Ovatko Kosulan tubettajat pelkkiä kukkoilevia aikuispoikia?
Miksi ihmisen pitää tehdä kaikkensa näyttääkseen olevansa jottain?
Kukkopoikia
32
551
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut ovat hienostuneita ja muut eivät ole
- Anonyymi
Moukkia ne ovat.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla niitä tubettavia kukkopoikia.
- Anonyymi
Sille kuulostaa.
- Anonyymi
Laula kukko laula kukko
Lepokiven koria kukko
Jos ei ala laulu maittaa
Niin tarttee kaula taittaa...
Jurskis...ihi ihi uhu uhu - Anonyymi
Kone ja metsämanin olisi syytä jo tehdä video, miksi minusta tuli tubettava kukkopoika.
- Anonyymi
Netistä lainattua:
"Isän alkoholinkäyttö aiheuttaa epigeneettisiä muutoksia siittiöiden DNA:han. Jopa 75 prosenttia FASD-lasten biologisista isistä on alkoholisteja. Tutkijoiden mukaan tämä viittaa siihen, että isän alkoholin käyttö ennen hedelmöitystä vaikuttaa jälkeläisiin negatiivisesti. Viitteitä on myös siitä, että isän alkoholinkäytöllä on vaikutusta lasten syntymäpainoon......."
Kun katsoo metsämanin alkoholi myönteisiä videoita ja lukee metsämanin fanien alkoholi myönteisiä kommentteja niin edellä lainattu teksti herättää ajatuksia.
Kun tänään lapsi hankitaan yhä vanhemmalla iällä niin on siinä isä kerennyt jo lukemattoman määrän olut tölkkejä sihautella ja äiti viinilekkereitä availla - Anonyymi
Kyllä on luipakkoo ja suunmyötästä juotavaa.
- Anonyymi
Juotavoo
- Anonyymi
Kosulan tubettajat on hyvä esimerkki 70-luvun alussa syntyneestä vapaa-ajan viettäjien yhteiskunnasta.
Kun ihmiset muuttivat maaseudulta kaupunkeihin ja ympärivuotinen palkkatyö yleistyi niin ihmisille jäi paljon vapaa-aikaa jonniin joutavaan ajan kuluttamiseen.
Viisi päiväinen työviikko, kahdeksan tunnin työpäivät, keskiolut, tv-viihde, työttömyys korvaukset, kesä ja talvilomat tekivät ihmisistä laiskoja kötkyjä.
Syötiin, juotiin, tanssittiin ja naitiin ja nyt niitetään satoa.- Anonyymi
Tyhmä paljon työtä tekee,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä paljon työtä tekee,,,,
"Tyhmä paljon työtä tekee,,,,"
Tyhmä ei työhön pysty, eikä laiska kehtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tyhmä paljon työtä tekee,,,,"
Tyhmä ei työhön pysty, eikä laiska kehtaa.Kirjoititko viimein totuuden itsestäsi? Se toki selittää tilanteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko viimein totuuden itsestäsi? Se toki selittää tilanteesi.
"Kirjoititko viimein totuuden itsestäsi? Se toki selittää tilanteesi."
Ainakin herätin sinut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kirjoititko viimein totuuden itsestäsi? Se toki selittää tilanteesi."
Ainakin herätin sinut!Vituttaahan se jos tyhmänä raataa ja muut sylkee köyhää. Näin se maailma muuttuu mutta itse olet elämäsi kussut.
- Anonyymi
Juurikin näin,helppoa rahaa kaikki haluaisi.
- Anonyymi
Eipä MM näy kukkoilevan livenä, ei kait uskalla. Faneja kyllä on lapsista vanhuksiin, paitsi välistä puuttuu aikuis fanittajat.
- Anonyymi
Kyllä laiska selitykset laiskuudelleen löytää.
Laiska ei töissä luitaan riko.
Tulisi sota ja ......... laiskat, sanoivat sodan käyneet miehet
Laiska töitään luettelee.
Pitkiä ovat laiskan päivät, lyhyet ovat laiskan sarat.
Laiskan pelloissa ovat pyöreät nurkat (katsokaapa vaikka pitääkö paikkansa)- Anonyymi
Mikä fetissi sulla on kuolevaa maanviljelyä kohtaan?
- Anonyymi
Taitolaji.
- Anonyymi
"Vituttaahan se jos tyhmänä raataa ja muut sylkee köyhää. Näin se maailma muuttuu mutta itse olet elämäsi kussut."
Mikä sinua vituttaa?
Ei ole koskaan tarvinnut maa ja metsätilallisten ainoana perintöpoikana raataa ja jos olen raatanut olen tehnyt sitä pelkästään syystä, että olisin komeampi kuin kylän laiskat mopolössöt.
Kaikki vittumaiset työt ovat kylän arskat raataneet.- Anonyymi
Mitä sitten itket? Luulisi varallisuutta olla kuluttaa Espanjan aurinkorannoilla mutta aika menee jotain tubettajia kadehtiessa netissä.
Spurgulla hullun jutut.
- Anonyymi
"Mitä sitten itket? Luulisi varallisuutta olla kuluttaa Espanjan aurinkorannoilla mutta aika menee jotain tubettajia kadehtiessa netissä.
Spurgulla hullun jutut."
Sinun jutut ovat spurgujen juttuja aurinkoranta haaveineen.
Kysyt: "Mitä sitten itket?"
Kuinka pöljä sinä olet, olen kertonut kuinka helppoa on ollut elää vauraiden maa ja metsätilallisten perintöpoikana.
Ei ole tarvinnut aurinkorannoista haaveilla, koko elämä on ollut poutapilveä ja auringonnousua.
Mitä itkemistä se on?- Anonyymi
Tuntuu itkettävän varatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu itkettävän varatonta.
"Tuntuu itkettävän varatonta."
Vittu kuinka sinä olet tyhmä, aivan samaa porukkaa kuin kiusaajat koulujen pihoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuntuu itkettävän varatonta."
Vittu kuinka sinä olet tyhmä, aivan samaa porukkaa kuin kiusaajat koulujen pihoilla.Totuus toki sattuu mutta jos nyt ymmärrät tilanteesi.
- Anonyymi
"Vatta" seikun patsastelee pyhää arkea kerrasto päällä ja reinot koparissa pihan ja lammen väliä.
- Anonyymi
Hassunhauska setä.
- Anonyymi
Metsäman aikamoinen verrokki samanikäiseen Stubbiin kun painelee ulkona pitkät kalsarit ja kalsaripaita päällä ja luulee ensin vanhukseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsäman aikamoinen verrokki samanikäiseen Stubbiin kun painelee ulkona pitkät kalsarit ja kalsaripaita päällä ja luulee ensin vanhukseksi?
Kuule kyllä se ikä tekee tehtävänsä myös sullekin
- Anonyymi
Yhtä kuuluisia ovatten.
- Anonyymi
Niin varmaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569