Mitä tämä johtuu, mistä haju tulee? 🤔
Outo, kalamainen haju Lieksassa
45
607
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutaanko nyt kalmaisesta hajusta? 🙀
- Anonyymi
Pinpin ei kuulu haista kalalle, hyvänen aika sentään!
- Anonyymi
Kissatkin alkaa mouruta kun haistaa kalaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissatkin alkaa mouruta kun haistaa kalaa!
Ilmankos meidän Jerkku kolli on ollut kovin levoton viime päivät! 🙀
- Anonyymi
Raikas hapansilakan aromi on osa tyydyttävävää aktikokemusta 😻
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Hankin itselleni kalastus tarvikkeita näin eläkepäivien ratoksi. Sain mittavan kalasaaliin ja sen myös haistaa.
- Anonyymi
Mitä Jeesus kalastaisi? 🤔
- Anonyymi
Tekee ihmisten kalastajia 🧍🕺🚶🏃🚴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee ihmisten kalastajia 🧍🕺🚶🏃🚴
No nyt tuli kiire kalastamaan pimuja 🏃👰
- Anonyymi
Koneinsinöörit ovat perustaneet Lieksaan kalapuikkotehtaan.
- Anonyymi
Kurki lähti ja teki mahalaskun.
- Anonyymi
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Olen silakka furry 🙋- Anonyymi
Lämpenen kuin lahna!
- Anonyymi
Onpas taas voimakas haju 🤢
- Anonyymi
Hae 🏃 saippuat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae 🏃 saippuat.
Persut ei pese
- Anonyymi
Tarvittanee myös tiiviste? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvittanee myös tiiviste? 🤔
Kyllä, ei se muuten pidä!
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun nuoletniitä
- Anonyymi
Haluan kalan 🙋
- Anonyymi
Havumetsien tuoksua ei voi moittia.🤤
- Anonyymi
Olen pannut havumetsässä, paljaalla,🤠
- Anonyymi
Kalman haju on aina ollut Lieksassa.
- Anonyymi
Reunatiellä oksun haju!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reunatiellä oksun haju!
Ei ole vaan labian aromi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan labian aromi.
Reunatiellä ei kyllä labiat paljon lepata....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reunatiellä ei kyllä labiat paljon lepata....
Jokin siellä kyllä lepattaa, mutta mikä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin siellä kyllä lepattaa, mutta mikä? 🤔
Reunatie 4 a mene katsomaan....
- Anonyymi
Olen tehnyt mittavan uran kalan, nyt olen työtön 🧍
- Anonyymi
Pimpsukka joskus vähän tuoksahtaa...
- Anonyymi
Varsinkin näin helteillä alkaa värkki haista 😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin näin helteillä alkaa värkki haista 😨
Olisiko syytä käydä näyttämässä värkkiäsi gynellä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko syytä käydä näyttämässä värkkiäsi gynellä? 🤔
Riittää, kun käy näyttämässä reunatiellä, siellä homma hoituu! 🧙♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää, kun käy näyttämässä reunatiellä, siellä homma hoituu! 🧙♂️
No nyt tuli kiire reunatielle 🏃♀️🚴♀️
- Anonyymi
Lieksan tai minkään muun paikkakunnan ilmanlaadun tai hajuhaittojen ei voida suoraan liittää ihmisten henkilökohtaisiin ongelmiin, kuten alkoholismiin. Hajuongelmille voi olla monia syitä, jotka liittyvät ympäristöön, kuten:
Teollisuus ja jätevedet: Joillakin paikkakunnilla voi olla teollisuuslaitoksia, jätevesien käsittelylaitoksia tai muita lähteitä, jotka voivat aiheuttaa hajuongelmia, jos niiden päästöt eivät ole hallinnassa. Esimerkiksi vesistöjen lähellä sijaitsevat kaupungit voivat kokea hajuja, jos vesi ei kierrä kunnolla tai jos vedessä on paljon orgaanista jätettä.
Luonnollinen ympäristö: Joissain paikoissa hajut voivat liittyä luonnonilmiöihin, kuten järvien, jokien tai muiden vesistöjen rehevöitymiseen, joka aiheuttaa kalojen kuolemia tai leväongelmia. Tämä voi johtaa hajuihin, jotka muistuttavat mädäntynyttä kalaa.
Jätehuolto: Myös jätteiden keräyksen ongelmat voivat aiheuttaa epämiellyttäviä hajuja, jos jätteet eivät pääse asianmukaisesti kaatopaikalle tai jäteveden käsittelyssä on ongelmia.
Jos Lieksassa haisee mädäntyneelle kalalle, siihen liittyvät syyt ovat todennäköisesti ympäristö- tai infrastruktuuriperäisiä, eikä niillä ole mitään tekemistä paikallisten asukkaiden alkoholinkäytön kanssa. Ympäristöhajuihin olisi syytä kiinnittää huomiota ja tarvittaessa ottaa yhteyttä paikallisiin viranomaisiin tai ympäristönsuojeluyksiköihin, jotta ongelman todelliset syyt saataisiin selvitettyä.
Terveisin D i c k Steel - Anonyymi
Haudatut sudet lemuaa sekä metsästäjien pedoilla tapattamat piskit.Piskit olleet houkuttimena.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379