Kysyn kysymyksen

Anonyymi-ap

mihin sinä tarvitsisit minua?

33

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus ei ole riippuvuutta toisesta selviytyäkseen. Vaan se on toisen kunnioittamista ja arvostamista sellaisena kuin on, ilman omistamista tai pakottamista. Ihmisellä on myös luonnollinen tarve yhteyteen ja läheisyyteen toisen kanssa. Halu olla rakastettu ja ymmärretty. Rakkaus voi tehdä elämästä merkityksellisempää.

      • Anonyymi

        Voi sä oot niin ihana😍🔥 niin kaunis sielu💞💞voi kun mäkin löytäisin tollasen miehen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sä oot niin ihana😍🔥 niin kaunis sielu💞💞voi kun mäkin löytäisin tollasen miehen

        Sorry. Mutta mustasusi puhuu täällä vain soopaa toisista, haaveilee teinitytöistä ja vihaa yli 50 vuotiaita naisia.

        Veikkaan että se on kopioinu tuon tekstin jostain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Mutta mustasusi puhuu täällä vain soopaa toisista, haaveilee teinitytöistä ja vihaa yli 50 vuotiaita naisia.

        Veikkaan että se on kopioinu tuon tekstin jostain.

        Sen sijaan, että koitat minua katellisena lytätä, voisit lukea tuon ajatuksella, mitä tuohon kirjoitin. Vaikka se on osin muualta referoitua, niin noin kuitenkin asiasta ajattelen ja siksi sen tuohon laitoin... Ja itse puhut soopaa minusta. Minä en vihaa yli 50 vuotiaita, enkä muunkaan ikäisiä. Minä saan olla kiinnostunut ihan sen ikäisistä naisista kuin olen. Oma on ongelmani, jos en kumppania saa sitten.


    • Anonyymi

      Tarvitsen sinua nainen, että tulisin onnelliseksi ja kokisin itseni rakastetuksi. Lisäksi haluaisin, että minulla olisi yksi ihminen kenelle olisin kaikkein tärkein. Minä en odota sinulta liikoja ja riität juuri tuollaisena. Olet minulle rakas. 🫶🏻

      • Anonyymi

        Kumpa riittäisikin sellaisena kuin on 😞


    • Anonyymi

      Nokkosta kasvaa aika paljon pihamaalla. Sitä voisit tulla kitkemään.

      • Anonyymi

        Tällainen on huolestuttavaa puhetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen on huolestuttavaa puhetta

        Totta. Toi on juuri sitä puhetta että jos et tee saat mennä pois. Toinen ihminen arvostellaan sen perusteella kuinka paljon siitä saa hyötyjä irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Toi on juuri sitä puhetta että jos et tee saat mennä pois. Toinen ihminen arvostellaan sen perusteella kuinka paljon siitä saa hyötyjä irti

        En oikeasti tarvitse häntä yhtään mihinkään. Nuokin rehut nypin mieluummin paljain käsin kun katselen häntä .


    • Anonyymi

      Rakkaakseni.

      • Anonyymi

        Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..

        Niin paljon on aikaa tuhlaantunut. Ihmisestä on muodostunut muiden ihmisten ihmisyyden tuntemattomuuden takia merkittävällä tavalla vääriä kuvia. Enkä puhu mistään absurdiudesta edes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vessanpesuun, viemärien putsaukseen, lattioiden pesuun, pyykkäriksi, kiven kääntäjäksi, rautalangan vääntäjäksi..

        Mihin idioottia tarvitaan vääntämään rautalankaa


    • Anonyymi

      Hänet: lyhyt versio.. katsomaan kanssani aamunkoiton, iltojen auringonlaskut, pilvien muotojen muuttumiset, näkemään elämän ja arjen hyvät hetket, huonotkin.. täydentämään tämän liekkini, joka syntyi jo aikoja sitten.. jo ennenkuin mekään olimme syntyneet.

      Pidemmän version kertoisin mielelläni hänelle suoraan. Ajan myötä.

      • Anonyymi

        Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.

        En ole revitellyt. En ole suhteessa häneen myöskään, joten ei voi puhua kuin olisi kolmas osapuoli. Palstaelämällä on kuitenkin tarkoituksensa, tiettyihin rajoihin asti vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tuntui erään kanssa että kaikki oli tähtiin kirjoitettu. Ennenkuin heräsin unsestani ja huomasin että se jota olen kaikki nämä vuodet rakastanut elääkin palstaelämää eikä pääse siitä irti. En halua olla sellaisen ihmisen kanssa joka hengittää suomi24 kautta. Aivan kuin suhteessa olisi kokoajan kolmas osapuoli. Vaadin yksityisyyttä. En revittelyjä meidän asioista saitilla. Minun asiat ja tekemiset ei kuulu kenellekkään. Ei kohta hänellekkään.

        Toi mies ei tollaista puhetta ymmärrä, ihan turhaan tarinoit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi mies ei tollaista puhetta ymmärrä, ihan turhaan tarinoit

        Niin se taitaa olla. Jääköön tänne.


    • Anonyymi

      Kaipaan kovasti rakkautta ja asioiden jakamista hyväntahtoisen ihmisen kanssa. Yksin ei ole hyvä olla liian pitkään. Joitakin aikoja on ollut ihan tarpeellista kyllä, että on saanut omia asioita ja solmuja selvitettyä.

      • Anonyymi

        Valetta


    • Anonyymi

      Tarvitsisin siihen, että saisin tulla omaksi itsekseni. Olla tunteva ihminen, joka rakastaa luonnostaan ilman, että sitä täytyy pakottaa.

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?

        Aivan totta. Mutta ei sitä tarvitse odottaa että se rakkaus tulee.. ei kai sellaiseen odotteluun kukaan halua. ..se on tai sitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta. Mutta ei sitä tarvitse odottaa että se rakkaus tulee.. ei kai sellaiseen odotteluun kukaan halua. ..se on tai sitä ei ole.

        Näin on. Rakkaus on ikuinen, vain kohteet vaihtuvat. Rakkaus on kahden kauppa, kolmannelle korvapuusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan voi pakottaa rakkautta toiselta??!! Sehän joko on tai ei ole, tulee tai ei tule, mutta pakottamalla ei ainakaan oikeanlaisena sellaisena. Eikö niin?

        Niin. Minulla on häneen sen perusteella, mitä hänen kanssaan koin sellaisia tunteita, joita olen yrittänyt kokea tässä suhteessa siinä onnistumatta…


    • Jos rakkaus syntyy tarpeesta, mitä sille rakkaudelle tapahtuu kun tarve loppuu. Rakkaus mikä syntyy molemminpuolisesta halusta kestää.

      Toisen vaatimat tarpeet syövät toisen ihmisen hiljalleen. Mutta halu olla toisen ihmisen kanssa antaa ja kasvattaa toista ihmistä.

      Siinä on se ero.

      Eli en tarvitse toista mihinkään. Jos jonkun ihmisen (paremman sanan puuttuessa) valitsen, on se puhtaasti siitä koska haluan olla kyseisen ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Vastaus aloitukseen. En enään mihinkään. Mikään luvattu ei toteutunut. Pelkkää valhetta petollisuutta kaikki.
      Onnekasta palstailua sinulle. Toivon että löydät täältä ihmisen joka kestää sua. Sun siivoilut ja hoitaa vanhan miehen miehen kuin pienen vauwan. Toivotaan ettei se ihminen koskaan sairastu. Koska sinulla ei empatiaa siihen löydy. Toivon että saat kaiken mitä haluat. Löydät täydellisen rakkauden täältä sivuilta joka mätsää täysin tavoitteisiisi. Naisen joka kestää sun jutut siivoo ja tekee niinkuin sinä käsket. Ja saatte täysellisen loppuelämän ja hienon kumppanin. "Sheefferillä" Sinun lempikoirasi että saat exäsi kateelliseksi. Olet niin turhamainen neiti mies että oksettaa.
      Joskus piru antaa ihmisen elää häkissä ja tehdä syntejään kaikkine hyvyyksineen ilman jumalaa häkin ovi auki. Mutta kun tajuat että haluatkin
      jotain hyvää elämääsi läpsähtää häkin ovi kiinni.
      Mahdollisuudet loppuikin siihen. . . . . . Onnea palstailuun

      • Anonyymi

        Lopeta valehtelu. Ei ole ovi ollut auki koskaa.


      • Anonyymi

        Koskaan


    • Anonyymi

      Seuraksi elämän ylä- ja alamäissä.

      • Anonyymi

        Seuralaisen saa koirasta


      • Anonyymi

        Miksi kukaan haluaisi seuraksi ihmisen joka ei ole sallinut toiselle moneen vuoteen elossa oloa ;) kannattaa mies hankkia itsekritiikki


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe