https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/pyykinpesukoneet/whirlpool-pyykinpesukone-tdlr-6040l-eun/526069
Syö äidin ruuat kotipalvelu ja ruokapalvelu panee kissaa sormella hakkaa äitiä
Valetta
Ja pesukone on ostettu Gigantista kuten TV;Kim
Isäni perintöä rahoilla ei teidän
Pesee äidin koneella
11
112
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun rahoja mene mihinkään ei ruokiin ei nettiin vuokraan veteen sähköön
Puhelinlaskut
Ei Vittu mihinkään- Anonyymi
Syö äidin ruuat sultako kysyy jos antaa perunasalaattia täh vittulija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö äidin ruuat sultako kysyy jos antaa perunasalaattia täh vittulija?
Hoida vaan omat laskusi ja ruokasi
Minä maksan omat ei kuulu sulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoida vaan omat laskusi ja ruokasi
Minä maksan omat ei kuulu sulleJa kun ei kiinnosta Instagram seuraajat annetaan olla teidän asiat ja elämä ei kiinnosta
Vaikka miten tyrkytät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun ei kiinnosta Instagram seuraajat annetaan olla teidän asiat ja elämä ei kiinnosta
Vaikka miten tyrkytätTägäät vanhusta jolla ei ole nettiä puhelimessa
- Anonyymi
Monessako asukasjuhlassa ollaan oltu syömässä ja juomassa ei missään minä silti maksan vuokran vedet ja netin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monessako asukasjuhlassa ollaan oltu syömässä ja juomassa ei missään minä silti maksan vuokran vedet ja netin
Kesäkuu vesi 125€
Että Bon Apetit vaan asukasjuhlassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuu vesi 125€
Että Bon Apetit vaan asukasjuhlassaKaupunki saa myös siitä osan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunki saa myös siitä osan
Raha kelpaa maana ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha kelpaa maana ei
Raha kelpaa naama ei sama juttu kaupassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha kelpaa naama ei sama juttu kaupassa
Sryhmän valtuutettu raha kelpaa naama ei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346