Mistä löytää nainen naiselle?

Olen 47v nainen, joka 'löytänyt' bi-seksuaalisuuden itsestäni. (Mies ja perhe siis löytyy, niitä en hae. Ja miehen tietäen liikkeellä.) Kokemusta ei juurikaan ole naisten välisestä kosketuksesta/hellyydestä mutta sen verran, että janoan lisää.
Haluaisin löytää naisen, jonka kanssa kokea lisää joko yhdessä tutkaillen tai sinun johdattelevan minut näihin saloihin.
Onko missään yökerhoja/baareja missä olisi naisia liikkeellä tai joitain tapahtumia? Xu:n tiedän ja siellä järjestetyt, olen ollut liittyneenä joskus vähän aikaa mutta en jotensakin päässyt sisälle siihen toimintaan. Vai mistä kannattaisi etsiä? En kaipaa tähän mitään miesten vonkausilmoituksia, etsin naista.

12

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Misä päin? Kuinka yhteys?

• Kanta-Hämeen alueella,

• Anonyymi

Mulla sama. Ja olen reilu kolmekymppinen. Kovasti tekis mieli antaa naiselle nautintoa...

• Anonyymi

Itse haluaisin löytää +60v miehen,jonka kanssa seksi rajoittuisi hyväilyihin ja kädellä runkkaamiseen molemmin puolin.

Itse 47-vuotias mies eteläisestä Kanta-Hämeestä.

• Anonyymi

Kiinnostaako pari missä mies katsoisi naisten seksiä

• Etsin vain naista naistenväliseen, en halua ketään katsomaan vierestä🥰

• Anonyymi

Minäkin etsin. Liityin Prideen mutta ei niitäkään tapahtumia juuri ole.
      Täällä on Dtm ja Hercules baarit, ekass olen käynyt, kaikki olivat omissa seurueissaan. Hercussa en ole käynyt, vielä.
      Olen Helsingistä.

• Tervemenoa vaan sinne sinulle😅

• Kiitos asiallisesta vastauksesta❤

• Anonyymi

Täällä myös yksi , joka ois kiinnostunut naisten välisistä hetkistä . Onkohan Pirkanmaa liian kaukana 😉?

• Anonyymi

Eksäni oli bi-seksuaali ja hän löysi itselle tai meille seuraa aivan tavallisesta baarista tai yökerhosta. Jutteli itseä kiinnostaville naisille ja jos juttuun tuli, niin hiukan kehui naista ja kosketteli. Hyvinkin moni heteronainen oli valmis hänen tai meidän mukaan lähtemään.

• Anonyymi

Itselläni ihan sama ongelma. Toista bi-naista ei tunnu löytyvän sitten millään. Ja jos pääsee viestejä vaihtamaan niin osalla vaikuttaa olevan melkoisen pitkä "kauppalista" mitä toiselta osapuolelta vaatii...
      Eipä ole tämä helppoa Lapin naisella

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe