En ymmärrä miksi vihreät haluaa repiä suomen rajat auki

Anonyymi-ap

24/7 kulkee kuka miten haluaa?

huh ja heh..

19

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vihreät on valtion vihollisia, siinäpä se.

      • Anonyymi

        pekkakin kun roudasi ja toisi lisääkin isis väkeä laittomasti


      • Anonyymi

        Juuri näin. Puolueeseen liitytään jotta noustaan vihreälle oksalle.
        Pääsee ajelemaan Pohjois-Karjalan vihreiden autoilijoiden
        saastuttavimmalla diesel Pajerolla kuten ent. puhj. joht. Tarja Cronberg (n. 278 g/km).


    • Anonyymi

      Joka kk odottavat palkkaa Suomen kansalta. Töistään.

    • Anonyymi

      Aivonsa hampunpoltolla ja huumeilla sekoittaneet.Viher piiperöt & ituhipit haluavat näitä kunniakansalaisia lisää maahan,
      paikkaamaan huutavaa työvoima pulaamme.
      Valtakunnassa on noin 400 000 työtöntä ja lisää tulee päivittäin.

      Kesäkuussa tehtiin noi 250 konkurssia.
      Aijemmin keväällä tehtiin noin 320 konkurssia.
      Näiden takia työttömiä tuli lisää muutamia tuhansia.

      Näiden päälle,vielä,yt neuvottelut,sopeuttamis neuvottelut,tehostamis neuvottelut,
      muutos neuvottelut,mitä näitä nyt onkaan.

      • Anonyymi

        Tiedämme kaikki miten hallitus on ajanut maan talouden kurimukseen, mutta kiitos muistutuksesta.

        Silti tiedämme myös kaikki, että lapsia on syntynyt jo kauan liian vähän maahamme huolehtimaan ikääntyvästä väestöstä. Ongelma on todellinen.


    • Anonyymi

      Suomen kannattaisi noudattaa EU:n yhteisiä rajalakeja.
      Jos Suomen kiistelty laki olisi hyvä, jokainen EU maa ottaisi sen käyttöönsä?

      • Anonyymi

        lakihan on käynyt läpi kaikki suodatukset? en ymmärrä miksi vinkunaa?


      • Anonyymi

        Tämä ongelma on vain Venäjän rajanaapureilla.


    • Anonyymi

      Länsiraja kiinni myös rikolliisjengiläisiä ja mamuja tulee Suomeen katso koko ajan

    • Anonyymi

      Lähtivät hallituksesta kun atomivoimala sa luvat. Nyt on ihan päinvastainen meno. Samanlailla menee rajalain kanssa . Järki palaa päähän kun ymmärtävät mistä on kysymys.

      • Anonyymi

        ihminen aina vastustaa sitä mitä ei ymmärrä ja siksi vihreät kun eivät vallassa, vastustaa

        ja oppositio yleensä vastustaa ja lukee esityksiä kuin piru raamattua
        tai esimies "sääntöjä", että saa lisää rahaa.


    • Anonyymi

      Tekevät mrcilaista vallankumousta...

      • Anonyymi

        marxilaista


    • Anonyymi

      Haavisto äänesti lakia vastaan, presidentin vaalien alla taas julkisesti televisiossa sanoi kannattavansa ns. push back-menettelyä.

    • Anonyymi

      Keksi vastaus omasta päästäsi kuten keksit väitteenkin.

    • Anonyymi

      Vihreät haluavat auttaa vain muiden maiden kansalaisia suomalaisten verorahoilla.

    • Hallituksen edustajathan ne ovat uutisissa kertoneet että rajalain tarkoitus on saada rajat auki venäläiselle liikenteelle.

    • Anonyymi

      Vihreät ja Vas,liitto on aina yks p ............leen suomea tuhoava voima.Oli hallituksessa tai ei.Ja parisataa tuhatta latvalahoa suomalaista äänesti mulkosilmän vielä eu parlamenttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe