Älytkää rakkaat turavpaikanhakijat tulla Ruotsin kautta

Anonyymi-ap

Ruotsista pääsee edelleen vapaasti Suomeen hakeamaan turvapaikkaa. Älkää uskoko Venäjän propagandaa, vaan ostakaa Ruotin kautta järjestettävä matka Suomeen.

8

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehe haha. Et tunne ja tiedä EUn lajeja. Nykyään ku on pitänyt jossain rekisteröityä. Ja sixihän niitä tänne tunkeutujiakibtungetaan takas tänne päin jostain ku on ensix täällä Suomessa rekisteröity

    • Anonyymi

      Turvapaikanhakijoiden kannattaa tulla Ruotsin kautta Suomeen, sillä Ruotsista on helppo jatkaa matkaa Suomeen ja hakea siellä turvapaikkaa. Venäjän propaganda saattaa yrittää pelotella ja estää tätä reittiä, mutta se ei pidä paikkaansa. Ruotsin kautta matkaaminen on turvallisempaa ja helpompaa kuin esimerkiksi Venäjän kautta.

      Tervetuloa Ruotsin kautta Suomeen hakemaan turvapaikkaa!

    • Olipa hölmö ohjeistus.
      Aloittajalle tiedoksi, että älä levitä tuollaista disinformaatiota jolla ehkä teet isoa harmia näille eläteille.
      Kuten tietänet, niin myös Ruotsi on EU:n jäsen.
      Kuten ehkä tietänet, niin elättien sormenjäljet otetaan 1. paikassa joka kantaa vastuun kyseisestä henkilöstö.
      Erillisillä sopimuksilla voidaan siirtää tämä vastuu yksilöstä esimerkiksi välinmeren maista johonkin sisemmälle EU:ta.
      Eli jos sormenjäljet EU:n tietokantaan on lisätty Ruotsissa, niin on ihan turha tulla tänne siipeilemään.

      • Anonyymi

        Turvapaikkaa voi hakea missä EU-maassa tahansa. Näin tapahtui myös vuonna 2015, kun suurin osa Välimeren ylittäneistä tuli Ruotsin kautta Suomeen.

        Eli aloituksen ohjeistus pätee kyllä, ja tosiaan Ruotsin kautta on turvallisempi tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turvapaikkaa voi hakea missä EU-maassa tahansa. Näin tapahtui myös vuonna 2015, kun suurin osa Välimeren ylittäneistä tuli Ruotsin kautta Suomeen.

        Eli aloituksen ohjeistus pätee kyllä, ja tosiaan Ruotsin kautta on turvallisempi tulla.

        Rouva Anonyymi tai Maahanmuuttovirasto on väärässä
        Maahanmuuttovirasto kertoo nettisivullaan:
        "Kansainvälistä suojelua koskeva hakemuksesi voidaan jättää tutkimatta Suomessa seuraavissa tapauksissa:

        --------

        Olet saapunut turvallisesta maasta, jossa olisit voinut saada turvapaikan tai toissijaista suojelua tai muuten riittävää suojelua ja jonne sinulla on riittävästi siteitä ja jonne sinut voidaan palauttaa (turvallinen kolmas maa)."

        ------


      • Anonyymi
        Aktivisti kirjoitti:

        Rouva Anonyymi tai Maahanmuuttovirasto on väärässä
        Maahanmuuttovirasto kertoo nettisivullaan:
        "Kansainvälistä suojelua koskeva hakemuksesi voidaan jättää tutkimatta Suomessa seuraavissa tapauksissa:

        --------

        Olet saapunut turvallisesta maasta, jossa olisit voinut saada turvapaikan tai toissijaista suojelua tai muuten riittävää suojelua ja jonne sinulla on riittävästi siteitä ja jonne sinut voidaan palauttaa (turvallinen kolmas maa)."

        ------

        Aloit sitten tarinoimaan aivan eri aiheesta.

        Miten se on tuon luetun ymmärtämisen kanssa?


    • Anonyymi

      ma tulla suomi ja tuoda muutama kilo jauho mukana jola osta bemari heti ja polkupyura tutu mua autta esposa ja sada heti kela tuki

    • Anonyymi

      Itäraja ei ole ongelma länsiraja on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe