Kysyn kysymyksen

Anonyymi-ap

mihin sinä tarvitsisit minua?

31

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarvitsen sinua nainen, että tulisin onnelliseksi ja kokisin itseni rakastetuksi. Lisäksi haluaisin, että minulla olisi yksi ihminen kenelle olisin kaikkein tärkein. Minä en odota sinulta liikoja ja riität juuri tuollaisena. Olet minulle rakas. 🫶🏻

      • Anonyymi

        Kumpa riittäisikin sellaisena kuin on 😞


    • Anonyymi

      Nokkosta kasvaa aika paljon pihamaalla. Sitä voisit tulla kitkemään.

      • Anonyymi

        Tällainen on huolestuttavaa puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen on huolestuttavaa puhetta

        Totta. Toi on juuri sitä puhetta että jos et tee saat mennä pois. Toinen ihminen arvostellaan sen perusteella kuinka paljon siitä saa hyötyjä irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Toi on juuri sitä puhetta että jos et tee saat mennä pois. Toinen ihminen arvostellaan sen perusteella kuinka paljon siitä saa hyötyjä irti

        En oikeasti tarvitse häntä yhtään mihinkään. Nuokin rehut nypin mieluummin paljain käsin kun katselen häntä .


    • Anonyymi

      Rakkaakseni.

      • Anonyymi

        Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..

        Niin paljon on aikaa tuhlaantunut. Ihmisestä on muodostunut muiden ihmisten ihmisyyden tuntemattomuuden takia merkittävällä tavalla vääriä kuvia. Enkä puhu mistään absurdiudesta edes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..

        Mihin idioottia tarvitaan vääntämään rautalankaa


    • Anonyymi

      Hänet: lyhyt versio.. katsomaan kanssani aamunkoiton, iltojen auringonlaskut, pilvien muotojen muuttumiset, näkemään elämän ja arjen hyvät hetket, huonotkin.. täydentämään tämän liekkini, joka syntyi jo aikoja sitten.. jo ennenkuin mekään olimme syntyneet.

      Pidemmän version kertoisin mielelläni hänelle suoraan. Ajan myötä.

      • Anonyymi

        Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.

        En ole revitellyt. En ole suhteessa häneen myöskään, joten ei voi puhua kuin olisi kolmas osapuoli. Palstaelämällä on kuitenkin tarkoituksensa, tiettyihin rajoihin asti vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.

        Toi mies ei tollaista puhetta ymmärrä, ihan turhaan tarinoit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mies ei tollaista puhetta ymmärrä, ihan turhaan tarinoit

        Niin se taitaa olla. Jääköön tänne.


    • Anonyymi

      Kaipaan kovasti rakkautta ja asioiden jakamista hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Yksin ei ole hyvä olla liian pitkään. Joitakin aikoja on ollut ihan tarpeellista kyllä, että on saanut omia asioita ja solmuja selvitettyä.

      • Anonyymi

        Valetta


    • Anonyymi

      Tarvitsisin siihen, että saisin tulla omaksi itsekseni. Olla tunteva ihminen, joka rakastaa luonnostaan ilman, että sitä täytyy pakottaa.

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?

        Aivan totta. Mutta ei sitä tarvitse odottaa että se rakkaus tulee.. ei kai sellaiseen odotteluun kukaan halua. ..se on tai sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta. Mutta ei sitä tarvitse odottaa että se rakkaus tulee.. ei kai sellaiseen odotteluun kukaan halua. ..se on tai sitä ei ole.

        Näin on. Rakkaus on ikuinen, vain kohteet vaihtuvat. Rakkaus on kahden kauppa, kolmannelle korvapuusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?

        Niin. Minulla on häneen sen perusteella, mitä hänen kanssaan koin sellaisia tunteita, joita olen yrittänyt kokea tässä suhteessa siinä onnistumatta…


    • Jos rakkaus syntyy tarpeesta, mitä sille rakkaudelle tapahtuu kun tarve loppuu. Rakkaus mikä syntyy molemminpuolisesta halusta kestää.

      Toisen vaatimat tarpeet syövät toisen ihmisen hiljalleen. Mutta halu olla toisen ihmisen kanssa antaa ja kasvattaa toista ihmistä.

      Siinä on se ero.

      Eli en tarvitse toista mihinkään. Jos jonkun ihmisen (paremman sanan puuttuessa) valitsen, on se puhtaasti siitä koska haluan olla kyseisen ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Vastaus aloitukseen. En enään mihinkään. Mikään luvattu ei toteutunut. Pelkkää valhetta petollisuutta kaikki.
      Onnekasta palstailua sinulle. Toivon että löydät täältä ihmisen joka kestää sua. Sun siivoilut ja hoitaa vanhan miehen miehen kuin pienen vauwan. Toivotaan ettei se ihminen koskaan sairastu. Koska sinulla ei empatiaa siihen löydy. Toivon että saat kaiken mitä haluat. Löydät täydellisen rakkauden täältä sivuilta joka mätsää täysin tavoitteisiisi. Naisen joka kestää sun jutut siivoo ja tekee niinkuin sinä käsket. Ja saatte täysellisen loppuelämän ja hienon kumppanin. "Sheefferillä" Sinun lempikoirasi että saat exäsi kateelliseksi. Olet niin turhamainen neiti mies että oksettaa.
      Joskus piru antaa ihmisen elää häkissä ja tehdä syntejään kaikkine hyvyyksineen ilman jumalaa häkin ovi auki. Mutta kun tajuat että haluatkin
      jotain hyvää elämääsi läpsähtää häkin ovi kiinni.
      Mahdollisuudet loppuikin siihen. . . . . . Onnea palstailuun

      • Anonyymi

        Lopeta valehtelu. Ei ole ovi ollut auki koskaa.


      • Anonyymi

        Koskaan


    • Anonyymi

      Seuraksi elämän ylä- ja alamäissä.

      • Anonyymi

        Seuralaisen saa koirasta


      • Anonyymi

        Miksi kukaan haluaisi seuraksi ihmisen joka ei ole sallinut toiselle moneen vuoteen elossa oloa ;) kannattaa mies hankkia itsekritiikki


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe