mihin sinä tarvitsisit minua?
Kysyn kysymyksen
31
592
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitsen sinua nainen, että tulisin onnelliseksi ja kokisin itseni rakastetuksi. Lisäksi haluaisin, että minulla olisi yksi ihminen kenelle olisin kaikkein tärkein. Minä en odota sinulta liikoja ja riität juuri tuollaisena. Olet minulle rakas. 🫶🏻
- Anonyymi
Kumpa riittäisikin sellaisena kuin on 😞
- Anonyymi
Nokkosta kasvaa aika paljon pihamaalla. Sitä voisit tulla kitkemään.
- Anonyymi
Tällainen on huolestuttavaa puhetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen on huolestuttavaa puhetta
Totta. Toi on juuri sitä puhetta että jos et tee saat mennä pois. Toinen ihminen arvostellaan sen perusteella kuinka paljon siitä saa hyötyjä irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Toi on juuri sitä puhetta että jos et tee saat mennä pois. Toinen ihminen arvostellaan sen perusteella kuinka paljon siitä saa hyötyjä irti
En oikeasti tarvitse häntä yhtään mihinkään. Nuokin rehut nypin mieluummin paljain käsin kun katselen häntä .
- Anonyymi
Rakkaakseni.
- Anonyymi
Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..
Niin paljon on aikaa tuhlaantunut. Ihmisestä on muodostunut muiden ihmisten ihmisyyden tuntemattomuuden takia merkittävällä tavalla vääriä kuvia. Enkä puhu mistään absurdiudesta edes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..
Mihin idioottia tarvitaan vääntämään rautalankaa
- Anonyymi
Hänet: lyhyt versio.. katsomaan kanssani aamunkoiton, iltojen auringonlaskut, pilvien muotojen muuttumiset, näkemään elämän ja arjen hyvät hetket, huonotkin.. täydentämään tämän liekkini, joka syntyi jo aikoja sitten.. jo ennenkuin mekään olimme syntyneet.
Pidemmän version kertoisin mielelläni hänelle suoraan. Ajan myötä.- Anonyymi
Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.
En ole revitellyt. En ole suhteessa häneen myöskään, joten ei voi puhua kuin olisi kolmas osapuoli. Palstaelämällä on kuitenkin tarkoituksensa, tiettyihin rajoihin asti vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.
Toi mies ei tollaista puhetta ymmärrä, ihan turhaan tarinoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi mies ei tollaista puhetta ymmärrä, ihan turhaan tarinoit
Niin se taitaa olla. Jääköön tänne.
- Anonyymi
Kaipaan kovasti rakkautta ja asioiden jakamista hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Yksin ei ole hyvä olla liian pitkään. Joitakin aikoja on ollut ihan tarpeellista kyllä, että on saanut omia asioita ja solmuja selvitettyä.
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
Tarvitsisin siihen, että saisin tulla omaksi itsekseni. Olla tunteva ihminen, joka rakastaa luonnostaan ilman, että sitä täytyy pakottaa.
- Anonyymi
Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?
Aivan totta. Mutta ei sitä tarvitse odottaa että se rakkaus tulee.. ei kai sellaiseen odotteluun kukaan halua. ..se on tai sitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta. Mutta ei sitä tarvitse odottaa että se rakkaus tulee.. ei kai sellaiseen odotteluun kukaan halua. ..se on tai sitä ei ole.
Näin on. Rakkaus on ikuinen, vain kohteet vaihtuvat. Rakkaus on kahden kauppa, kolmannelle korvapuusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?
Niin. Minulla on häneen sen perusteella, mitä hänen kanssaan koin sellaisia tunteita, joita olen yrittänyt kokea tässä suhteessa siinä onnistumatta…
Jos rakkaus syntyy tarpeesta, mitä sille rakkaudelle tapahtuu kun tarve loppuu. Rakkaus mikä syntyy molemminpuolisesta halusta kestää.
Toisen vaatimat tarpeet syövät toisen ihmisen hiljalleen. Mutta halu olla toisen ihmisen kanssa antaa ja kasvattaa toista ihmistä.
Siinä on se ero.
Eli en tarvitse toista mihinkään. Jos jonkun ihmisen (paremman sanan puuttuessa) valitsen, on se puhtaasti siitä koska haluan olla kyseisen ihmisen kanssa.- Anonyymi
Vastaus aloitukseen. En enään mihinkään. Mikään luvattu ei toteutunut. Pelkkää valhetta petollisuutta kaikki.
Onnekasta palstailua sinulle. Toivon että löydät täältä ihmisen joka kestää sua. Sun siivoilut ja hoitaa vanhan miehen miehen kuin pienen vauwan. Toivotaan ettei se ihminen koskaan sairastu. Koska sinulla ei empatiaa siihen löydy. Toivon että saat kaiken mitä haluat. Löydät täydellisen rakkauden täältä sivuilta joka mätsää täysin tavoitteisiisi. Naisen joka kestää sun jutut siivoo ja tekee niinkuin sinä käsket. Ja saatte täysellisen loppuelämän ja hienon kumppanin. "Sheefferillä" Sinun lempikoirasi että saat exäsi kateelliseksi. Olet niin turhamainen neiti mies että oksettaa.
Joskus piru antaa ihmisen elää häkissä ja tehdä syntejään kaikkine hyvyyksineen ilman jumalaa häkin ovi auki. Mutta kun tajuat että haluatkin
jotain hyvää elämääsi läpsähtää häkin ovi kiinni.
Mahdollisuudet loppuikin siihen. . . . . . Onnea palstailuun- Anonyymi
Lopeta valehtelu. Ei ole ovi ollut auki koskaa.
- Anonyymi
Koskaan
- Anonyymi
Seuraksi elämän ylä- ja alamäissä.
- Anonyymi
Seuralaisen saa koirasta
- Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi seuraksi ihmisen joka ei ole sallinut toiselle moneen vuoteen elossa oloa ;) kannattaa mies hankkia itsekritiikki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581