutteita driver san francisco
      tai joku duke nukem -peli tulee asevaikutteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2981
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1723
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1285
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79