Kumpaa suositte? Kumpi tekee Juukalaisesta elämäntyylistä virkeämmän ja paremman?
Suodatin vai pannu
23
498
Vastaukset
- Anonyymi
Oon pannu suodatinta.
- Anonyymi
Minulla diesel auto mutta oon aatellut vaihtaa täys sähkö autoon !
- Anonyymi
Oon saanut alkuni diesel auton takapenkillä.
- Anonyymi
Suodatin on kevyempi kuin pannu. Esim. Suodatin suodattaa siittiöt mutta pannu suojaa kaikelta.
- Anonyymi
Pannut ovat metallia. Mieti jos ritarin haarniska olisi suodatin kankaasta. Metallinen kondomi peltisepän takomana munan päälle on pitkäikäinen.
- Anonyymi
Kyllä pantuna on parempi olla.
- Anonyymi
Diesel paras auto Ford Mondoe
- Anonyymi
Olin kutuaikaan Mondeon lattialle päätynyt. Siellä kehittinyt ja haikara oli minut hakenut ja viennyt äidin ja isän luo!
- Anonyymi
Voisin ehkä ostaa jos siellä on joku PANNU.
- Anonyymi
Mä poltan tupakkani peräaukkoni kautta. Ei aiheuta keuhkosyöpää!
- Anonyymi
Jotain siltä ja väliltä? Kulli.
- Anonyymi
Haluaisin olla pieru joka on pieraistu pannuun ja karkaisin pannusta ja pinttyisin suodattimeen.
- Anonyymi
Suodattimesta voi taitella tekopillun mutta melkein aina joku on kerennyt panna sitä kun lasket se ilmoille.
- Anonyymi
Kallista vaihdattaa ilmasuodatin huollon yhteydessä merkkikorjaamolla.
Halvempaa ostaa Prismasta ja vaihtaa itse. - Anonyymi
Oon pannu joka kerta kun juon pannu kahvia.
- Anonyymi
Mä käytän pannua vaan silloin jos sitä pannua on joku pannu.
- Anonyymi
Joukhahaine olis kylä ihimees https://www.msn.com/fi-fi/terveysjafitness/other/kuiva-pistorasia-mikä-se-on-ja-miten-sitä-hoidetaan/ar-BB1k0ogL?ocid=hpmsn&cvid=2dbae271dd434e308d1f1c451e33dba9&ei=82
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/50554a23-b45e-458b-a937-a7b9a0ee467c- Anonyymi
Heipähei. Olen herra kikkelson.
- Anonyymi
Minä ole herra puupää
- Anonyymi
Kondomi johon tekee neulalla reikiä ajaa suodattimen asian. Mutta pannuun voi panna suoraan.
- Anonyymi
Muukalainen sormikahvi on maukkainta.
- Anonyymi
Diesel autolla on halvat kilometrit kun ajaa paljon
- Anonyymi00030
Lepuutaan kikkeliä suodattimessa ja saan palovammat kun kuuma vesi alkaa valumaan. Sit kahvi on kullilla höystettyä. Naiset erottaa maun.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1286425Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716273Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766215Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3444002Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482435Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.52376Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131339
- 1871138
- 64970