Nainen, en runoile enää

Anonyymi-ap

Enkä jaksa olla positiivinen, eikä oikein kiinnosta mikään enää.
Olen vain niin pettynyt kaikkeen.

Kävin tuossa ihmisten ilmoilla ja näin joitakin naisia.
Minulla on ollut odotuksia naisista ja olen kaivannut naista elämääni, mutta nyt kun näki heitä, niin he tuntuivat niin vierailta.
Vieraita he olivatkin, mutta kuin toisesta maailmasta.
En tarkoita, että he olisivat toisesta maailmasta, vaan ennemmin minä olen, mutta en tunne heitä enää, he ovat jotenkin kaukaisia, jotenkin vieraita.
Ajattelin siinä asioita joita ihmiset tekevät normaalisti, ei sellainen enää sopisi minulle.
Tanssipaikka, ei se ole koskaan ollut minun juttuni, eikä tule olemaankaan, vieraan naisen kosketus tai lähellä vierasta naista tuntuu jotenkin ei miltään.
Entä kaikki muu, juttelu, halaaminen, suudelma? Ei se olisi mitään, pelkkä ele ja kontakti, vain tuntoaistimus jossa ei olisi mitään muuta merkitystä.
Entä baari ilta? Siinäkö juttelisi niitä näitä, asioista jotka eivät kiinnosta?
Mikään entinen ei enää onnistuisi, on jotenkin muuttunut olo.
Jotain on hajonnut, hävinnyt tai kadonnut, otettu pois.
Ehkä se on hyväkin juttu.

Kaipaan mutta en kaipaa.
Ikävöin, mutta ikävöinkö sittenkään?
Onko se vain joku menneisyyden tottumus joka on kuin haihtunut pois?
Mitäköhän tästä vielä tulee, mitä seuraa?
Tiedän kuitenkin mitä haluan, mutta olisiko silläkään merkitystä kuitenkaan?
Ehkä ja asiat voivat aina yllättää.

Tuntuu kuin en kuuluisi enää tänne, en ihmisten joukkoon.
Kaikki on niin vierasta, on kuin kasvanut ulos maailmasta.

36

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin kaipasin kauan jotain jota elämässä oli jo ollut.
      Haikailin jotain normaalia ja tuttua.
      Se ei taida olla enää mitään, eikä merkata mitään eikä ole sen arvoista, että sitä lähtisi tavoittelemaan.

      Tuli mieleen mielen pirstaloituminen, en tiedä mitä tarkoittaa.
      Saattaahan tämä olla positiivinenkin juttu, ehkäpä jopa hyvä kokemus ja lopulta se paras mitä koskaan on tapahtunut.

      Näen kuin uusin silmin.
      Täytyy päästää irti maailmasta ja kaikesta menneestä ja oikeastaan kaikesta.

    • Anonyymi

      Arvasin tuon ja varoitin viime kesänä muttet tehnyt silloin sitä mitä olisi pitänyt.No,aika korjaa tuon.
      Ehkä kuitenkin joskus kolahtaa se oikea kohdalle.Liiku vaan enemmän.Väsyneenä se on huono idea.Lepäile koita uudelleen.
      Kyse oli siitä melkein lähellä olevasta varatusta kehen olit rakastunut kohta 2 vuotta.
      Sinun olisi pitänyt tarttua härkää sarvista ja käydä heti kertomassa tunteesi.

      • Anonyymi

        En taida olla se jota tarkoitat.


    • Anonyymi

      Ne runot olivat minulle kaikki kaikessa kulta. Sanomattakin selvää, että olivat kauneinta, mitä olen koskaan kuullut. Ymmärrän sinua mitä ikinä päätätkin. Nimittäin sinä olet vielä enemmän kaikki minulle, kuin yksikään runo. R a k a s voi hyvin

    • Anonyymi

      Ai sun elämä onkin täällä palstalla edelleen😳

      • Anonyymi

        Ei ole.
        Olen valvonut koko yön, aika on mennyt jotenkin nopeasti.
        Kai asiat on menneet jotenkin ohi, ei paljon muistikuvia tai vaikka olisi ei kiinnostaisi.
        kai tuossa hetki sitten ajattelin jotain ja tulin siitä kirjoittamaan.

        Ehkä olen muuttunut jotenkin, tai sitten en ole muuttunut.
        Ehkä vain jätän asioita pois elämästä.
        Ja mitä merkitystä oikeastaan näistäkään on keskustella taikka kirjoittaa?


      • Anonyymi

        Huono pano oli.Siks on täällä.


    • Anonyymi

      Kyllä sä mies kaipaat ... Ehkä kyynelditkin ..
      Kun asia pitää surra ja käsitellä pois...
      Jaot jotain niin merkityksellistä sen naisen kanssa kerran
      Että kaikki muu tuntuu tyhjälle
      Mutta kumpikin meistä osaa elää myös eteenpäin.
      Vaikka jäämme kaipaamaan asioita joita
      "Runoilimme kerran ñiin, kyllä sä tiedät tarkoitan "
      Se oli jotain erityistä ...
      Siinä oli sielu ja sydän mukana molemmilla,.,..
      Kaipaamme molemmat sitä vielä pitkään
      Se on osa meitä ja tarinamme...
      Mutta osaamme tanssia myös uutta kohti..

      Kuuntelen Neljän Ruusun Viimeistä Valssia
      Joka soi syvemmälle sieluun kuin koskaan ennen
      https://youtu.be/9DyTp2bIaP4?feature=shared

      Jää hyvästi sinän vaalea pitkä mies ja voi hyvin .. Sinä jaot sieluni ja sydänmeni kerran jonka tiedät
      niin syvää se oli.
      Mutta tiedämme että voimme oppia rakastamaan uusia ja toisenlasia asioita ja ihmisiä ja siitä mitä jaoimme tulee muisto tietystä ajastanjaksosta ...
      Kuljimme hetken samaan suuntaan elämässä
      Mutta nyt kumpikin jatkaa tarinoitaan mutta eri suunissa .
      Emme kohtaa enää vaikka elämä jatkuu .
      Näkemiin ja kiitos kaikesta rakas.

      Miehelle jolleJoudun jättämään jäähyväiset.
      Naiselta.

    • Anonyymi

      Onko sinulle sattunut jotain tosi traumaattista. Kuulostaa vähän dissosiaatiohäiriön ja/tai masennuksen oireilta tai joltai psykoosin ensi oireelta näin maallikon korvaan. Mitä lienee, lääkäri voisi tietää. Sinun on hyvä vain altistaa itseäsi tälle maailmalle, mutta ei silti tarvitse ravintoloissa käydä. En ihmettele jos maailma ei siellä tunnu hyvältä. Älä jää yksin kotiin eristäytymään.
      Onko sulla mitään lääkäriä, jolla olisit käynyt? Olisiko hyvä käydä siellä. Rakas älä luovuta. Taistele, kaikki järjestyy. Tällaisia ajatuksia herätti, voin olla väärässäkin.

      • Anonyymi

        On varmasti paljonkin tapahtunut kaikenlaisia asioita.
        Luin yöllä tuosta dissosiaatiohäiriöstä joka tuli kun googlasin sitä mitä mielen pirstaloituminen tarkoittaa.
        Kyllähän ne kaikki oireet taikka tunnusmerkit sopivat, mutta en antaisi siltikään mitään sellaista diagnoosia itselleni.


    • Anonyymi

      Mihin olet pettynyt? :(

    • Anonyymi

      En tiedä teistä mutta T n ja P m olivat taas mökillä paneksiin.T n on naimisissa ja P :n on pakko piilossa pitää maineensa takia tämä suhde.

      • Anonyymi

        Jotku tietää tämän ja ovat kostaneet heille mainetta liaten eli yksityistä matskua levitellert täällä joka päivä ja varsinkin yö pitääkseen ns.kurissa kielen.Nyt on käynytkin niin että kostaminen on vienyt terveyden ja turpa ei tule pysyyn ikinä kiinni....ellei ANTEEKSI PYYNTÖÄ TEHDÄ kostoasioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotku tietää tämän ja ovat kostaneet heille mainetta liaten eli yksityistä matskua levitellert täällä joka päivä ja varsinkin yö pitääkseen ns.kurissa kielen.Nyt on käynytkin niin että kostaminen on vienyt terveyden ja turpa ei tule pysyyn ikinä kiinni....ellei ANTEEKSI PYYNTÖÄ TEHDÄ kostoasioista.

        Jatkuu.huom.muitakin on ketkä tietää.Nämä on minua auttaneet tässä vuoden selviytyyn kidutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu.huom.muitakin on ketkä tietää.Nämä on minua auttaneet tässä vuoden selviytyyn kidutuksesta.

        Olet uokopuolinen. Nää ei kuulu teillem


    • Anonyymi

      Oli tosi kauniits runoja, olet lahjakas.

    • Anonyymi

      Juotko paljon? Jos lopettaisit, niin tunteetkin palautuvat.

      • Anonyymi

        Sen runkaailun voi jättää kanssa jos veri meni vaikka päähän asti ja sinne harvinaiseen sydämmeen joka joillain vielä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen runkaailun voi jättää kanssa jos veri meni vaikka päähän asti ja sinne harvinaiseen sydämmeen joka joillain vielä on

        Runkkailu ei ole väärin vaan hyvästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkailu ei ole väärin vaan hyvästä.

        No kohta voitkin ostaa trumpin tupeen


      • Anonyymi

        En juo paljoa.
        On minulla tunteet, mutta jotenkin kaikki on niin erilaista taikka muuttunut.


    • Anonyymi

      Kasvoit yhdestä tarinasta ja maaleista ulos
      Ja se kestänytkään koko elämää niiku rakkausramaaneissa.
      Ja nyt pitääkin rakentaa ja löytää uusi tarina.
      Ja ensinnkohdat kaikki se tyhjyys ja muu mitä se ei ole...
      Sinä tiedät kyllä ..
      Minäkin jouduin kulkemaan uuteen suuntaan ....
      Aloitamaan uuden tarinan... tyhjästä .
      On vaikea löytää mitään uutta ja toisenlasta joka vielä koskettaa syvältä
      Kun edelliselle tarinalle jo antoi sydämmen ja sielunsa...
      Kun se paljon puhuttu monien ja jatkuvien mahdollisuuksien masilma olikin vain iluusio..
      Naiselta Sivusta .

      • Anonyymi

        Se olisi tietysti se luonnollinen asia, että uusi tarina vanhan jälkeen, mutta mitäköhän se voisi olla?
        Varsinkin kun kaikki tuntuu niin turhalta ja merkityksettömältä.


    • Anonyymi

      Harmi. Muttei minun murhe. Tarjosin tukea ei kelvannut. Eti nyt joku pano ja itke sille.

      • Anonyymi

        Uusia panoja ja sieluja tapaa mistä vaan. Mutta etsippä rakkaus joka kestää kaiken. Elää vuosia. En olisi valmis mistään hinnasta pilaamaan elämääni jonkun houkan puheilla. Siitä mies tunnetaan. Ei siitä että se puhelee kylillä mitä sattuu ja kulkee kuin juoruämmä. Sellainen ei ole mies eikä mikään. Se on kana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia panoja ja sieluja tapaa mistä vaan. Mutta etsippä rakkaus joka kestää kaiken. Elää vuosia. En olisi valmis mistään hinnasta pilaamaan elämääni jonkun houkan puheilla. Siitä mies tunnetaan. Ei siitä että se puhelee kylillä mitä sattuu ja kulkee kuin juoruämmä. Sellainen ei ole mies eikä mikään. Se on kana.

        Sinä nyt et tunnista rakkautta vaikka se tapittais sua suoraan silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia panoja ja sieluja tapaa mistä vaan. Mutta etsippä rakkaus joka kestää kaiken. Elää vuosia. En olisi valmis mistään hinnasta pilaamaan elämääni jonkun houkan puheilla. Siitä mies tunnetaan. Ei siitä että se puhelee kylillä mitä sattuu ja kulkee kuin juoruämmä. Sellainen ei ole mies eikä mikään. Se on kana.

        Nyt ei ollu pelkästä pqnosta
        Kyse ... tyyppi jolla sydän ja sieluni on ja oli
        Elämässäni nukana 10 vuotta.
        Se ei silti kestänyt sairastumistan
        Kestävä ja vahva ihminen fyysisesti terve ilman Isompia vikoja ja ongelmia .. Mitä minä en enää ole .
        Ja minulla on vikani ...ajatus elämästä muutui sanalla.
        Naiselta sivusta ...


      • Anonyymi

        En mä tarvitse panoja, en tukeakaan.


    • Anonyymi

      Tarkoitatko, että vain yksi nainen kiinnostaa ja kun et häntä saa niin kukaan muu ei tunnu miltään?

      • Anonyymi

        Vain tietynlainen nainen kiinnostaa ja sellaista en ole vielä tavannutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tietynlainen nainen kiinnostaa ja sellaista en ole vielä tavannutkaan.

        Niinpä niin... oisitkohan saanut erään muuttumaan muuksi mitä oli aiemmin.


    • Anonyymi

      Mustasuden hahmo on sama.

    • Anonyymi

      Tiedän kuitenkin mitä haluan, mutta olisiko silläkään merkitystä kuitenkaan?
      Mitä sinä mies haluat?

      • Anonyymi

        Olla jossain rauhassa poissa kaikesta, olla kaiken ulottumattomissa.


    • Anonyymi

      Ok, mielenkiintoista. Minä, minä, minä. Minäpä myös koen, että evvk.

    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat " naiselle"? Kenelle naiselle, oletko mies?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe