MUISTAKAA, LAMA syvenee koko ajan, porrrvari tarvitsee teille sopuleille uusia "UHKIA" peitetarinaksi, sillä puhalsi teiltä teidän rahat, "työvoimapula"-valheilla !
t. haans.sea
0Äänestä
Anonyymi00002
suomimammat halus tummempaa snadia mutta joutuivat tyytymään midlefingeriin
0Äänestä
Anonyymi00004
trendi oli näillä suvakeilla kova, olisi mukava kuulla heidän mielipiteensä nyt. on juutuubissa on hyviä videoita suomimammoista näitten kanssa🤣
Olisiko isoin muutos se, että meillä ei ole persua puolustusministerinä? Nykyinen puolustusministeri ei ihan satavarmasti sallisi sotilaitamme käytettävän tänne tulevien elättien laukunkantajina.
0Äänestä
Anonyymi00005
eikös suomalaisista peräti 58 prosenttia kannattanut pakolaisten ottamista vuonna 2015 ja ilomielin kantoivat tavaratkin rajanyli. täällä on varmasti joku joka tuolloin jo kannatti asiaa. kerrotko nyt mitä mieltä olet kiitos!
0Äänestä
Anonyymi00006
kyllä olin pakolaisten kannalla tuolloin ja olen edellee. minulta löytyy karatetaustaa joten pärjään kyllä. entä itse?
0Äänestä
Anonyymi00007
youtubessa on videoita jossa suomalaiset kokoontuvat mm siilinjärvellä mielenosoituksiin jossa halutaan rajat auki, näin siilinjärveläisenä on outoa nähdä tuttuja kannattamassa tätä aatetta. kirjottakaa googleen pakolaisaalto 2015 niin näette "suomalaisuuden" viisauden😂
0Äänestä
Anonyymi00009
hahahaaa missä nyt on tanssivat naiset😁
0Äänestä
Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
mahtaa tätä porukkaa pikkusen hävettää, onneksi on taltioinnit tallessa!
0Äänestä
Anonyymi00012
tässä esimakua.. IKEA suomi on viisas
MItä helvettiä videollasi yrität sanoa?
0Äänestä
Anonyymi00013
Suomi persuuntui ja viisastui
0Äänestä
Anonyymi00014
Silloin oli suvakit hallituksessa, soinilaiset mukaan luettuna.
0Äänestä
Anonyymi00015
Nyt on kokkarit ja ISÄNMAALLISET PERSUT hallituksessa.
0Äänestä
Anonyymi00016
Soinilaiset suvakit
0Äänestä
Anonyymi00017
Suomessa ei ole enää 50000 neitsyttä.
0Äänestä
Anonyymi00018
Bag
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 17
Vanhimmat
sitä saa ihmetellä mitä on päässä liikkunut vuonna 2015
Ei tässä mitään "Ihmettelemistä" ole, porrrvari tuo edelleen halapa-matuja OMIIN tarpeisiinsa ja irtisanoo mattia ja maijjaa liian kalliina.
Länsiraja vuotaa uusista "lakipykälistä" huolimatta vanhaan malliin, kyllä palstalla tämä nyt pitäisi jo tietää:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18234659/suomeen-muutti-n--72-000-paata-ulkomailta-v--2023---holmolaiset-tukkivat-itarajaa-vaikka#comment-129776531
MUISTAKAA, LAMA syvenee koko ajan, porrrvari tarvitsee teille sopuleille uusia "UHKIA" peitetarinaksi, sillä puhalsi teiltä teidän rahat, "työvoimapula"-valheilla !
t. haans.sea
suomimammat halus tummempaa snadia mutta joutuivat tyytymään midlefingeriin
trendi oli näillä suvakeilla kova, olisi mukava kuulla heidän mielipiteensä nyt.
on juutuubissa on hyviä videoita suomimammoista näitten kanssa🤣
Olisiko isoin muutos se, että meillä ei ole persua puolustusministerinä?
Nykyinen puolustusministeri ei ihan satavarmasti sallisi sotilaitamme käytettävän tänne tulevien elättien laukunkantajina.
eikös suomalaisista peräti 58 prosenttia kannattanut pakolaisten ottamista vuonna 2015 ja ilomielin kantoivat tavaratkin rajanyli. täällä on varmasti joku joka tuolloin jo kannatti asiaa.
kerrotko nyt mitä mieltä olet kiitos!
kyllä olin pakolaisten kannalla tuolloin ja olen edellee.
minulta löytyy karatetaustaa joten pärjään kyllä. entä itse?
youtubessa on videoita jossa suomalaiset kokoontuvat mm siilinjärvellä mielenosoituksiin jossa halutaan rajat auki, näin siilinjärveläisenä on outoa nähdä tuttuja kannattamassa tätä aatetta.
kirjottakaa googleen pakolaisaalto 2015 niin näette "suomalaisuuden" viisauden😂
mahtaa tätä porukkaa pikkusen hävettää, onneksi on taltioinnit tallessa!
tässä esimakua..
IKEA
suomi on viisas
MItä helvettiä videollasi yrität sanoa?
Suomi persuuntui ja viisastui
Silloin oli suvakit hallituksessa, soinilaiset mukaan luettuna.
Nyt on kokkarit ja ISÄNMAALLISET PERSUT hallituksessa.
Soinilaiset suvakit
Suomessa ei ole enää 50000 neitsyttä.
Bag