Itsemurha ilman kipua?

Niinkuin otsikossakin lukee, oisko jollain ideoita tekee itsemurha ilman kipua? Mua ei siis nyt auta että sanoo "älä tee sitä" koska aijon muutenki. Tietääks kukaan et sattuuko se et ottaa 3 lusikallista suolaa kerralla?

7

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pelkää kuolemaa, en vain halua olla paikalla kun se tulee.

• Anonyymi

En tule neuvomaan sinua, koska olen selvinnyt itsemurha-ajatuksista ja pidän elämästä nykyään silloin tällöin. Aika useinkin.

• Anonyymi

Itsemurha ei ole ratkaisu, se johtaa iänkaikkiseen kadotukseen, tuliseen järveen joka ei lopu ikinä. Ehdotan seuraavaa: Anna elämäsi jeesukselle, jeesus voi auttaa sinua,oli tilanne mikä tahansa. Rukoile esim näin: Herra jeesus, nöyrryn edessäsi ja tunnustan syntini, anna syntini anteeksi ja ota elämäni haltuusi, tahdon tehdä täyttä totta elämästäni, tahdon seurata sinua ja uskon että sovitit syntini ristillä, auta minua jeesus, tule elämääni. Saat varmasti avun, mutta rukouksen täytyy lähteä omasta halusta ja sydämestä, siis sen täytyy olla totta ja että tarkoitat sitä, sillä jumala tietää kaiken. mutta jos teet itsemurhan, niin et pääse tulijärvestä ikinä pois, oli kuinka huono olo tahansa.

• Anonyymi

Arvostan tuota mutta olen valitettavasti ateisti enkä usko Jumalaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan tuota mutta olen valitettavasti ateisti enkä usko Jumalaan

Joo, voit olla, Mutta elämän rajan takana ei ole yhtään ateistia. Lue raamatusta markuksen evankeliumi luku 13, siinä kuvataan tarkasti lopun aikoja ja aikalailla kaikki on toteutunut, myös david wilkersonin kirja: "Näky Nyt!" Kuvaa näitä aikoja hyvin. jeesus tulee pian hakemaan omansa pois. Olemme kaikki jumalalle kalliita, jumala kateuteen asti halajaa sielua, jonka hän meihin laittoi. Toivon ja rukoilen että et tee itsemurhaa. Siunattua ja hyvää viikonloppua 🙏

• Anonyymi

Niin ja etsi hyvä seurakunta, esim oneway mission on hyvä, älä missään nimessä sekaannu ev.lut kirkon meininkiin, ne opettavat täyttä valhetta

• Anonyymi

Ehkä vähän huono juttu, mutta kuntouttavassa työtoiminnassa yritetään ajaa minua itsemurhaan. Jyväskylässä todella huono meininki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7519
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      383
      2018
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1705
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1663
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      292
      1375
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      74
      1124
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      809
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      796
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe