Kostan tän sulle

Anonyymi-ap

Aivan varmasti kostan

54

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljo pistei?

      • Anonyymi

        Haluan pysyä Kaapissani, en tule ulos Kaapistani, tää On Vain Minun KAAPPI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan pysyä Kaapissani, en tule ulos Kaapistani, tää On Vain Minun KAAPPI !

        Älä sitte ragee jos oot kaappeilun takia pilannut muiden elämiä kun ne kostaakin sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan pysyä Kaapissani, en tule ulos Kaapistani, tää On Vain Minun KAAPPI !

        Siis olet homo? :) jokainen on semmoinen kun nyt on.. ei paniikkia.


    • Anonyymi

      Kostat kun et saanut kostettua jo.Tule pois sieltä kaapista ,elämä alkaa hymyileen.

      • Anonyymi

        Ei liity tommosiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity tommosiin

        Kerro ihmeessä jotain.


    • Anonyymi

      Kosta vaan, tiesitkin että kostolla on tapana tulla aina takas.

      • Anonyymi

        Miten tulkitset ihmistä jota ei ole? Minkä näkisit kostona?


    • Anonyymi

      Akdr sitä saat mitä tilaat

      • Anonyymi

        Mikä toi on ,eihän tuo oo mikään helppo tunniste.


    • Anonyymi

      Täydellinen todellisuudentajun menetys. 🤣 (0 sanaa vaihdettu, 0,0g vaakakupissa)

      • Anonyymi

        Mun per*cereikää ei revitä verille ilman seurauksia.!!!!!Pyhimmistä pyhin.Pi*lukin jää toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun per*cereikää ei revitä verille ilman seurauksia.!!!!!Pyhimmistä pyhin.Pi*lukin jää toiseksi.

        ...jatkuu tuo oli kiusaajalle .Auta armias kun saan täyden varmuuden että sinä olit sen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun per*cereikää ei revitä verille ilman seurauksia.!!!!!Pyhimmistä pyhin.Pi*lukin jää toiseksi.

        Sinun kannattaa mies ja aloittaja näin ollen päättää aivan alkuun oletko alla vai päällä kyllä se pinippi unohtuu ja syytä ois koska mistään et tule koskaan saamaan, on varmuudella ohi jo sinulta


    • Anonyymi

      Peiliinkö katsoit?

      • Anonyymi

        Oletpa teatraalinen kun jaksat käydä kokemassa näitä miehen joutavia jodlauksia itsellesi tarkoitetuksi, marttyyrin positio on Vissii muotia joisaain piireissä


    • Anonyymi

      Kosteus ja kostaminen on kostuttamista.

      • Anonyymi

        Sinun on helppo huudella siel mut teen kaiken selvittääkseni kuka olet.Olen kuulu sitkeydestä.


    • Anonyymi

      Sano yövahti kaupungin toisella puolella ja tuijottaa kehää kiertäviä yöprhosia ennen kuin tajuaa olevansa tulessa.

      • Anonyymi

        Jee- meikä tajus ja yritän tekstailla siihen malliin, etten anna koko lehmää pois


    • Anonyymi

      Uuh mies ... hetikö tuut kostamaan
      Sä osaat tulla ovelle asti
      Odottaa innolla
      A-nainen.

      • Anonyymi

        Tää on joku ihan sairas apina, tuskin mikään sun ihastus


      • Anonyymi

        Toivotaan, että meet oikean Aan ovelle, muuten voi tulla potku persuksiin.


      • Anonyymi

        Saattaa olla pistooli vastassa.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla pistooli vastassa.😊

        Nisti rotta paljastu viimeinki 🤣 vuosien palstahaukut / mustamaalaukset yms. Nyt alkaa hauskuuttelu sun kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on joku ihan sairas apina, tuskin mikään sun ihastus

        Tota onkohan sulla pääppösessä kaikki aivan kunnossa, kun näet tämän äijän jonain naisena? Ei ihme että olet jäänyt tuuleen huutelemaan tuolla ihmiskäsityksellä. Holhoat ku hidasta omasta päässäsi, mutta se hidas olet sinä😂


    • Anonyymi

      Tämä on nyt nähty.

      • Anonyymi

        Ajattele, netti on täynnä kirjoituksia mitä paisutella1 Tämä on nähty jo Kiinan kommunistipuolueesta asti ja jep


    • Anonyymi

      Ja mistä ihmeen syystä?

    • Anonyymi

      Palstapevofiili odottelee niitä poliiseja nyt rauhassa vaan ettei posahda aivoverenvuoto

      • Anonyymi

        Kumpi on parempi se että P*ska haisee vai himosiivoava naapuri ettei p*ska haisisi???


      • Anonyymi

        Yhyy olen paranoidikitsoreenikko- tämän täytyy koskea juuri minua, kohta jysähtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy olen paranoidikitsoreenikko- tämän täytyy koskea juuri minua, kohta jysähtää

        Ps funktionaalinen parodia


    • Anonyymi

      Huh, teidän juttuja! Älkää menettäkö todellisuudentajuanne varsinkaan jossakin kostonhimossa, se ei tiedä koskaan kellekään hyvää.

