kun murhaaja ampui ensin. Eli antoi tapahtua. Murhaaja oli selvästi näkyvissä sniperille.
Päivänselvästi SS mukana juonessa.
Secret Servicen sniper ampui murhaajaa vasta sen jälkeen
38
338
Vastaukset
- Anonyymi
Omat ihmetykseni:
Missä oli pleksi?
Trumbin kannattaja kertoi haastattelussa:
"Ilmoitin poliiseille että joku kiipeää aseen kanssa katolle mutta
ne vaan mutisi jotakin"
Miksi "ampuja" piti tappaa? Olisihan ne saanet sen elävänäkin kiinni.
Onko luoti joka tappoi ihmisen samaa kaliberia mitä "ampujan ase oli ? Trumpin salamurha yritys ei varmastikkaan tullut yllätyksenä kenellekkään salaliittoteoreetikolle.
Mutta miksi Trump jäi henkiin? Laukaukset ammuttiin kaukaa, olisiko jopa tuuli vaikuttanut asiaan?
No, pääasia että Trump jatkaa kampanjaansa ja hänestä tulee puolen vuoden kuluttua USAn seuraava presidentti.
Kuinka pian käy Kennedyt? Sitä voimme vain arvailla. Rukoillaan ja toivotaan että Trump saisi istua toisen kautensa loppuun saakka ilman häiriöitä.- Anonyymi
Amerikka ei vaan osaa lavastaa uskottavan näköistä presidentin murhayritystä. Aina joku paikka stoorissa brakaa, ja tekoveret paljastuu, eikä ampujalla ollut kivääriinsä edes luoteja.
- Anonyymi
Kaverille tuli kiire kun poliisi oli tulossa katolle.
Tietysti hänestä tulee presidentti koska tietyt tahot halauvat presidentin jota on helppo manipuloida ja saada hänet tekemään mitä nämä tahot haluavat. Tämä nähtiin jo hänen ensimmäisellä kaudella.
- Anonyymi
Jumala varjeli
Niin Trump sanoi sen jälkeen kun oli pienen juuri sattuneen pään heilautuksen ja 1 sentin päässä kuolemasta selviytynyt oikean korvan yläosaan salamurhan luodin osumasta hengissä. Jos ei olisi juuri heilauttanut ja hiukan kääntänyt päätä, osuma olisi korvan taakse tai silmän seudulle.
Heti tapauksen jälkeen Venäjän Saharova kehui nuorta 20 -vuotiasta ampujaa sanomalla positiivisesti korostaen, että jälleen Lee Harvey Oswaldin kaltainen mies tuli sopivasti paikalle. Kuin olisi tiennyt tapahtumasta etukäteen?
Jotkut ihmettelivät, miksi turvamiehet eivät reagoineet katolla olleeseen kiväärimieheen, josta yleisö varoitti ja näytti turvamiehille? Miksi ampuja eliminoitiin / hiljennettiin heti epäonnistuneen murhayrityksen jälkeen. Ihan kuin turvamiehiä, osaa heistä olisi kielletty etukäteen olematta reagoimaan pyssymieheen. Miksi passiivisuus vieraiden selvään kiväärimiehestä ilmoittamiseen? Suomessa olisi reagoitu sekunnissa. Kilpa-ampujakin ihmetteli miksi ei reagoitu selvään aseen kanssa kyttääjään. Jo 12 USA:n presidenttiä tai presidenttikanditaattia on yritetty aikanaan murhata ampumalla. Nyt 120 m. -150 m
Kuka tai mikä olisi motivoitunut maksamaan ja järjestämään Trumpin salamurhayrityksen.
Venäjä? Asetehtaat? Demokraatit? Kilpailevat konservatiivit?... (Kuka hyötyy siitä, että Ytump joutuu pois pelistä?) Asia ”selvitettänee”.
Zirinovski ennusti, että USA:n presidentinvaaleja marraskuussa ei tule. Zirinovski ennusti myös, että Ukrainassa ei seuraavia presidentinvaaleja tule.
Nyt on ymmärrettävä, että kumpikin; Trump ja Biden on suojattava jatkossa oikeasti. Esimerkiksi luodinkestävien lasien taakse. Eh-dot-to-mas-ti !!! Muuten tuo vielä toistuu kolmannentoista kerran USA:n historiassa.
Jumala varjeli Trumpia! Trump osoitti olevansa mies, joka ei pelkää! Mutta kunnioittaa Jumalaa. Trump on matkalla voittoon?- Anonyymi
Pska ampuja pelasti. Korvaan tuli tekstinlukulaitteen sirpale. Tai se on tekoverta.
- Anonyymi
Miksi sinun jumala varjelee pahoja ihmisiä? Eikö olisi parempi varjella sellaisia ihmisiä jotka tekevät hyvää?
- Anonyymi
Mielenkiintoinen juttu taas salaliittoteoreetikoille ja muillekin. Jos kyseessä salaliitto ja Trump todella pyritty murhaamaan, niin miksi pestattu kokematon ampuja ja 150 metrin etäisyydeltä epäonnistuminen ollut todennäköistä. Ja ilmeisesti ei ollut kiikarikivääriäkään ampujalla. Yrittänyt osua kuitenkin tappavasti, jos korvaosuma on aito. Ei ole montaakaan vaihtoehtoa; 1) yksinäinen ampuja, jolla moukantuuri 2) salaliitto, jossa Trump on pyritty murhaamaan, mutta epäonnistuttu 3) salaliitto, jolla _Trumpin uudelleen valinta on varmistettu, mutta silloin korvaosuma ei voine olla aito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu taas salaliittoteoreetikoille ja muillekin. Jos kyseessä salaliitto ja Trump todella pyritty murhaamaan, niin miksi pestattu kokematon ampuja ja 150 metrin etäisyydeltä epäonnistuminen ollut todennäköistä. Ja ilmeisesti ei ollut kiikarikivääriäkään ampujalla. Yrittänyt osua kuitenkin tappavasti, jos korvaosuma on aito. Ei ole montaakaan vaihtoehtoa; 1) yksinäinen ampuja, jolla moukantuuri 2) salaliitto, jossa Trump on pyritty murhaamaan, mutta epäonnistuttu 3) salaliitto, jolla _Trumpin uudelleen valinta on varmistettu, mutta silloin korvaosuma ei voine olla aito.
Aukealla alueella järjestetty tilaisuus ja vain kaksi suurehkoa rakennusta esiintymislavan lähellä ja vain toisen SP ja turvamiehet miehittivät ja tarkistivat. Ei tuossa oikein järkeä ole ja paikannimikin Butler...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pska ampuja pelasti. Korvaan tuli tekstinlukulaitteen sirpale. Tai se on tekoverta.
Onko kuvat aitoja
Miten verta suun seudulla kun osuma edestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pestattu kokematon" No luuletko, että tuohon hommaan alkaisi kukaan oikea ammattilainen. Kuolema varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuvat aitoja
Miten verta suun seudulla kun osuma edestäOsumahan ei tullut edestä, vaan takaa.
Ja Trumpin pää oli myös asennossa missä korva osoitti suoraan sinne mistä muka ammuttiin vain hipaisu.
Joo, uskokaa kuka haluaa.
Eilen näin toimittajan toteavan telkassa että "salaliittoteorioita levitetään ilman että levittäjillä on yhtään konkreettista todistette..."
Mutta montakos niitä on näillä toimittajilla joiden mielestä toi oli oikea tapaus? Ei yhtään ole niilläkään. Luottavat jonkun sanaan asiasta.
Ei ole ensimmäinen, eikä viimeinen, kerta kun Amerikoissa valjastetaan Hollywood tuollaiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pestattu kokematon" No luuletko, että tuohon hommaan alkaisi kukaan oikea ammattilainen. Kuolema varma.
Jos joku SS tai (Amerikan) valtiollinen taho haluaisi Trumpin päiviltä luuletko että alkaisivat sitä kylmäämään jossain keskellä väkijoukkoa?
Sen kun voisi tehdä niin monilla miljoonilla tavoilla yleisön silmien ulkopuolella.
Putin antoi tästä esimerkin Prigohzinin kohdalla. Ja Trump itse Epsteinin kohdalla.
Mutta samalla tapaa joku "auto onnettomuus", tai noinkin vanhan miehen kohdalla "liukastui kotonaan" yms. Pelkkä piikki "sydäriä" jonain iltana eikä kukana sitäkään epäilisi.
Sananmukaisesti keinoja olisi miljoonia. Eikä niistä jäätäisi kyselemään.
- Anonyymi
Flesh in the day https://youtu.be/jdhjexlQAcs?si=bakc6NEZwrAEDsjw
- Anonyymi
Toki. Tarkoitatko kuten venäjän kansa tukee ukrainan kansanmurhaa?
- Anonyymi
Trumpia suojeli se että ampujalla oli tyhjiä.
Se "veri" tuli ampullista joka hänellä oli kädessä valmiina.
Tästä syystä myös SS ei toiminut aiemmin, tilanne oli käsikirjoituksen mukainen.
Nyt media ei muusta puhu kuin Trumpista, Joe, ja hänen korvaava ehdokas jää huomiotta olkoon kuka tahansa.
Tää ennustettiin jo Ilmestyskirjan 13. luvussa.- Anonyymi
Mitä se ilmestyskirja sanoo tähän liittyen 13.luvussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se ilmestyskirja sanoo tähän liittyen 13.luvussa?
Laiska kun et jaksa itse tarkistaa?
Mitäs se sanookaan?
"Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
Jos kenellä on korva, hän kuulkoon."
Ja sitten vähän myöhemmin lisää:
"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
Elämme jänniä aikoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska kun et jaksa itse tarkistaa?
Mitäs se sanookaan?
"Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
Jos kenellä on korva, hän kuulkoon."
Ja sitten vähän myöhemmin lisää:
"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."
Elämme jänniä aikoja.- Juu, uskon itsekin tuon henkilöhahmo Antikristuksen olemassaoloon. Mutten ihan vielä väittäisi, että se olisi Trump. Sillä Trump ei varsinaisesti saanut "kuolinhaavaa". No, miten tuon nyt sitten ymmärtää. Olihan siinä hengenlähtö lähellä.
Trump myöskään persoonana ei käsittääkseni ole sellainen hirviöpersoona, kuin A.k. tulee olemaan. Mielestäni esim. Obama sopisi paremmin tuon viran haltijaksi. Tai Clintonit. Myöskin tuo Trumpin kylkiäinen, Vance, alkaa epäilyttää. Trump itse on loppujen lopuksi melko avoin persoona, tuleva A.k. taas olemaan todellakin sulkeutunut, salaperäinen ja kaksinaamainen hyypiö.
2.Tess. 2: 3-12
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. (Tämäkin saattaisi viitata islamiin, Jerusalemin Temppelivuoreen, jossa nyt on Omarin moskeija.)
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, (Aikoinaan sanottiin, että Obaman syntymäpaikka olisi väärennetty, eli ei ollut syntynyt USA:ssa = presidentiksi laiton.)
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
~~~
Onko A.k. sama kuin Peto? Käsittääkseni ei, vaan ovat ikäänkuin yhteistyökumppaneita.
- Onko Peto sitten asia vai henkilö? Itse ajattelen sen olevan valtio, tai muu laajempi joukko ihmisiä. Se saattaisi olla USA, EU, tai ehkä NATO, sillä sen olemus liittyy vahvasti meriin että niiden rantoihin ja josta ilmestyskirja (apostoli Johannes) profetoi.
- Petoon liittyy myös hahmo nimeltä Suuri Portto, tuo portto ikäänkuin johtaa Petoa?
Ilm. 17: 1-6 Suuri Portto (USA? Naispresidentti?)
1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Ilm. 17: 7-11 Peto:
7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
On tässä arvoitusta kerrakseen (jakeet 9-11).
- Profetiassa mainittu Väärä profeetta sitten? Mahdollisesti Muhammed, eli tuossa kohdin islam yleensäkin. Saattaa tarkoittaa myös tuolla ajanjaksolla toimivaa paavia.
Ilm. 19: 20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Peto siis ilm. on ihminen?
~ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Juu, uskon itsekin tuon henkilöhahmo Antikristuksen olemassaoloon. Mutten ihan vielä väittäisi, että se olisi Trump. Sillä Trump ei varsinaisesti saanut "kuolinhaavaa". No, miten tuon nyt sitten ymmärtää. Olihan siinä hengenlähtö lähellä.
Trump myöskään persoonana ei käsittääkseni ole sellainen hirviöpersoona, kuin A.k. tulee olemaan. Mielestäni esim. Obama sopisi paremmin tuon viran haltijaksi. Tai Clintonit. Myöskin tuo Trumpin kylkiäinen, Vance, alkaa epäilyttää. Trump itse on loppujen lopuksi melko avoin persoona, tuleva A.k. taas olemaan todellakin sulkeutunut, salaperäinen ja kaksinaamainen hyypiö.
2.Tess. 2: 3-12
3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. (Tämäkin saattaisi viitata islamiin, Jerusalemin Temppelivuoreen, jossa nyt on Omarin moskeija.)
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, (Aikoinaan sanottiin, että Obaman syntymäpaikka olisi väärennetty, eli ei ollut syntynyt USA:ssa = presidentiksi laiton.)
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
~~~
Onko A.k. sama kuin Peto? Käsittääkseni ei, vaan ovat ikäänkuin yhteistyökumppaneita.
- Onko Peto sitten asia vai henkilö? Itse ajattelen sen olevan valtio, tai muu laajempi joukko ihmisiä. Se saattaisi olla USA, EU, tai ehkä NATO, sillä sen olemus liittyy vahvasti meriin että niiden rantoihin ja josta ilmestyskirja (apostoli Johannes) profetoi.
- Petoon liittyy myös hahmo nimeltä Suuri Portto, tuo portto ikäänkuin johtaa Petoa?
Ilm. 17: 1-6 Suuri Portto (USA? Naispresidentti?)
1 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2 hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
3 Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
Ilm. 17: 7-11 Peto:
7 Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9 Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
10 heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
On tässä arvoitusta kerrakseen (jakeet 9-11).
- Profetiassa mainittu Väärä profeetta sitten? Mahdollisesti Muhammed, eli tuossa kohdin islam yleensäkin. Saattaa tarkoittaa myös tuolla ajanjaksolla toimivaa paavia.
Ilm. 19: 20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
Peto siis ilm. on ihminen?
~Suuri portto?
No eikös Turumpin vaimo ole sellainen?
Ja muutenkin Trump on kolunnut suuria porttoja vähän siellä ja täällä.
Niin, Trump ei välttämättä tähän mennessä ole vielä näyttänyt mitä tuleman pitää kun on Peto Irti.
Mutta sille on nyt annettu hyvät mahdollisuudet mm. sen SCOTUS päätöksen ansiosta jonka mukaan Amerikan Presidentti on lain yläpuolella virkatehtävissä.
Hirmuhallinto on nyt mahdollista toteuttaa - laillisesti.
Antikristuksesta sanotaan että aluksi vaikuttaa "hyvältä", ja sitten paljastetaan karu meininki.
Ja sitten on toki se varapressaehdokas, joka perii vallan kun Trump kenties vaalien jälkeen toteaa että vitut, pitäkää tunkkinne. Halusi vain äänestäjät puolueelle.
Tsei Dii Vääns, Tsei Dii Vääns
Är än seen pöntössä paskaa vääns.
Tsei Dii Vääns! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri portto?
No eikös Turumpin vaimo ole sellainen?
Ja muutenkin Trump on kolunnut suuria porttoja vähän siellä ja täällä.
Niin, Trump ei välttämättä tähän mennessä ole vielä näyttänyt mitä tuleman pitää kun on Peto Irti.
Mutta sille on nyt annettu hyvät mahdollisuudet mm. sen SCOTUS päätöksen ansiosta jonka mukaan Amerikan Presidentti on lain yläpuolella virkatehtävissä.
Hirmuhallinto on nyt mahdollista toteuttaa - laillisesti.
Antikristuksesta sanotaan että aluksi vaikuttaa "hyvältä", ja sitten paljastetaan karu meininki.
Ja sitten on toki se varapressaehdokas, joka perii vallan kun Trump kenties vaalien jälkeen toteaa että vitut, pitäkää tunkkinne. Halusi vain äänestäjät puolueelle.
Tsei Dii Vääns, Tsei Dii Vääns
Är än seen pöntössä paskaa vääns.
Tsei Dii Vääns!- Suuri Portto on pukeutunut helakan punaan ja kultaan = keltainen väri.
- Peto edustaa noita värejä.
Tulee mieleen punalippu ja siinä olevat kullanväriset kuviot, tähdet. Voisi kuvitella, että jo sortuneen Neuvostoliiton kaltainen, useita "kuninkaita" sisältävä, uùsi, kommunistinen valtioliitto nousisi uudelleen, nyt mahd. USA:ssa, koska tuo Peto-valtio sijaitsee "paljojen vetten päällä".
Myös Suuri Babylon voisi viitata USA:an (mm. New York, Hollywood). Kuinka monien vuorten päällä Los Angeles sijaitsee?
Myös Brittien imperiumi, Englanti voisi olla mahdoinen, sekin on saari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Suuri Portto on pukeutunut helakan punaan ja kultaan = keltainen väri.
- Peto edustaa noita värejä.
Tulee mieleen punalippu ja siinä olevat kullanväriset kuviot, tähdet. Voisi kuvitella, että jo sortuneen Neuvostoliiton kaltainen, useita "kuninkaita" sisältävä, uùsi, kommunistinen valtioliitto nousisi uudelleen, nyt mahd. USA:ssa, koska tuo Peto-valtio sijaitsee "paljojen vetten päällä".
Myös Suuri Babylon voisi viitata USA:an (mm. New York, Hollywood). Kuinka monien vuorten päällä Los Angeles sijaitsee?
Myös Brittien imperiumi, Englanti voisi olla mahdoinen, sekin on saari.Olithan tietoinen että Trumpilla on kämpässä kaikenlaista kultaista?
Tästä on artikkeleita kun googletat.
Okkultistisia kuvia jne.
Ekalla kaudellaan Trump muistaakseni vaihtoi myös Valkoisen Talon verhot kultaisiin joissa oli hassuja okkultistisia kuvioita.
- Anonyymi
ihime ohutta ja maalin näköistä verta trumpilla
vetaseppa ite ventti korvaa sitä muuten tullee..ja paljon tossahan ei tuu..- Anonyymi
Teki amerikkaiset vapaapainit ja viilsi partakoneen terällä haavat. Tulevaisuudessa tullaan käyttämään teki Trumpit nimitystä.
- Anonyymi
Onko kuvat aitoja
verta on kuin väärässä paikssa - Anonyymi
Kloonit ja keinoveri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kloonit ja keinoveri?
Isäs oli klooni. Ja mammas kans.
- Anonyymi
Jumala varjeli Trumpia. Kummallinen jumala, kun ei laittanut vaikka huonoa nallia siihen panokseen, jolla ampuja yritti viedä puolet Trumpin päästä. Jumala oli ovela ja halusi säilyttää jänistyksen ja pikkuisen vain tuuppasi luotia, ettei osunut ihan keskelle Trumpin otsaa sentään.
Aika epeli tuo jumala! - Anonyymi
Tämä on täysin selvä, demokraattien suorittama USA;n edellisen presidentin / nyt jälleen presidenttiehdokkaan salamurha-yritys.
Demokraateilla siellä on meneillään nyt tosi iso, rikollinen salajuoni. Kaikki sitä tukevat demukat eivät edes tajua miten roistot heitä kusettavat.
Lisää on tulossa. Trump on edelleen hengenvaarassa. Seuraavaksi autopommi, Hamas-tyyliin?- Anonyymi
Hetkinen, muistatkos mitä SCOTUS päätti pari viikkoa sitten?
Amerikan Presidentti virkatoimituksessa on lain yläpuolella.
Ei Joen tarvitse käyttää jotain 20v liimatukkaa kun Navy Sealit voi koska vain käskeä Executive Orderilla hoitamaan homman.
Ja kaikki olisi laillista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen, muistatkos mitä SCOTUS päätti pari viikkoa sitten?
Amerikan Presidentti virkatoimituksessa on lain yläpuolella.
Ei Joen tarvitse käyttää jotain 20v liimatukkaa kun Navy Sealit voi koska vain käskeä Executive Orderilla hoitamaan homman.
Ja kaikki olisi laillista.Olet tapasi mukana pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tapasi mukana pihalla.
Tuossakin vain lainaan asiantuntijoiden sanaa, en puhu omiani.
Kannattaisi sunkin seurata vähän maailmaa.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ovat yrittäneet salamurhata Putinin useita kertoja.
Olivatkohan ukrainskit asialla Trumpinkin salamurhayrityksessä?
Entä Suomen tp Stubb? Jos Stubb ei lähetä Ukrainan judejengille lisää rahaa, Zelenskyi tappaa hänetkin?- Anonyymi
Ukraina itse on julistanut salamurhaintoaan:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010571826.html
* - Anonyymi
Motiivi Trumpin murhayritykseen voi hyvinkin olla Ukrainassa. Trumphan on ollut vähentämässä rahalahjoituksia rikollisvaltiolle, sen talousrikosjohtajistolle.
Olikos se ihan Bidenin oma poika (?) "demokraatti", joka tunnetussa bisneskumppanuudessa Ukrainaa taustalta ohjailevan juutalaisjengin kanssa (WEF, Soros, Rotschild... nii, ja Zelenskyi)?
Onhan tuossa motiivia pistää päiviltä, niin rauhaa jo monet kerrat ehdottanut Putin (Zelenskyi aina kieltäytynyt), kuin myös rauhantahtoinen ja taloutta ymmärtävä Trump. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motiivi Trumpin murhayritykseen voi hyvinkin olla Ukrainassa. Trumphan on ollut vähentämässä rahalahjoituksia rikollisvaltiolle, sen talousrikosjohtajistolle.
Olikos se ihan Bidenin oma poika (?) "demokraatti", joka tunnetussa bisneskumppanuudessa Ukrainaa taustalta ohjailevan juutalaisjengin kanssa (WEF, Soros, Rotschild... nii, ja Zelenskyi)?
Onhan tuossa motiivia pistää päiviltä, niin rauhaa jo monet kerrat ehdottanut Putin (Zelenskyi aina kieltäytynyt), kuin myös rauhantahtoinen ja taloutta ymmärtävä Trump.Sairas Vääns laittaa asiat kuntoon, jälleen!
https://www.youtube.com/watch?v=HrD3aKi3rfM
Syksyn Sävel -kilpailusta vuodelta 1979.
Kappale sijoittui kilpailussa kuudenneksi.
Säv., san. & sov. Jyrki Paavola
- Anonyymi
3 Bidenin läheisintä "apulaista" on sukujuuriltaan Ukrainan juutalaisia!
Nuland, Blinken ja Garland.
Ilmankos haluavat tuupata rahaa pohjattomaan ukrainakaivoon.- Anonyymi
Kenen kanssa Trumpin tytär olikaan naimisissa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662418Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842102Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452047Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191828Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841488Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2081384Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012- 801001