Saavutettuamme Länsimuurin 7.6.1967 paikalla ei ollut yhtään ateistia. Opetin yhden palvelustoverini rukoilemaan oikein:
Shema Israel, Adonai Eloheinu, Adonai Ehad...
https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo
Opetin ateistin rukoilemaan
12
265
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala totisesti on yksi Herra, ei kolme!
Kiitos Herralle tästä sanasta, shema!- Anonyymi
Aliyah_Bet kirjoitti:
Juurikin näin, Adonai ehad...
Miksi Herra ei käskenyt Israelia levittämään sanomaa hänestä muille kansoille ja käännyttämään heitä hänen palvelijakseen?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Herra ei käskenyt Israelia levittämään sanomaa hänestä muille kansoille ja käännyttämään heitä hänen palvelijakseen?
Herra on Israelin Jumala eikä sitä oppia tarvitse levittää. Muut kansat kyllä aikanaan huomaavat Herran siunauksen ja kääntyvät hänen puoleensa ilman levittämistäkin. Katso esimerkiksi tästä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18551164/jumalan-siunaus
[3] Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille.»- Anonyymi
Aliyah_Bet kirjoitti:
Herra on Israelin Jumala eikä sitä oppia tarvitse levittää. Muut kansat kyllä aikanaan huomaavat Herran siunauksen ja kääntyvät hänen puoleensa ilman levittämistäkin. Katso esimerkiksi tästä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18551164/jumalan-siunaus
[3] Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille.»Ei Israelin menestys ole lähentänyt länsimaita Herraan tai Israeliin. Yhä enemmän puoltavat muslimeja, vihollisia. Eivät usko Herraan. Ovat ateisteja. Tuo sana ei siis toteudu.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Israelin menestys ole lähentänyt länsimaita Herraan tai Israeliin. Yhä enemmän puoltavat muslimeja, vihollisia. Eivät usko Herraan. Ovat ateisteja. Tuo sana ei siis toteudu.
"Yhä enemmän puoltavat muslimeja, vihollisia."
Kuinka voitolla muslimit ovat Länsimaista? Muslimien korkein teknologinen saavutus on paskaisilla käsillä syötävä falafelpyörykkä, ei mitään muuta.
Ei saatana, sitähän minäkin, ripulivajakki.- Anonyymi
Aliyah_Bet kirjoitti:
"Yhä enemmän puoltavat muslimeja, vihollisia."
Kuinka voitolla muslimit ovat Länsimaista? Muslimien korkein teknologinen saavutus on paskaisilla käsillä syötävä falafelpyörykkä, ei mitään muuta.
Ei saatana, sitähän minäkin, ripulivajakki.Muslimien suhteellinen osuus väestöstä lisääntyy. Lopulta länsimaat ovat osa ummaa. Dar al-harbista tulee dar al-salaam.
Anonyymi kirjoitti:
Muslimien suhteellinen osuus väestöstä lisääntyy. Lopulta länsimaat ovat osa ummaa. Dar al-harbista tulee dar al-salaam.
"Lopulta länsimaat ovat osa ummaa."
Joo, näin on kunhan vessapaperi ja puhdas vesi loppuu länsimaista. Siihen asti nuo muslimipaskaperseet ovat...noh, muslimeja.- Anonyymi
Aliyah_Bet kirjoitti:
"Yhä enemmän puoltavat muslimeja, vihollisia."
Kuinka voitolla muslimit ovat Länsimaista? Muslimien korkein teknologinen saavutus on paskaisilla käsillä syötävä falafelpyörykkä, ei mitään muuta.
Ei saatana, sitähän minäkin, ripulivajakki."Ei saatana, sitähän minäkin, ripulivajakki."
Oho, onpa tuttuja ilmaisuja;-D
- Anonyymi
Ah joo, rukoilu, tämä tapa jossa pyritään vaikuttamaan jumalan suunnitelmaan ja muuttamaan mieltään.
Sema Israelissa ei pyydetä mitään tai ei pyritä vaikuttamaan mihinkään. Se on tunnustus kuulumisesta tiettyyn poliittiseen ja etniseen ryhmään. Vähän samalla tavalla kuin suomalainen toistaisi perustuslain, jota hän kunnioittaa ja pitää pyhänä.
- Anonyymi
Ahaa! Ihme on tapahtunut. Paikalla ei ollut yhtään ateistia, ja silti onnistuit sellaisen opettamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
