Kiihottaa katsella kun toinen näyttää kun runkkaa ja lennättää spermat ..
autossa , luonnossa ym !
Onko muita harrastajia tai löytyykö näyttäjiä ?
Turun seutu Runkkailu / katselu
30
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, tyttöystävälle näytän kuinka tyydytyän itseäni. Hän katselee ja ei kauan niin hän myös tyydyttää itseään että saan katsella. Yleensä mustalla isolla dildolla hoitelee itsensä. On kyllä syntinen näky kun musta patukka venyttää pillumhuulia ja musta vehje valkoisessa mählässä pillumehuista. Kauhea litinä!
- Anonyymi
Tämä on meilläkin ohjelmassa ,, eri variaatioina
- Anonyymi
Siltä se näyttäisi tyttöystäväsi pillu jos aito musta kyrpä nussii. Valtaisa litinä ja musta kyrpä kuin valkoisessa rasvassa pillumehuista. Ja tyttöystävä uikuttaa nautinnosta. Sitten musta pukkaa lastin paksua spermaa pillun täyteen
kiihottaa runkata ulkona kun joku katselee....
- Anonyymi
Missä koska kyllä vain runkkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä koska kyllä vain runkkaus
Haluan katsella kyllä
haluatko katsella kun runkkaan
- Anonyymi
Haluaisin kyllä katsella
- Anonyymi
Nähdä näyttää 17 kunnon kyrpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdä näyttää 17 kunnon kyrpä
Sovitaan joku aika paikka
- Anonyymi
Turku kaikki käy ajallisesti vain runkkua sekä katselu
- Anonyymi
Käykö Esim torstaina !
Joku Cruising map töppäillyt esim
- Anonyymi
Minulle käy myös runkkailu. Katsoa kun sinun kalusi seisoo ja se että katselet minun seisovaa kalua. Toistemme kalujen runkkailu on ok, ei muuta toimintaa.
Missä on sopiva paikka luonnossa? - Anonyymi
Aurinkoinen päivä kun on niin kannattaa mennä Ruisssalon naku rannalle. Siellä niitä miehiä on runkkaamassa ja suihin ottajia riittää.
- Anonyymi
Jos tuon sinne rouvan näytille nakuilemaan niin mahtaisko olla iäkkäämpää miestä katselemaan ja sais runkata samalla??
Takuu varmasti pitää jalat avoimena… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuon sinne rouvan näytille nakuilemaan niin mahtaisko olla iäkkäämpää miestä katselemaan ja sais runkata samalla??
Takuu varmasti pitää jalat avoimena…Onko autoa voit hakea sovittuamme koska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko autoa voit hakea sovittuamme koska
Auto on !
Haluatko runkata autossa vai luonnossa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko autoa voit hakea sovittuamme koska
Vaimo haluaa nakuilla vain luonnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto on !
Haluatko runkata autossa vai luonnossa !Kaikki käy
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo haluaa nakuilla vain luonnossa.
50 kiimainen suomalainen runkkari haluaisi runkata vaimosi katsellessa ...
- Anonyymi
metsänkävi kirjoitti:
50 kiimainen suomalainen runkkari haluaisi runkata vaimosi katsellessa ...
Onko hyvää paikkaa tiedossa.?
metsänkävi kirjoitti:
Olisiko Uittamon kalliot?
Tai sitten mennään Katariinanlaaksoon,kyllä sieltä paikka löytyy.kiihottaa jo ajatus...
- Anonyymi
! KYLLÄ MÄÄKIN TURUUS! MUTTA EN LUOTA TURKKULAISIIN BI-HOMO MIEHIIN!
SEN VERRAN KOKEMUSTA KUN ON! - Anonyymi
Mä haluisin tulla kattelee jonkun runkkausta Turussa. Voit runkata autossas ja voin tulla katteleen viereen tai voit tulla runkkaamaan mun eteen autossa jne. Voin auttaa kädel sua mut ei kummankaa tarvis koskee mihkää jos ei halua. Oon m25
- Anonyymi
Kiinnostaa koska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa koska
Koskavaan.
- Anonyymi
Miten voitais tavata halu on kova myös kalu on kova vain runkut ainakin aluksi
- Anonyymi
60ukm runkkaa joka päivä..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486