Iltapalaksi l-kaupan pyttipannua

Anonyymi-ap

😡🧅🥔
+ kaloreita oli
- ei ollut sipulia
- ei mausteita

ketsupin kanssa menetteli

26

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nam, sinullapa herkullinen perus mättö annos. Itse olen laihotuskuurilla, tavoite olisi saada pois 5kg ja sitten siitä vielä 5 kg. Siksi pidättäydyn vähän kaikesta vähänkään kaloripainotteisesta. Voi katsoa ja nuuhkia, muttei koskea😀🤔

• Anonyymi

Tsemppiä sulle ruokavalioon. Voihan sitä kaloripainotteista syödä, jos syö vain vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä sulle ruokavalioon. Voihan sitä kaloripainotteista syödä, jos syö vain vähän.

Kiitos kannustuksesta, ihan hyvällä mallilla tämä projekti on, niin pääsee sitten entisiin mittoihin vielä. Hiiren annoksia syöden.

• Anonyymi

Onneksi mun kalorit taas tänään kunnossa.
      Viime kesän tiukat shortsit tartte nyt vyön ei pysy päällä 😂

Mutta pyttipannu on ihan hyvää kyllä mutta ei usein meikä saa syödä.

• Anonyymi

Annos oli 100g normaaleja eineksiä pienempi, niin ei kaloreita liikaa ollut.

• Anonyymi

Olen lihonut 6kg.Ja loppua ei näy.Plussa pallona luoksesi ponpin

• Anonyymi

Ei haittaa olet suloinen silti 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun tulet niin voi vaikka kiivetä noi portaat. Takaan että hengästyttää, siitä on hyvä jatkaa 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lämmitti mieltä. Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten kun tulet niin voi vaikka kiivetä noi portaat. Takaan että hengästyttää, siitä on hyvä jatkaa 😍

Aloittaja: En tiedä ketä olette, mutta kiva kun löysitte toisenne mun aloituksesta.

• Anonyymi

Helppo tehdä itsekkin. Kokeile ja tulee parempaa. Kesäinen mättö menee mökin rappusilla hyvin.

• Anonyymi

On helppo jos jääkaapissa on keitettyjä perunoita ja HK:n sinistä lenkkiä

• Anonyymi

En halua raahata mökille kaupungista ruokaa. Siksi ostin eineksen, kun sitten ei ole mitään ylimääräistä jääkaapissa. Valitsin vielä päiväystuotteen, niin ei edes ollut kallis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On helppo jos jääkaapissa on keitettyjä perunoita ja HK:n sinistä lenkkiä

Aloittaja: Kauppojen euron lenkeissä on yllättävän hyvä hinta/laatusuhde. Vähemmän rasvaa/kaloreita ja se on hyvänlaatuistakin. Suolaakin vähemmän.

• Anonyymi

Siihen vielä punasipulia pannulle, pippurii ja suolaa, ruohosipulia.

• Anonyymi

Niin, olis pitänyt lisätä mausteet itse, eikä valitella niitten puuttumista. Paitsi että sipulia ei ole nyt kaapissa.

• Anonyymi

Kabanossi, grilli Balkan. Kuorettomia pitkiä "nakkeja", maukkaita tähän ja nakkikeittoon.

• Anonyymi

Aloittajan suolat ja rasvat on rajoitettu, niin popsin kananakit on nyt suosikkina.

• Anonyymi

Kertokaas mikä on hyvä ja nopee jälkkäri tuon kylkeen tehdä ?

• Anonyymi

Lidlin sulo sitruuna jukurtti kelpaa jälkkäriksi. Nopeakin kun kaataa vaan litra purkista kippoon. Makeutettu vain hedelmillä.

• Anonyymi

Sivusta
      Kakkupohja
      Vispikerma
      Rahka
      Mansikat

Paistoin kotona kakkupohjan mukaan.
      Laseihin paloja, kuningatar rahkaa, mansikoita, kermavaahtoa päälle ja raastamalla suklaasta hippuja päälle. Nam.

• Anonyymi

Aloittaja: Itekseen kun syön täällä niin en tee jälkkäriä ollenkaan. Joku hedelmä riittää.

• Anonyymi

Söin vesirinkelin.

• Anonyymi

Anteeksi nauroin räkänä tälle. En siksi et söit sen vaan sille kun luin alusta loppuun ketjun, oli herkkuja lueteltu monipuolisesti sitte hyppää yks vesirinkelin silmään. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi nauroin räkänä tälle. En siksi et söit sen vaan sille kun luin alusta loppuun ketjun, oli herkkuja lueteltu monipuolisesti sitte hyppää yks vesirinkelin silmään. 😂

Nyt muakin rupesi naurattamaan 😅

• Anonyymi

Minä syön kohta iltapalaksi pienen pizzan, kasvissellaisen. Se painaa muka yli 300 gr, mutta oli pellillä kovin pienen näköinen. Pohja näyttää oleven aika paksu, joten selittynee sillä. Uni tulee paremmin kun syö illalla vehnämössöä. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe