Olisko kellään kiinnostusta tälläseen 21 v.

Anonyymi-ap

Naiseen , mulla on nahkaset varsikengät jalassa jotka ulottuu polvien yläpuolelle ja verkkosukkahousut ja nahkanen minihame,yleensä niittivyö, napakoru. Olen povekas nainen joten käytän lyhyttä t-paitaa jossa iso kaula-aukko niin että rintojen väli näkyy...
Mä haluaisin tutustua ja kokee kaikkee mukavaa.
-povekas namupala-

33

517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellakin olisi! Kerro lisää suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom

      • Anonyymi

        Kyllä olenkin spede niuvanniemestä buaahaa


    • Anonyymi

      Valitettavasti ei

      • Anonyymi

        Valitettavasti ei mitä?


    • Anonyymi

      BMI?

      • Anonyymi

        Sadan kilon siika silliviivalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadan kilon siika silliviivalla

        Oot vai. Kiva.


      • Anonyymi

        Sinä kokematon juntti jaksat tuota BMI juttua, ei ihme että olet neitsyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kokematon juntti jaksat tuota BMI juttua, ei ihme että olet neitsyt.

        BMI:n kehitti Adolphe Quetelet BMI:n kaavan vuosina 1830-1850 jota hän kutsui tuolloin Quetelet-indeksiksi, sen avulla arviointiin tuon aikaista keskimääräistä miestä: https://en.wikipedia.org/wiki/Body_mass_index


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kokematon juntti jaksat tuota BMI juttua, ei ihme että olet neitsyt.

        Ikä ja BMI (tai pituus ja paino) ovat miehen kiinnostuksen kannalta ensiarvoisia tietoja, naisen täytyy olla niissä mitoissa että mies kehtaa kulkea hänen kanssaan ihmisten ilmoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä ja BMI (tai pituus ja paino) ovat miehen kiinnostuksen kannalta ensiarvoisia tietoja, naisen täytyy olla niissä mitoissa että mies kehtaa kulkea hänen kanssaan ihmisten ilmoilla.

        Ei miehen tsrvi kehdata yhtää mitää naisen kans. On ihan naisen oma asia miten pukeutuu jos ei miehelle kelpaa niin saa häipyä.
        Onnsiinä kans ajatus maailma. Etti kana ja pue se niinku haluat tai sellanen kummi ämmä joita myydään niinnkehtaat kulkee ämmäs kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehen tsrvi kehdata yhtää mitää naisen kans. On ihan naisen oma asia miten pukeutuu jos ei miehelle kelpaa niin saa häipyä.
        Onnsiinä kans ajatus maailma. Etti kana ja pue se niinku haluat tai sellanen kummi ämmä joita myydään niinnkehtaat kulkee ämmäs kans.

        "On ihan naisen oma asia miten pukeutuu "

        Tarkoitin ensisijassa rumapainoisuutta sekä wanhaa ikää.


    • Anonyymi

      Nimenomaan. Trolli mikä trolli 💩🤡👽

      • Anonyymi

        Ite oot trolli.


      • Anonyymi

        Niin oot..ollaan kuultu jo.


    • Anonyymi

      Mistäpäin olet?

      • Anonyymi

        Niuvanniemellähän trollailen edelleenkin


      • Anonyymi

        Mellunmäellä asustelen. Siinä lähimain. Joskus käyn bussilla asioilla hesan keskustas. Ja jään väliin sinne istuskeleen sille isolle tori alueelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mellunmäellä asustelen. Siinä lähimain. Joskus käyn bussilla asioilla hesan keskustas. Ja jään väliin sinne istuskeleen sille isolle tori alueelle.

        Juujuu ja lehmäthän myös lentävät vitut sä missään mellunmäel asustele vaan niuvanniemellä edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mellunmäellä asustelen. Siinä lähimain. Joskus käyn bussilla asioilla hesan keskustas. Ja jään väliin sinne istuskeleen sille isolle tori alueelle.

        Eli oot sama typy? joka laitto viestin 20 v nainen nikillä
        Mutta et vastaa mistä sut vois hakee ,etkå sähköpostiin
        Joko oit feikki tai niin ujo että vain fantasioit
        Turhaa touhua


        Joulupukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot sama typy? joka laitto viestin 20 v nainen nikillä
        Mutta et vastaa mistä sut vois hakee ,etkå sähköpostiin
        Joko oit feikki tai niin ujo että vain fantasioit
        Turhaa touhua


        Joulupukki

        Nimenomaan. Trolli mikä trolli. Niuvanniemen suljetun urpoluuseri vakiotrolli parhaimillaan.. jopa pahimmillaan 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mellunmäellä asustelen. Siinä lähimain. Joskus käyn bussilla asioilla hesan keskustas. Ja jään väliin sinne istuskeleen sille isolle tori alueelle.

        Mä oon alastonhieroja, mies kontulasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot sama typy? joka laitto viestin 20 v nainen nikillä
        Mutta et vastaa mistä sut vois hakee ,etkå sähköpostiin
        Joko oit feikki tai niin ujo että vain fantasioit
        Turhaa touhua


        Joulupukki

        Joulupukkia ei oo olemassa mutta mä olen ja kyllä asun mellunmäen lähellä. Harmi vaan kun et oo nähny. Mutta ne joita et nää ei tarkota että ei oo olemas. On siinä äijä. Mä kirjotan tämne niinku sanoin. Laita itte tietos tänne kengän numeroo myöden niin näet miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Trolli mikä trolli. Niuvanniemen suljetun urpoluuseri vakiotrolli parhaimillaan.. jopa pahimmillaan 🤡

        Mitäs oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot sama typy? joka laitto viestin 20 v nainen nikillä
        Mutta et vastaa mistä sut vois hakee ,etkå sähköpostiin
        Joko oit feikki tai niin ujo että vain fantasioit
        Turhaa touhua


        Joulupukki

        Millä ihmeen nikillä ja mikä ihmeen 20v. En tajua ees mistä puhut. Etkö sä oo löytäny mua. Jos ei oo sulle tarkotettukas että löydät mut. Kyllä muut on löytäny. Ja hyvää tehny....sori vasn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli oot sama typy? joka laitto viestin 20 v nainen nikillä
        Mutta et vastaa mistä sut vois hakee ,etkå sähköpostiin
        Joko oit feikki tai niin ujo että vain fantasioit
        Turhaa touhua


        Joulupukki

        En oo ujo. Oon varovainen. Ja sellanen jota ei heti näe ei feikki. Ihme stadilaisia. Tiukkapipoja.
        Kaikki tänne heti sulle tyyliinkö...nou way.


      • Anonyymi

        Mä olen nummelasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nummelasta

        Ja haluaisin näin loppukesän kunniaksi viettää ihanan riehakasta aikaa eri ihmisten kanssa.
        Hetken päästä alkaa taas opinnot ja työt ja olen käymässä täällä hesassa.
        Just täytin 18. Ja nyt mä pääsen joihinkin ravintoloihin ja pitään viä hauskaa. Ennen kuin lähden takaisin nummelaan.
        Olen ihan tavis nainen luonteeltani mutta nyt villi ja vapaa.
        Haluisko jokku opettaa mulle miten pidetään hauskaa,vaatteet päällä ja ilman.
        En häpeä vartaloani,ihana rusketus ja hyvät muodot.


    • Huh

    • Anonyymi

      vois olla kuuma näky omistatko dildoja tai straponin voisin tulla käyttöösi 63 mies

      • Anonyymi

        Tuu vain.


    • Anonyymi

      Mitä helvettii sä niillä rytkyillä teet tälläsillä helteillä. Suihkun kautta isoon sänkyyn hierontaleikkejä harrastamaan, hopi hopi!

      • Anonyymi

        Mitä se sulle kuuluu miten mä pukeudun . Sulle ei kelpas niin sou what. Mee muualle kiukutteleen. Huono päivä kenties. Voi pientä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe