Tänään rohkaisin

Anonyymi-ap

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympärilleni jos oisin vaikka nähnyt vilauksen mut hiljaista oli.. 🫣❤️ Hyvää yötä muruliini, ajatusteni valtaaja 🤗

103

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit tullut kylään. Laittanut viestin tai soittanut niin olisin tullut ulos. ❤️🤗

      • Anonyymi

        Kello oli jo aika paljon,, jotain kymmenen vähän yli. Kesällä on kiva käydä kävelyllä vähän myöhemmällä ja ku ei nyt töihinkään tarvii niin mahdollistakin.. Vaikka tuskin olisin uskaltanut muutenkaan 😟😳 mutta ehkä joskus sitten ❤️🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello oli jo aika paljon,, jotain kymmenen vähän yli. Kesällä on kiva käydä kävelyllä vähän myöhemmällä ja ku ei nyt töihinkään tarvii niin mahdollistakin.. Vaikka tuskin olisin uskaltanut muutenkaan 😟😳 mutta ehkä joskus sitten ❤️🤗

        Sinun soitto tai viesti on tervetullut mihin kellonaikaan vain. Olisi ollut kiva yllätys. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun soitto tai viesti on tervetullut mihin kellonaikaan vain. Olisi ollut kiva yllätys. 😊

        Sepä mukava kuulla 🥰 mutta nyt alan nukkumaan, toivottavasti näen sinut pian unifilmissäni 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä mukava kuulla 🥰 mutta nyt alan nukkumaan, toivottavasti näen sinut pian unifilmissäni 🤗

        Hyvää yötä ja kauniita unia. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja kauniita unia. 🥰

        Hyvää huomenta 🥰 heräsin jo, täytyy varmaan jossain vaiheessa aamua/päivää nukkua vähän lissää 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta 🥰 heräsin jo, täytyy varmaan jossain vaiheessa aamua/päivää nukkua vähän lissää 😁

        Hyvää huomenta sinulle 🥰. Minulla oli jostain syystä vaikeuksia nukahtaa, ehkä liian myöhään juotu kahvi. Nyt väsyttäisi, mutta pakko nousta ylös, ettei päivä mene pilalle ja saa ensiyönä taas unta ajoissa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta sinulle 🥰. Minulla oli jostain syystä vaikeuksia nukahtaa, ehkä liian myöhään juotu kahvi. Nyt väsyttäisi, mutta pakko nousta ylös, ettei päivä mene pilalle ja saa ensiyönä taas unta ajoissa. 😊

        Mitä järkeä tuossa on leikkiä että olette toistenne kaivatut. Ette ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta sinulle 🥰. Minulla oli jostain syystä vaikeuksia nukahtaa, ehkä liian myöhään juotu kahvi. Nyt väsyttäisi, mutta pakko nousta ylös, ettei päivä mene pilalle ja saa ensiyönä taas unta ajoissa. 😊

        Toivottavasti ensi yönä nukuttaa paremmin 🤗 itse nukuin päivällä parin tunnin päikkärit ku alko niin ramasee 😆 toivotan kauniita unosia jo nyt 💕


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello oli jo aika paljon,, jotain kymmenen vähän yli. Kesällä on kiva käydä kävelyllä vähän myöhemmällä ja ku ei nyt töihinkään tarvii niin mahdollistakin.. Vaikka tuskin olisin uskaltanut muutenkaan 😟😳 mutta ehkä joskus sitten ❤️🤗

        Toivon mukaan ajattelette asioista samoin, mutuna voin sanoa vain, että mahdollisuus on sinulla myös erehtyä toisen tavasta ajatella tilannettanne? Sinun ihastus häneen voi toisen kokeman myötä muuttua vainoksi? Ei vaadi paljoakaan, vain toisen harhaisen mielikuvan tilanteesta. Pelot ja uhat menneisyydestä voi vaikuttaa asiaan negatiivisesti (yliherkkyys)?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon mukaan ajattelette asioista samoin, mutuna voin sanoa vain, että mahdollisuus on sinulla myös erehtyä toisen tavasta ajatella tilannettanne? Sinun ihastus häneen voi toisen kokeman myötä muuttua vainoksi? Ei vaadi paljoakaan, vain toisen harhaisen mielikuvan tilanteesta. Pelot ja uhat menneisyydestä voi vaikuttaa asiaan negatiivisesti (yliherkkyys)?

        Onneksi hän on aikuinen eikä varmaan saa samanlaisia angsteja kuin sinä!!


    • Anonyymi

      Naapuri ei varmasti tykkää että sen tontilla kävelet.

      • Anonyymi

        En mä nyt pihalle mennyt, kadulla pysyin vaikka siinä talossa asuu aika monta muutakin ihmistä. Ei ollut kyseessä omakotitalo eli mistä olisi tiennyt vaikka olisin ollut menossa kylään jollekin toiselle henkilölle jos siis olisin pihalla asti käynyt mitä toki en tehnyt kun ei oltu kutsuttu kylään 😆


      • Anonyymi

        Kenenköhän tontille sinä tämän trolliguben yrität sijoittaa? Houkutat ehkä vaa ajamaan nurmikkoa ilman paitaa tmv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä nyt pihalle mennyt, kadulla pysyin vaikka siinä talossa asuu aika monta muutakin ihmistä. Ei ollut kyseessä omakotitalo eli mistä olisi tiennyt vaikka olisin ollut menossa kylään jollekin toiselle henkilölle jos siis olisin pihalla asti käynyt mitä toki en tehnyt kun ei oltu kutsuttu kylään 😆

        Huomasko mies tämä marjaana tms, jota käänteisesti varmaan koitat esittää? Kaikkii häröi sitä onkin, niin niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenköhän tontille sinä tämän trolliguben yrität sijoittaa? Houkutat ehkä vaa ajamaan nurmikkoa ilman paitaa tmv

        Pitäiskö mun olla susta huolissaan? Ootko jotenkin vaarallinen? Mua ruvennut ahdistaa kun kommentoit mulle koko ajan noita sekavia juttujasi. Seuraatko mun kirjoituksia jotenkin laittomasti. Mietin että pitääkö mun ottaa ylläpitoon yhteyttä vai peräti poliisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö mun olla susta huolissaan? Ootko jotenkin vaarallinen? Mua ruvennut ahdistaa kun kommentoit mulle koko ajan noita sekavia juttujasi. Seuraatko mun kirjoituksia jotenkin laittomasti. Mietin että pitääkö mun ottaa ylläpitoon yhteyttä vai peräti poliisiin.

        Kyllä. Kannattaa olla poliisiin yhteydessä ja kerrot että sua seurataan Suomi24-palstalla. Ne hoitaa sit hommat pulkkaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kannattaa olla poliisiin yhteydessä ja kerrot että sua seurataan Suomi24-palstalla. Ne hoitaa sit hommat pulkkaan!!!

        Jotenkin vaan sitä miettii että mitä tuollainen harhainen voi tehdä. Kuvittelee joksikin mieheksi ja vainoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kannattaa olla poliisiin yhteydessä ja kerrot että sua seurataan Suomi24-palstalla. Ne hoitaa sit hommat pulkkaan!!!

        Kyllä se on laitonta seurata netissäkin. Poliisilla van lupa siihen sekä silloinkin pitää olla kunnon perustelut. Ei kukaan mistään S24 ylläpidosta saa alkaa käyttäjiä kiusaamaan oman huvin vuoksi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko kenties vainoharhaisuutta suvussa vai kasvatuksen tulos?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenties vainoharhaisuutta suvussa vai kasvatuksen tulos?

        Ei siihen tarvitse olla vainoharhainen että huomaa että samoja sekavia jankutttava tyyppi kommentoi minun kommenteihin melkein joka ketjussa. Sen huomaa kyllä.


    • Anonyymi

      hihihi.

      • Anonyymi

        Mikä sua naurattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua naurattaa

        Taitaa olla joku moleperson


      • Anonyymi

        Tää taitaa olla tunniste 😘🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää taitaa olla tunniste 😘🤭

        Muistan elävästi kun hän sanoi hihhih ja naurahti suloisesti ku sähläsin enkä meinannut päästä ovesta ulos 😂🫣🤭


    • Anonyymi

      Kaikkea tyhmää ihmiset tekin kun ihastuvat
      Toivottavasti et oo se atallkkari josta joku valitti
      Sivusta

      • Anonyymi

        Enpä kyllä ole sellainen. Tiedän erään kuka on mutta hän ei ole se ketä kaipailen


      • Anonyymi

        Kerro missä valitti jotain tuntomerkkejä.Hyi,onkohan joku hiippari?


    • Anonyymi

      Pyllistä niin tiedän ja tunnistan

      • Anonyymi

        Ethän tunnista, kankku ku kankku on asia josta sinä(kään) et tiedä yhtään mitään. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        😁🤤vaikee arvaa kelle🤭 mä voin tänää partsilla pyllistellä
        Tuu sä ulos. Ni tiedän ootko sinä. Ja ps. Mun nurmen voit tulla ajamaan koska vaan, vaikka se on kyl ajettu jo


    • Anonyymi

      Tosi kiva kun en tiennyt. Olisin avannut ikkunan ja olisi voitu siinä samalla kätellä ja tutustua.

      • Anonyymi

        Niin ja hyvää yötä, tuosta murusta kyllä tunnistan itseni satasella.


      • Anonyymi

        Eikai meidän nyt enää kätellä tarvii, halataan mieluummin 🤗❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai meidän nyt enää kätellä tarvii, halataan mieluummin 🤗❤️

        Jälleen kerran epäonnistuin tilannekomiikan viljelyssä 😊 Tottakai halata, ongelmaksi saattaa koitua irroittautuminen otteestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran epäonnistuin tilannekomiikan viljelyssä 😊 Tottakai halata, ongelmaksi saattaa koitua irroittautuminen otteestani.

        Kävi kyllä mielessä että se sellaista oli, ymmärsin siis 😁En haluaisikaan irroittautua 😍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävi kyllä mielessä että se sellaista oli, ymmärsin siis 😁En haluaisikaan irroittautua 😍

        Ihana😍🤗🔥you set my heart on fire


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana😍🤗🔥you set my heart on fire

        Itse olet ihana ❤️🩷🧡💛😽


    • Anonyymi

      Uusinta tänään ajan kanssa niin tiedän olla kytiksessä ja kutsun kahville. 😏

      • Anonyymi

        Minullakin on aina jääteekannu ladattuna, että tänne vaan matalaan majaan tirkistelemään, nii ei tarvitse suotta jupista ikkunan takana. Mutta ei oo kukaan tullu, edes sinne ikkunan taakse


      • Anonyymi

        😆🤔🤭


    • Anonyymi

      Vältäppä tuota jos et oikeasti oo menossa kylään jolleen tai asu itse samassa pihassa.Ei ole semmonen tervetullut.Ilmoittaa täytyy etukäteen jos mielii juttusille.

    • Anonyymi

      Olisit tullut kylään

    • Anonyymi

      Must nää on ahdistavia. En ikinä menis toisen kodin lähistölle käveleen ympyrää. :D

      • Anonyymi

        En kävellyt ympyrää 😂😂


      • Anonyymi

        Joo kannattaa juoksuttaa naisten alusvaateliikkeeseen sellaiset ympyrää pyörivät, näyttävät orvoilta ja pervoilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kävellyt ympyrää 😂😂

        No aivan sama mutta liika on liikaa


      • Anonyymi

        Kerran jouduin niin tekeen kun lemmikki karkasi.Oli aivan järkky häpeäntunne silloin.


      • Anonyymi

        Mt häiriöinen stalkkeri ei pysty hulluudessaan
        hallitseen tekojansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mt häiriöinen stalkkeri ei pysty hulluudessaan
        hallitseen tekojansa.

        Sinun tapa selostaa kertoo siitä, ettei sinullakaan ole miespuolisen aloittajan tapaan pää ihan priimakunnossa studioon ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kannattaa juoksuttaa naisten alusvaateliikkeeseen sellaiset ympyrää pyörivät, näyttävät orvoilta ja pervoilta

        Jos myyjä tulis kysymään että mikäs se rouvas koko on, vois mennä pasmat sekaisin ja liioittelu alkais melonista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mt häiriöinen stalkkeri ei pysty hulluudessaan
        hallitseen tekojansa.

        Käy iltasella kurkkimassa ikkunan takana.
        Lamppusi sammuu pimeään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran jouduin niin tekeen kun lemmikki karkasi.Oli aivan järkky häpeäntunne silloin.

        Mikä lemmikki? Oliko se kissa ja kävi mua moikkaamassa terassilla? 😁oli söpö, ihanan värinen kisu 😍


    • Anonyymi

      suurernna juttuja opriaswsri niin... irse hommasin tähtikiikarit Konus Giant-jätti suurentaa hycvin

    • Anonyymi

      Karmivaa tuollainen ihmisten nurkissa liikuskelu.

      • Anonyymi

        Siis vielä selvennyksenä kun moni ei ymmärtänyt vaikka kerran jo sen sanoin. Kävelin siis YLEISELLÄ KADULLA! T.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vielä selvennyksenä kun moni ei ymmärtänyt vaikka kerran jo sen sanoin. Kävelin siis YLEISELLÄ KADULLA! T.ap

        Niinpä olet taas pyöriskellyt mies jossain siellä sanotaan vaikka Keravalla ja mielikuvaharjoitellut miten muikki ilahtuisi pihakivetyksellä istuvasta pihatontusta ja naapurin mieskin sanoo vaan että teretulemast


    • Anonyymi

      minulle kelpaa vain raha, eikä yhteistyö. voitte ostaa tavaraa tai muuta, ei seksiä tai repimällä ja raivoten tietoisuutta. ei kiinnosta" syödä" takaisin.

      • Anonyymi

        Vaikea ymmärtää, mitä täällä kukakin tarkoittaa.

        Saavutusten hankkiminen, jotta voisi osoittaa omaa paremmuuttaan muille, on mielestäni outoa. Sitäpaitsi ei sellainen ihminen todennäköisesti sitä menestystä tajua, joka on alun alkaen kohdellut huonosti. Ja minulle jää vaan entistä paskempi olo koko asiasta. Itsekunnioitus ei voi olla kiinni siitä arvostaako joku random tai läheinenkään sinua tai ei. Täytyy pohjata muuhun. Ei sellainen, joka kohtelee toisia huonosti, kuulu niihin läheisiin, vaikka dna sanoisi mitä.

        Se, että ak itsetunto romahtaa jonkun hikisen psykoosin vuoksi, ei vaadi sen isompia analyysejä. Tai voi joku niitä halutessaan tehdä, mutta kukaan ei tiedä asianlaitaa paremmin kuin minä. Jos alan liikaa kuunnella muita, niin tarina menee vaan entistä hullummaksi. Joku niistä vanhoista asioista jaksaa vuosien jälkeen täällä muistuttaa tai tehdä jotain päätelmiä. Tekisi mieli lopettaa koko kirjoittelu tänne sen takia.

        Minkä toivoisin muuttuvan on se, että pystyisin paremmin reagoimaan tilanteessa, jossa joku puukottaa selkään. Se tulee aina puskan takaa. Toivottavasti jatkossa osaan paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää, mitä täällä kukakin tarkoittaa.

        Saavutusten hankkiminen, jotta voisi osoittaa omaa paremmuuttaan muille, on mielestäni outoa. Sitäpaitsi ei sellainen ihminen todennäköisesti sitä menestystä tajua, joka on alun alkaen kohdellut huonosti. Ja minulle jää vaan entistä paskempi olo koko asiasta. Itsekunnioitus ei voi olla kiinni siitä arvostaako joku random tai läheinenkään sinua tai ei. Täytyy pohjata muuhun. Ei sellainen, joka kohtelee toisia huonosti, kuulu niihin läheisiin, vaikka dna sanoisi mitä.

        Se, että ak itsetunto romahtaa jonkun hikisen psykoosin vuoksi, ei vaadi sen isompia analyysejä. Tai voi joku niitä halutessaan tehdä, mutta kukaan ei tiedä asianlaitaa paremmin kuin minä. Jos alan liikaa kuunnella muita, niin tarina menee vaan entistä hullummaksi. Joku niistä vanhoista asioista jaksaa vuosien jälkeen täällä muistuttaa tai tehdä jotain päätelmiä. Tekisi mieli lopettaa koko kirjoittelu tänne sen takia.

        Minkä toivoisin muuttuvan on se, että pystyisin paremmin reagoimaan tilanteessa, jossa joku puukottaa selkään. Se tulee aina puskan takaa. Toivottavasti jatkossa osaan paremmin.

        Et tiedä mistään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistään mitään

        Miksi otat ns itseesi ja saat jotkut hermorepaleet tälle provomiehelle vastailemalla ja jotain abstraktia kategorisesti kiistämällä?


    • Anonyymi

      minä en halua teitä, eli olette korvausvellisia ja osa haluaisi vielä syödä ja jatkaa yhteistyötä, minä en. korvaukseksi käy raha ja jätätte rauhaan.

    • Anonyymi

      No ,minä haluan et minun kaivattu tulisi ikkunasta sisään pikkuhuppelissa yllättäen.Hän ei asu muualla kuten ap.

      • Anonyymi

        Sit ei kysyis yösijaa varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit ei kysyis yösijaa varmaan

        Ei sen tarvis.


    • Anonyymi

      Kyttää asuntovaunussa ja katselee kiikarilla
      perheellisten kotiin,kyllä on sairas mies.

      • Anonyymi

        Ensinnäkään en ole mies, toisekseen mulla ei ole asuntovaunua ja kolmannekseen hän ei ole perheellinen. Eikä mulla kyllä kiikareitakaan oo eli kaikki meni väärin 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mies, toisekseen mulla ei ole asuntovaunua ja kolmannekseen hän ei ole perheellinen. Eikä mulla kyllä kiikareitakaan oo eli kaikki meni väärin 😂

        Itse arvasin että olet nainen, ja erikoinen etkä millään hyvällä tavalla. Se, että on kiinnostunut ihmisestä, tekee asiansa selväksi tavalla, joka kestää päivänvalon, ja hyväksyy, jos saa pakit, on yksi asia. Se, että hiiviskelee toisen nurkilla ja hymiöiden kera kuvailee tekemistään Suomi24-palstalla, kertoo jo aika eri tasolle viedystä persoonallisuuden häiriöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mies, toisekseen mulla ei ole asuntovaunua ja kolmannekseen hän ei ole perheellinen. Eikä mulla kyllä kiikareitakaan oo eli kaikki meni väärin 😂

        Psykopaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mies, toisekseen mulla ei ole asuntovaunua ja kolmannekseen hän ei ole perheellinen. Eikä mulla kyllä kiikareitakaan oo eli kaikki meni väärin 😂

        Mikä on se syy moiseen käytökseen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole mies, toisekseen mulla ei ole asuntovaunua ja kolmannekseen hän ei ole perheellinen. Eikä mulla kyllä kiikareitakaan oo eli kaikki meni väärin 😂

        Olet mies, jonka elämän ainoa ilo en kirjoitella jatkuva drama ja satua itseksesi kirjoitellen ja heikommat lahjatkin omaan vii aivan helposti ymmärtää, että kirjoitit tuon asuntovaunua kiikarijutun itse. Oikeen tosi heikkolahjainen yhdistäisi irliin ja törkeään henkilöön menevään kunnianloukkaukseen sun muuta suhteetonta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaatti.

        Sinä olet itse omaan psykoosiisi uponnut tarinankeksijä on vissiin kovat stressilevelit nykyään, joten et voi olla psykopaatti, olet siihen aivan liian hermostunut valheides verkon keskellä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se syy moiseen käytökseen?

        Niin mihin käytöksen yrität muka nohevana pikku nettietsivänä viitata- tähän trollimiehen aloitukseen vai näihin asuntovaunuhärpäkkeisiin sun muihin yksityiskohtiin? Olet aika epäjärjestynyt lentävä arvuuttelija oman elämäsi scifimies


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaatti.

        Siinä paraskin anslysoimaan 🤯
        Kyllä on paljon nössöjä palstalla taas. Ihan pakko tulla tänne vaikka niin pelottaa 👻
        Ootte varmaan niitä LUMIHIUTALE lapsia. Tynnyrissä kasvaneita arkoja raukkoja jotka ei selviä tässä maailmassa ilman rauhottavia ja mt diagnooseja.
        Kannattaa pysyä poissa palstalta jos psyyke on noin hatarasti rakennettu!


    • Anonyymi

      Herra paratkoon kannattaa tätä nähdä nega-silmin. Jos ei mitään tee, ei mitään saa ja muutenkin hyvä kun kiinnostaa Hän voisi tehdä jopa samaakin, nykyään se nähdään kuitenkin niin helposti ahdisteluna nimenomaan mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Voi miten typerä laiska ja vastuuton sä olet


    • Anonyymi

      Ei minulle koska minun kodin molemminpuolin ei voi kävellä menemättä toisten pihoille.

    • Anonyymi

      Hankkikaa tytöt oikea sulho niin ei tarvitse tehdä palstatytöistä miestä itselleen väkisin.

    • Anonyymi

      Oliko tatti tanassa kun kävelit kadulla.

    • Anonyymi

      Seuraavalla kerralla voi olla huonompi tuuri ja törmäätkin jo minuun. Sinun olisi siinä turha keksiä mitään tekosyytä koska tunnen sinut kyllin hyvin. Joten mieti tarkkaan mihin olet sekaantumassa kun en ole helppo tapaus.

      • Anonyymi
        UUSI

        Taas yksi harhainen siinä uhoaa 🥳
        Tuskin kukaan sinua viitsii edes lähestyä joten etköhän ole ihan turvassa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Håmå Impotent. Älä vilkuile tänne.
      T.Nainen

      • Anonyymi
        UUSI

        Just näin naista esittävä gubbe- kaikki ei ole tarpeeksi hyviä edes katsomaan tmv


    • Anonyymi
      UUSI

      hei hei myös pantteri ei enää kiinnosta.

    • Anonyymi
      UUSI

      kaikkeen mihin ne pääsee käsiksi ei enää kiinnosta. sillä ei enää tee mitään, joten hei hei etsitään uusi.

    • Anonyymi
      UUSI

      kaikkeen mihin se ihkakasa pääsee käsiksi on tuhottu hyödyn puolelta minun osalta ja voi heittää roskikseen. ei enää kiinnosta. tai se muu porukka. minun tunteet kuolee aina siihen paikkaan. ei enää mitään kiinnostusta. aika meni jo, olisit tehnyt kivan kesän, mutta kun ei käynyt eikä työ plussana minulle ja minulle kuuluva, raha ja elämä ja ihkakasan vaikutus pois, ei enää kiinnosta. jos huonosti vaikuttanut toivottavasti saat paskaa elämääsi. ei enää kiinnosta ikään sinussa, toivottavasti sulle Kivelle saadaan saatanasti paskaa elämään ja rahat pois ja työhön helvetti. toivon teille saatanasti pahaa ja toivottavasti se ihkakasa porukoineen päästään pian hakkaamaan, tuhoamaan ja tappamaan. tietää aina huonoa tänne, vihaan sitä, jos saisin tappaa laillisesti, sen tekisin.

    • Anonyymi
      UUSI

      minulla oli hyvä elämä ennen sen ihkakasan toimia, toivottavasti kuolisi pian ja yhtään miestä en ota joka taipuu heille.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kärttyistä porukkaa täällä aina kuittailemassa, jos joku sanoo jotakin. Ei ihme, että ovat yksin kaipailemassa, eihän heitä kukaan kestäisi, kun koko ajan vinoilevat kaikille.

    • Anonyymi
      UUSI

      se on täysi piru aina toivoo huonoa ja, tekee minun työlle ja uralle ja rahalle. voisin tappaa sen jos en joutuisi vankilaan, tuntuisi hyvälle kiskoa paistinpannua sen päähän kunnes kuolisi.

    • Anonyymi
      UUSI

      mua ei kiinnosta tehdä tänään töitä, ei tuommoisella paskapalkalla jaksa jos ei oo pakko.

    • Anonyymi
      UUSI

      ei sodassa olla, mutta nyt vähä kiusaa ja ssnorassia ja elämän pilaamista, hyöty on molemmin puolusta, ja erityisesti se ihkakasan porukka, ja tietyt talousihmiset ja suvut. nyt kostetaan ❤️

    • Anonyymi
      UUSI

      enkä lopeta ennen kuin teidän porukka on tuhottu, vaati mitä ikinä vaatii.

    • Anonyymi
      UUSI

      joka rahan viennistä ja estämisestä lähetän vittumsista kiusaa ja estoa, tekojenne mukaan, ja haluan niin tuhota teidät ja, alas 😂😂😂😂😂😂😂😂, 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 toivottavasti papu ja Susdun elämät menee vityinsibjoja suunnalta, hakkaan ainakin helvetisti ja tilaan lisää kiusaa ja paskaa 😂😂😂😂😂😂toivottavasti saadaan pelkkää paskaa eikä mitään hyötyä ja kunnolla turpaan ja menetystä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Ootko mies koskaan koittanu lavastaa ihan ittees tämän hymiöhelvetin kirjoittajaksi?


    • Anonyymi
      UUSI

      ryhdyn vainoamaan, minulla on aikaa seurata ja vainota teitä, estän ja varastan. yhtä paljon. hajotan ja teen kiusas, sabotoi ja pilaan päiviä ne, estän kaikkea ja aiheutan tappioita. Karman mukaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mene mies vaikka metroon dösään sporaan levittämään pamfettei


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene mies vaikka metroon dösään sporaan levittämään pamfettei

        Etelään päinkö meni vai pohjoiseen? Ku itte kuulu vaa idästä ja lännestä mediassa


    • Anonyymi
      UUSI

      Siis minkälainen hiippailija sä olet Mies

    • Anonyymi
      UUSI

      Katsokin ettet tule reviirilleni varoittamatta ja luvatta.. Hyi

    • Anonyymi
      UUSI

      en ollut kotona , mökillä kaikki kesällä on !

      • Anonyymi
        UUSI

        Mulla ei ole mökkiä, eikä varaa vuokrata sellaista joten enpä ole ainakaan minä. T. Ap.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kannattaa kusasta pulloon kotona ja lirautella sitä sieltä tuon tontin ympärille, mitä kävit stalkkaamassa, niin kyllä kohde haistaa sen ja jos se vielä on kiinnostunut, niin yhteyttä hän se ottaa ja pyytää kotiinsa

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

      Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      547
      4823
    2. Rakastan sua nainen vieläkin

      mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      59
      2158
    3. Kova oli pauke!

      Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      48
      1551
    4. Kerro kolme hyvää asiaa

      kaivatustasi :)
      Ikävä
      78
      1452
    5. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      88
      1367
    6. Sunnuntain kirjainleikkejä

      Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1222
    7. Sitä vielä...

      Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Pelkään, etten unohda sinua koskaan

      Ja olo jää tällaiseksi. Kuin jotain puuttuisi koko ajan. 💔
      Ikävä
      40
      899
    9. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      57
      776
    10. Sisällissota syttymässä?

      Trumpin kannattajat aikovat vastata aseellisesti tehtyyn hyökkäykseen? Valtasivat Valkoisen Talon pienemmästä syystä.
      NATO
      166
      707
    Aihe