Voiko siellä enää käydä uimassa?kun tuntuu että siellä missä ennen on käyny uimassa niin nyt sinne on rakennettu taloja...oon viimeks käyny siellä vuonna -98.
Vastaukset 10
- o_O
itse kävin viimeksi viime kesänä jolloin siellä näkyi paljon uimareita ja vaikutti täysin yleiseltä uimarannalta.. nyt en sit tiedä.
- mie vaan
ehkä olin sitten väärässä paikassa...voisko joku ihana neuvoa reitin sinne?
- kartta
mie vaan kirjoitti:
ehkä olin sitten väärässä paikassa...voisko joku ihana neuvoa reitin sinne?
Mertalan risteyksestä käännyt moinsalmentielle, ajat sitä tai kävelet 3km. Käännyt sitten vasemmalle järvenpääntielle. Järvenpääntietä n.800m ja sama tie jatkuu järvenpäänraittina ja sitä vielä n. 2,2km eteenpäin.
- Savonmies
Minäkin kävin viime kesänä uiskentelemassa ainakin kolme tuntia.
Vetelin selkäuintia, kroolia ja sixpäkkiuintia ja vaikka mitä.
Olisin uinut pitempääkin, ellei naapurin Kustipappa olisi ottanut järvenpohjasta tulppaa irti.- hmm
oliko paljon uiskentelevia nakkeja? toivottavasti ei :o
ehh - Savonmies
hmm kirjoitti:
oliko paljon uiskentelevia nakkeja? toivottavasti ei :o
ehhMeillä täällä Savossa ei nakit osaa uida.
Joskus kylläkin kelluvat keittovedessä, peijakkaat.
Tosin eräs nakki kellotti kerran kelluen 100metriä aikaan 12h 37min 25s
Olisi kuulemma päässyt tunnin nopeammin, ellei naapurin äijä olisi ennen lähtöä ruiskauttanut sinappia ohimolle.
- Mie
Käytiin just viime viikolla siellä, mutta silloin oli aikas paljon siitepölyä.
- Anonyymi00008
Tänään yritettiin päästä vanhalle, 2000-luvun lapsuudesta, tutulle uintipaikalle Suurjärvelle. Rantaan johtavalla ”metsätiellä” oli portti, jossa luki yksityisalue. Kauempana uimapaikan kohdalla näkyi mökki/talo. Todella harmi, että tämä upea hiekkapohjainen, lämminvetinen uimapaikka on nykyään yksityisaluetta.
- Anonyymi00009
Rahalla saa oman uimapaikan.
- Anonyymi00010
Järven nimi on Suurjärvi, ei Suurijärvi.
Kukaan paikallinen ei käytä viime mainittua nimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1542034- 1351125
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1151122- 47971
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72938- 53819
- 38717
- 34677
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan245664- 64662