Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta, vaan tuntea sen.
Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.
117
2303
Vastaukset
- Anonyymi
En minä ole sua unohtanut 😭
- Anonyymi
Ihastus/rakastuminen voi mennä säästöliekille, mutta roihahtaa heti taas, kun tapaa kaivatun uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastus/rakastuminen voi mennä säästöliekille, mutta roihahtaa heti taas, kun tapaa kaivatun uudelleen.
Tämän olen kokenut tuskattuvan monta kertaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän olen kokenut tuskattuvan monta kertaa!
Samoin.Nyt oon säästöliekillä tunnen kuinka kaksoisliekkinikin on hiipumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.Nyt oon säästöliekillä tunnen kuinka kaksoisliekkinikin on hiipumassa.
Lisään ,oli sinkku miehelle sinkku naiselta💌
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
👀🦋🤍
- Anonyymi
🦋 vatsassa?
- Anonyymi
Vai niin. Ei oo kivaa.
- Anonyymi
Ei minultA
- Anonyymi
Ei ole kiva lukea tällaisia, vaikka eihän meillä mitään edes taida olla
- Anonyymi
Luulen, että emme. En kuullut hänestä mitään tämän kuukauden aikana.
- Anonyymi
Töissäkö tapaatte loman jälkeen?
- Anonyymi
Kyllä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 🙂
👍🏼😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 🙂
Hän tulee käyttäytymään sinua kohtaa ystävällisesti, flirttaillen ja kiusoitellen, antaen ymmärtää, että on kiinnostunut. Pystytkö vastustamaan niin, että järki pysyy päässä? Siinäpä haastetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tulee käyttäytymään sinua kohtaa ystävällisesti, flirttaillen ja kiusoitellen, antaen ymmärtää, että on kiinnostunut. Pystytkö vastustamaan niin, että järki pysyy päässä? Siinäpä haastetta.
Kokeile 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile 😉
Minä en kokeile. Olen nainen. Mutta tuollaisen miehen tiedän. Siihen ei auttanut muu kuin poistaa hänen lopullisesti elämästäni. Koska hänellä on jo vaimo, vaikka ei sen mukaisesti käyttäydykään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kokeile. Olen nainen. Mutta tuollaisen miehen tiedän. Siihen ei auttanut muu kuin poistaa hänen lopullisesti elämästäni. Koska hänellä on jo vaimo, vaikka ei sen mukaisesti käyttäydykään.
Taas nämä työpaikkaromanssiprovosi kiertää mies kehää, eikä näillä elämän pyörästä jääneillä taida olla mitään ymmärrystä siitä mitä tämä ilmaisu työympäristö ylipäätään tarkoittaa kuhan läähättävät naisvihaprovojen perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surraako jopa sähkötyöpöytää ylös ja alas merkitsevästi? Kyl ergonomia on tärkeää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas nämä työpaikkaromanssiprovosi kiertää mies kehää, eikä näillä elämän pyörästä jääneillä taida olla mitään ymmärrystä siitä mitä tämä ilmaisu työympäristö ylipäätään tarkoittaa kuhan läähättävät naisvihaprovojen perässä
Ohi meni tämä sinun onanointisi taas mieheksiluulija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile 😉
Odota 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile 😉
Tottakai aion kokeilla. 😉
- Anonyymi
Miksi sanot noin? 😭
- Anonyymi
Tältä minusta nyt tuntuu.
- Anonyymi
Miksi, nainen? Mulla on tunteita 💔
- Anonyymi
🧐🧐🧐
- Anonyymi
Älä valehtele itsellesi 😏
- Anonyymi
Just näi. Itellöki ikävä alkanu helpottaa-olen vtun järjissäni kohta ja ehkä 🫦🫦🫦🫦
- Anonyymi
En luule niin 🙂
- Anonyymi
Keskiviikkoisin päiväpanot mielessä kuiteski
- Anonyymi
Miksi juuri keskuviikkoisin, onko tai olisiko se oma onnen päiväsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juuri keskuviikkoisin, onko tai olisiko se oma onnen päiväsi?
Ke on yleensä vapaapäivä ☺️
- Anonyymi
Tiistai vaihtunut keskiviikoksi koska ryyppäät sinne asti?
- Anonyymi
Mukavaa mies, että jaksat järkeistää naisena esiintyen näitä lukuisia pakkejas
- Anonyymi
Et unohda! Haluan että olet järjetön.
- Anonyymi
Miksi haluat? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat? 😁
Koska minä tykkään sinusta(hänestä) niin paljon 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska minä tykkään sinusta(hänestä) niin paljon 🙂
Voi ei, minä hallitsen…toivon…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, minä hallitsen…toivon…
Et voi tehdä mitään. "Me" on kirjoitettu tähtiin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tehdä mitään. "Me" on kirjoitettu tähtiin 🙂
Ja tähtiä ei voi nähdä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tähtiä ei voi nähdä 🙂
Mutta meidät voi 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta meidät voi 🙂
Hah, romanttista 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, romanttista 👍
Toivottavasti vielä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti vielä 🙂
Romantikko kirjoittaisi sen DM, ei tänne 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romantikko kirjoittaisi sen DM, ei tänne 😉
Toivon että vielä niinkin tulee tehtyä 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että vielä niinkin tulee tehtyä 🙂
Good luck 🙂
- Anonyymi
Oot sydämessäni.
- Anonyymi
Turhaan täällä luuhaat yötäpäivää ei sua kukaan kaipaa. Eikä ole koskaan kaivannut, eikä tule kaipaamaan.
- Anonyymi
Sanoit itsellesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit itsellesi?
😁👍
- Anonyymi
Siinäkö sun mielestä jokin measure mitataan huomionjanosarvinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁👍
Anyway, she just sad.
- Anonyymi
Halogeeni kuvia tskaapäin pyöräilemässä,olet kyllä saoras ihminen!! Alahan lähtee siitä naapurista kiusaaja ukko, joka esiinnyt naisena!
- Anonyymi
Minä olen naapurista mutta en kiusaajaukko1! Niin!
- Anonyymi
Onko sinulla naisia esittävä kuuppajumi nyt työpaikkaromanssit kovinkin ajankohtaisia näissä telenoveloissa? Ilmeisesti ja hyvä niin.
Taidat olla aika kusessa enkä usko että edes välität vaikka olet. Sen verran kauan itsetuhoisuutesi jatkunut samalla kun esität täällä stalkkaamiasi naisia ja lapsia. Et vaan ole onnistunut siinäkään koska olet pieni, pelkäävä naisten vaatteisiin pukeutuva ja äitiään vihaava luuseri.
Kohta nähdään livenä muuten.- Anonyymi
Pitäisikö sinun hakeutua hoitoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä ihan totista totta että palstalla riehuu tuo naisiksi tekeytyvä pedoviili.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun hakeutua hoitoon jos esimerkisi kuvittelet jostain titityysyystä olevasi tuo puheenaiheena oleva henkilö? Sivusta Ps et myöskään ole töissä täällä netissä, vaan ulkoistettu pussihousu vailla valtuuksia ja pussihousut on sitä aina, että mitä opimme tästä, älä tule nettiin työskentelemään huomionhakuisesti
- Anonyymi
Persuhenkinen pöpi ku oppii yhden mallin millä manipuloida hyppään kaivoon joo- tyyppejä niin Vissiin nälkä kasvaa syödessä
- Anonyymi
Siulla meni pari juttuu pieleen, a sie et ole normaali, b sie et ole me, c siun ukko lähti nuoremman perään ja pilaat kaikki ketjut typerälä muka hauskalla lässytyksellä 🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siulla meni pari juttuu pieleen, a sie et ole normaali, b sie et ole me, c siun ukko lähti nuoremman perään ja pilaat kaikki ketjut typerälä muka hauskalla lässytyksellä 🖕
siun ukko lähti nuoremman perään, oho onpa raumaattinen yksityiskohta. Sivusta
- Anonyymi
Olet hirveän huomionhakuinen tuossa aloituksessa. Varmaan kaikki samanlaiset sinulta?
- Anonyymi
Keneltä?
- Anonyymi
Niin sinäkin kitkerä pikkupätijä olet huomionkipeä absurdin palstakateutesi kanssa, tiedät s aivan hyvin tämän olevan mies, eikä tämä alemmuuskompleksisi sekä pakkomielteesi kohde. Ei sinun huomiovaje hänen vikansa ole, lilaa luomiin ja eteenpäin
- Anonyymi
Järjissäsi
- Anonyymi
Toivottavasti lähdet sieltä 🙂
- Anonyymi
Kaipaan sua 🥹
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘😘😘
Halaus 🥰
- Anonyymi
Sinä reipas mies se olet naisia esittäen reenannut tätä tulevaa kohtaamista tämän tulevan ei-morsiamen kanssa, joka on tod näk joku random mimmi joka tulee silloin tällöin vastaan neutraalisti tietämättä nettihaihattelustasi
- Anonyymi
Mutta kun netissä on nainen ja speksit voi osua kohdalleen, älä vielä unhoita mua
- Anonyymi
Mikäli on selvittämättömiä asioita vain irl merkitsee. Turha tänne on mitään nähtävästi kirjoitella T.J.
- Anonyymi
Mielestäni se riittää 🙂
- Anonyymi
Tiedätkö, dear T.J, aloituksesi osui yllättävän tavoitteeseen. Just my thoughts 🙂
Minä vain jaan ajatuksiani. IRL ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Minä myös. Jos hän olisi minua varten, olisimme yhdessä 🥲 Tämä mies on jollekin toiselle.
- Anonyymi
100% 😬
- Anonyymi
Onnea sulle 😉
- Anonyymi
12.8. lähestyy…
- Anonyymi
Olet niin oikeassa, hmmm 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin oikeassa, hmmm 🧐
Katsotaan kuinka käy. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan kuinka käy. :)
Ole hyvä, mies :)
- Anonyymi
Sitä se nettideittailu teettää😉🤑
- Anonyymi
Kaksi vuotta sitten oli toisin. Odotit näkemistämme todella paljon, niinkuin minäkin ; )
- Anonyymi
Muistan 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan 🫣
Sitomisasiat on pannassa
Poliisille ilmotan, jos teet rikoksia
Mut sieneen voitais mennä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan 🫣
Tuo parin vuoden takainen loma oli se hetki, kun huomasin ajattelevani häntä normaalia enemmän. Laskin viikkoja, päiviä ja tunteja, että hänet pääsisin taas pitkästä aikaa näkemään. Kun se hetki vihdoin koitti, niin ei varmasti jäänyt keneltäkään ympärillä olevista ihmisistä huomaamatta, kuinka odotettu tuo tapaaminen meille silloin oli. Tämäkin loma on mennyt häntä ikävöiden. Vaikka tilanne on mikä on, niin olen onnellinen päästessäni hänet taas tapaamaan, edes ne pienen pienet hetket ; )
- Anonyymi
Me ei tavata enää tässä elämässä hakkeri lavastajat.
Laite hyökkääjät. Lavastajat.
Aika v-ttumaista kyllä, jos niitä tarkkailijoita on useampi eri henkilö/taho. - Anonyymi
Kaikki tulee menemään ihan hyvin. Kun uskoo siihen, niin näin myös käy.
- Anonyymi
En usko mitään 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko mitään 😊
Usko edes tähän. 😄
- Anonyymi
Näitä ukaasiprovoja sinulla on ollut mies iät ja ajat
- Anonyymi
Hyvää jatkoa sinulle, jonka joskus kuvittelin tuntevani.
- Anonyymi
Kiitos samoin
- Anonyymi
No eipä sussakaan mitään hurraamista ole olet niin itsekäs ettet sinä minulle sovi vielä jopa niin arka jalkakin että oikein hävettää kiva kun puhuit mulle pahasti niin nyt et enään voi/pysty ottamaan yhteyttä mä muistan tän hautaani asti kiitos sinun ei olla edes koskaan tunnettu
- Anonyymi
👋🏽👋🏽👋🏽👋🏽👋🏽 Neljä päivää…
- Anonyymi
Aamukampa tehtynä?
- Anonyymi
Pelkään jo 😂🤭
- Anonyymi
😬🥶😅
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😬🥶😅
Sivusta.Älä pelkää, se en ole minä. Hän ei tiedä, että olen tulossa 😁
- Anonyymi
Loman jälkeen nähdään mies!
🙂- Anonyymi
Aloittaja on nainen 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen 😁
Ups, menin sekasin jo tossa matkalla lukiessa, sorry!
- Anonyymi
Jaahas. Vai näin:)
- Anonyymi
Otan Sinut Pian😏
- Anonyymi
Ja Pia Sinut.
- Anonyymi
Kolme päivää ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tiedät et rakastan sinua……
- Anonyymi
Pyydän sua pitsalle, sitten katson sua koko ajan suoraan silmiin ja kysyn, että tavataanko huomennakin. Katsotaanpa sitten, miten neutraalina pysyt.
- Anonyymi
🍕👀 🤭
- Anonyymi
Olemme molemmat rakastuneita, tiedät sen ❤️
- Anonyymi
HUOMENNA 😎
- Anonyymi
Paistaa aurinko ☀️
- Anonyymi
Mites tapaaminen sitten meni?
- Anonyymi
En nähnyt miestä koko päivänä.
Sivusta. - Anonyymi
Emme ole nähneet 😁
Ja nyt näemme todennäköisesti vasta syyskuussa 🤭 - ap
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990