Pitääkö kertoa kuinka ikävä minulla on sinua nainen

Anonyymi-ap

Yhtenä keskikesän päivänä, kun tajusin, että tämänkin kesän vietän ilman sinua, niin tiedätkö mitä. Mietin entisiä kesäpäiviä, kun ei ollut ketään, mietin, miten erityisesti kesä muistuttaa ikävästä. Tänä kesänä ja monena edeltävänä sinusta. Jokainen puu, joki, järvi, kukka, mehiläinen, polku, lintu ja linnunlaulu. Itkin kun ajattelin sinua, ja menetettyä onnea sinussa. Itkin, koska tiedän, miten ihana olet, miten tuotat iloa pelkällä olemassaololla, kun ajattelen sinua, vaikka näen sinua liian harvoin, enkä pääse edes juttelemaan. Se kaikki on niin surullista.

20

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun tietäisin, että mies tuntee minua kohtaan näin…

      • Anonyymi

        Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas

        Tiedät kyllä ja uskalla...Olen jo Sinun


    • Anonyymi

      Tämä on kolmas kesä sen tiedon kanssa, etten häntä enää kohtaa. Pääsääntöisesti elämä on hyvää, teen itselleni mieluisia asioita itselleni tärkeiden ihmisten kanssa, mutta hetkittäin ikävä äityy melkein kivuksi. Olisi niin ihana jakaa kaikki hänen kanssaan. Kesä on vaikein, kyllä. En omi, mutta miehelle sivusta.

    • Anonyymi

      Kunpa voisit jotenkin ilmaista tuon hänelle oikeassa elämässä...

    • Anonyymi

      Voi resukka❤️toivottavasti tilanne helpottuu puhuit niin kauniisti. Menettää paljon jos ette pääse puhumaan.

    • Anonyymi

      Ihana🩷

    • Anonyymi

      Olen täysin valmis Hänelle

    • Anonyymi

      Minulla on jo ajatukset ja tulevaisuus .. .Mutta en tietenkään voi niitä itse päättää Sinun kanssa ne hoidetaan Rakas

    • Anonyymi

      Kerro hänelle nuo asiat. Älä jätä kertomatta noin kauniita tunteita. ❤️

      • Anonyymi

        Voi, kunpa pääsisin joskus keskusteluasteelle. Silloin voisi avautua tilausuus.... kahden kesken rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, kunpa pääsisin joskus keskusteluasteelle. Silloin voisi avautua tilausuus.... kahden kesken rauhassa.

        Tuota itsekin toivonut, turhaan. Hän on näkymättömissä...kai sitten aina.


    • Anonyymi

      Kauniita tunteita jotain naista kohtaan. Millainen tilanne voi olla, jos näitä ei pääse sanomaan kohteelleen?

    • Anonyymi

      Viime keväänä lumet olivat sulaneet. Oli viileähkö kevätilta ja aurinko kaartoi metsän taakse. Auringonsäteet häikäisivät ja pyöräilin. Pysähdyin hetkeksi tien sivuun. Matkan päässä kohisi moottoritie. Kuumat kyyneleet valuivat pitkin poskipäitäni. Onneksi oli paperinenäliinoja taskussa. Tuli kaikki kuvina mieleen ja ikävä kaikkia, jotka olivat poissa ja Sinua.

    • Anonyymi

      Ja minäkin alkukesästä oletin että kohdataan ja jutellaan...ja erilainen, upea kesä...mutta kuten joka muukin vuosi käy....tämä nainen kai jo älyää luovuttaa. Ketään muuta en haluaisi rinnelleni, tämä olisi pitänyt katsoa. Sitten mennä eteenpäin jollei ole molemmat tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      So sorry 🦋💜

    • Anonyymi

      Pitää! Yllätyt reaktiostani. Halaan, pitkään, sanattomana.

    • Anonyymi

      Kaunis alotus, joka kertoo välittämisestä, sillä kyllähän niitä muita ihmisiä on monesti ympärillä, mutta jos joku herättää tuommoisia tuntemuksia, niin hän on sinulle ap erityinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe