Oletteko kiinnittäneet huomiota siihen miten Neitsyt pukeutuu? Yleensä Neitsyettä miellyttää laivastonsininen tai muut erittäin tai melko tummat värit. Neitsyt pukeutuu mieluiten noihin väreihin. Neitsyettä voi myös miellyttää kukkakuvioiset vaatteet tai kirjavat. Naispuoliset Neitsyet saattavat pukeutua mieluiten luonnonkuituihin ja korkealaatuisiin vaatteisiin ja ne kestävät yleensä pitkään. Neitsytnaisia yleensä miellyttää pukeutuminen menneen ajan tyyliin.
Miespuoliset Neitsyet käyttävät yleensä tärkeissä ja arvokkaissa tilaisuuksissa värikästä kukkakuvioista solmiota tai menestyvä liikemies. Neitsytmiehen paita on yleensä putipuhdas koko päivän sekä hänen kalvosimet.
Neitsyt ei yleensä osta muotivaatteita jotka kadottavat hohtonsa ja hienoutensa ensimmäisen käyttökerran ja pesukerran jälkeen. Neitsyt ei myöskään osta huonolaatuisia vaatteita.
Neitsyet laittavat päähänsä vain silloin kuin sää vaatii sen. Joten Neitsyet käyttävät harvoin päähineitä. Neitsyet käyttävät laadukkaita käsineitä ja ne ovat yleensä nahkaa. Neitsyen käyttämät vyöt ovat myös kauniin näköisiä.
Lopuksi voidaan todeta että, Neitsyt pukeutuu siististi. Yleensä kokonaisuus on eräänlaisella tavalla hieno ja viehättävä. Pukeutuminen kuvastaa edelleen Neitsyen vaatimattomuutta. Vaatimattomuus esiintyy myös tunne-elämässä ja kodin sisustuksessa.
Pankaa merkille myös Neitsyen oma asento Neitsyen seisoessaan. Monet neitsyet seisovat jalat lähekkäin ja kädet ristissä edessä tai vastakkain, ja elehtiessään Neitsyt irroittaa ne toisistaan mutta, palauttaa ne pian yhteen. Jos neitsyt odottaa tai hänellä on tylsää, niin Neitsyt napauttelee tai rummuttaa sormiaan seinään tai pöytään. Kasvojen ilme on myös hyvin utelias. Häneltä ei jää juurikaan mitään huomaamatta.
Neitsyt on yleensä sopusuhtainen keholtaan ja luuston rakenne näkyy selvästi. Vartalo ja raajat ovat yleensä pitkiä. Neitsyt ei ole kömpelö vaan saattaa olla melko ketterä.
Neitsyet seisovat yleensä vähän etukumarassa.
Loppujen lopuksi voidaan kuitenkin todeta että, Neitsyen olemus on hyvin viehättävä.
Neitsyen pukeutuminen & olemus
7
2563
Vastaukset
- Neitsyt-nainen
No eipä vois pahemmin vikaan mennä! En tunnistanut itseäni yhtikäs mistään.
- Neitsytmies
seison usein jalat yhdessä :)
- Ampi
Täytyy myöntää että aika monessa kohdassa osuit oikeaan ainakin minun kohdalla. Tosin vihaan sinistä, varsinkin laivastonsinistä! Olen sitten kai korvannut sen tummanvihreällä... Niitä löytyy...
- Ihmettelijä
Jos tuo nyt oli kuvaus Neitsyestä niin eipä kuitenkaan monessakaan kohtaa osunut oikeaan minun kohdalla...
Ei miellytä kukkakuvioiset vaatteet,ei laivastonsininen,en kulje muotivaatteissa enkä missään menneen ajan tamineissa,lippis on päässä lähes poikkeuksetta kesällä ja talvella pipo,vyötkin
ovat mitä ovat,käsineet ovat itseneulotut lapaset.
Seisoma-asentokin on tukeva, jalat sopivasti toisistaan erillään(toinen edessä, toinen hieman taempana)
Ja kaikkea muuta kuin sopusuhtainen ruumiinrakenne,
ketterä toki siitä huolimatta olen..
Tiedän että eihän kaikkia voi samaan muottiin valaa,ja nuo horoskooppien jutut ovat VAIN yleistyksiä..sillä toin julki oman tilanteeni ettei se kaikkiin päde lähimainkaan... - Lily
Tunnistin itseni! nämä kohdat pitävät paikkansa ainakin osittain:
-pidän sinisestä ja tummasta (ei ehkä ihan laivastonsininen mut kuitenkin.)
-kirjavistakin pidän joissainmäärin ja kukatkin on joissain vaatteissa ihan söpöjä.
-Pukeudun korkealaatuisiin vaatteisiin ja ne kestää kauan.Pukeudun mennen ajan tyyliin.
-Kauniita(?) vöitäkin mielestni käytän
-en pistä aina pipoa päähän edes talvella 20 asteen pakkasessa. paitsi snoukkarinteessä.
olen sopusuhtainen ja rummutan, olen ketterä ja pitkistä raajoistakin monet on mulle tullut "kehumaan"- Nimetön
Minä en pidä sinisestä paitsi pastellin vivahteesta, mutta vihreä on lempivärini. Minä pidän myös vanhan ajan tyylistä ja haluaisin että ihmiset pukeutuisivat edelleenkin vanhaan malliin. Naiset pitkiin hameisiin tai myötäileviin kukkamekkoihin. Miehet muunlasiin kuin verkkareihin ja kuluneisiin farkkuihin. Minäkin ostan laadukkaita vaatteita, ajattelen aina että kestävät kauemmin ja pysyvät siisteinä, muuten inhoan vaateosoksien tekemistä, ostankin usein useamman vaatteen kun saan itseni kauppaan. Samoin neitsyet pitävät laadukkaista ja helppohoitoisista huonekaluista. Neitsyet yrittävät olla välillä terveellisellä ruokavaliolla, mutta tykkäävät suklaasta ym hyvästä ja niistä on vaikea kieltäytyä. Minä en ole pitkäraajainen, kuten useat muut neitsyet, mutta olen sopivan muodokas ja kasvoni on siron pyöreä, samoin kädet ja jalat. Näin ovat myös tyttärelläni, hänkin on neitsyt.
- vastakohtainen
Yön sininen on lempivärini, mutta en pukeudu siihen, vaatteet lähinnä musta, ruskea, harmaa ja beige. Vaatteissa raha ratkaisee eli edullista. Muotia en seuraa, vaan vaatteiden tulee olla rentoja ja mukavia päällä, ei kiristäviä. Luultavasti näyttävät liian isoilta, piilottaen oikeat muotoni. Kirjavat ja kukkakuvioiset saavat väistyä. Käsillä puhun tietysti eli huidon ja sormilla rummutus kuulostaa tutulta. Olen myös erittäin tarkkaavainen, pienetkin asiat voivat olla tärkeitä. Eipä ole kukaan koskaan sanonut viehättäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669