Olen 47v nainen, joka 'löytänyt' bi-seksuaalisuuden itsestäni. (Mies ja perhe siis löytyy, niitä en hae. Ja miehen tietäen liikkeellä.) Kokemusta ei juurikaan ole naisten välisestä kosketuksesta/hellyydestä mutta sen verran, että janoan lisää.
Haluaisin löytää naisen, jonka kanssa kokea lisää joko yhdessä tutkaillen tai sinun johdattelevan minut näihin saloihin.
Onko missään yökerhoja/baareja missä olisi naisia liikkeellä tai joitain tapahtumia? Xu:n tiedän ja siellä järjestetyt, olen ollut liittyneenä joskus vähän aikaa mutta en jotensakin päässyt sisälle siihen toimintaan. Vai mistä kannattaisi etsiä? En kaipaa tähän mitään miesten vonkausilmoituksia, etsin naista.
Mistä löytää nainen naiselle?
12
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Misä päin? Kuinka yhteys?
- Anonyymi
Mulla sama. Ja olen reilu kolmekymppinen. Kovasti tekis mieli antaa naiselle nautintoa...
- Anonyymi
Itse haluaisin löytää +60v miehen,jonka kanssa seksi rajoittuisi hyväilyihin ja kädellä runkkaamiseen molemmin puolin.
Itse 47-vuotias mies eteläisestä Kanta-Hämeestä. - Anonyymi
Kiinnostaako pari missä mies katsoisi naisten seksiä
- Anonyymi
Minäkin etsin. Liityin Prideen mutta ei niitäkään tapahtumia juuri ole.
Täällä on Dtm ja Hercules baarit, ekass olen käynyt, kaikki olivat omissa seurueissaan. Hercussa en ole käynyt, vielä.
Olen Helsingistä. - Anonyymi
Täällä myös yksi , joka ois kiinnostunut naisten välisistä hetkistä . Onkohan Pirkanmaa liian kaukana 😉?
- Anonyymi
Eksäni oli bi-seksuaali ja hän löysi itselle tai meille seuraa aivan tavallisesta baarista tai yökerhosta. Jutteli itseä kiinnostaville naisille ja jos juttuun tuli, niin hiukan kehui naista ja kosketteli. Hyvinkin moni heteronainen oli valmis hänen tai meidän mukaan lähtemään.
- Anonyymi
Itselläni ihan sama ongelma. Toista bi-naista ei tunnu löytyvän sitten millään. Ja jos pääsee viestejä vaihtamaan niin osalla vaikuttaa olevan melkoisen pitkä "kauppalista" mitä toiselta osapuolelta vaatii...
Eipä ole tämä helppoa Lapin naisella
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446