      • Anonyymi

        Jos eräs nainen nimeltä akdr ja hänen kaverinsa ovat jo vuosikausia vainonneet/kiusanneet palstan avulla niin mitä tuossa tulisi ajatella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos eräs nainen nimeltä akdr ja hänen kaverinsa ovat jo vuosikausia vainonneet/kiusanneet palstan avulla niin mitä tuossa tulisi ajatella?

        Palstan avulla kiusata, eikö ole liian kaukaa haettu? Ei kannata antaa mielikuvitukselle liikaa tilaa eikä olla liikaa yksin omien ajatusten kanssa, muuten mielikuvitus alkaa laukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan avulla kiusata, eikö ole liian kaukaa haettu? Ei kannata antaa mielikuvitukselle liikaa tilaa eikä olla liikaa yksin omien ajatusten kanssa, muuten mielikuvitus alkaa laukata.

        Miten sinulle ei vieläkään ole selvää, että trollaava mies vie ku litran mittaa😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulle ei vieläkään ole selvää, että trollaava mies vie ku litran mittaa😆

        Kas kun pätemistä hakeva pölö on harvoin objektiivinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan avulla kiusata, eikö ole liian kaukaa haettu? Ei kannata antaa mielikuvitukselle liikaa tilaa eikä olla liikaa yksin omien ajatusten kanssa, muuten mielikuvitus alkaa laukata.

        Meillä nämä perustuu ihan faktoihin. Sivusta pieni huomio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä nämä perustuu ihan faktoihin. Sivusta pieni huomio

        Mitkähän ihmeen nämä? Vähän oli hätäisen oloisesti rakennettu argumentti ja tämä me-muoto paljon puhuvaa skeidaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkähän ihmeen nämä? Vähän oli hätäisen oloisesti rakennettu argumentti ja tämä me-muoto paljon puhuvaa skeidaa

        Kolmanneksi ei ole hääppisen oloinen keissi, jos se perustuu siihen, että tupataan muiden keskusteluihin väliin anonyymilla palstalla, mutta olenhan minäkin käynyt lentokoneessa, joten olen varmaan nyt pilotti tai stuertti🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos eräs nainen nimeltä akdr ja hänen kaverinsa ovat jo vuosikausia vainonneet/kiusanneet palstan avulla niin mitä tuossa tulisi ajatella?

        Ootko muuten huomannu että, sä oot ainoa sun harhan kanssa joka tuota juttua jauhaa... Missä ne sun kakki muut "mielikuvitus" kiusatut on ?
        Menee toi sun uskottavuus mt häiriön
        puolelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinulle ei vieläkään ole selvää, että trollaava mies vie ku litran mittaa😆

        Sinäkin Trolli olet yhtä kaavamainen kun tämä akdr ilmoittelija
        Trolli ilmoitustasi kanssa...
        Sama hahmo ? Mutta toinen persoona... 😁


    • Anonyymi

      Älähän nyt halit❤️🤗

    • Anonyymi

      Mitä sä nyt draamailet. Tiiät varmaan et ei siihen kannata ryhtyä. Voit sanoo mul mitä vaan ja pelailla mitä vaan ei ne tunnu enää

    • Anonyymi

      Sulla ei taida olla muuta syytä ja perustetta kostollesi, kuin sun omat patoutuneet tunteesi, jotka täytyy purkaa käyttäen toista ns. nyrkkeilysäkkinä vai mitä?

      • Anonyymi

        Miten ketään voi käyttää nyrkkeilysäkkinä huutelemalla tuuleen anonyymilla palstalla? Vaikuttaa siltä, että haet väkinäisesti jotain ubertunnekokemuksia ym tämän äijän höpötyksistä, jotka kaiken järjen mukaan voi jättää omaan arvoonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ketään voi käyttää nyrkkeilysäkkinä huutelemalla tuuleen anonyymilla palstalla? Vaikuttaa siltä, että haet väkinäisesti jotain ubertunnekokemuksia ym tämän äijän höpötyksistä, jotka kaiken järjen mukaan voi jättää omaan arvoonsa

        Vähän luulen että julkisille palstoille lapsista kirjoitteleva pappa on syyllistynyt rankempiin rikoksiin kuin pelkkä trollaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän luulen että julkisille palstoille lapsista kirjoitteleva pappa on syyllistynyt rankempiin rikoksiin kuin pelkkä trollaus

        Ok. Allekirjoitan. Mutta et tainnut kirjoittaa ensimmäistä kommenttia itse, vai kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ketään voi käyttää nyrkkeilysäkkinä huutelemalla tuuleen anonyymilla palstalla? Vaikuttaa siltä, että haet väkinäisesti jotain ubertunnekokemuksia ym tämän äijän höpötyksistä, jotka kaiken järjen mukaan voi jättää omaan arvoonsa

        Tarkoitin tuota ns. nyrkkeilysäkkiä vertauskuvannollisesti täällä henkisessä mielessä vaan.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe