Mihinkäs aikaan porukat yleensä heräilee?

Anonyymi-ap

Ite meen joskus klo 6-7.00 aikaan nukkumaan ja heräilen joskus kolmen tai neljän aikaan päivällä.

31

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuletko kotiin klo 5.30?

      • Anonyymi

        En. En ole työelämässä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. En ole työelämässä enää.

        Onnea.


    • Noooo siin 10-12 heräilen...
      Vaik menisin nukkuu vasta 9..
      Ennen heräsin aina viimeistään 8 aamulla..
      Nytkin mun piti mennä aikoi sit nukkuu mut...
      Sun pitäis ehkä tehä tolle unirytmille jotain..

      • Anonyymi

        Mulla on ollut tää unirytmi varmaan joku 4 vuotta. Tykkään valvoa yöt kun on silloin niin hiljaista ja ei ole niin lämmintäkään, varsinkaan kesällä.


    • Anonyymi

      Ei ole rytmejä.Nukun kun nukuttaa kiitos stalkkerille tästä.Kuumuus kyllä vaikuttaa huonontavasti uniini.

    • Anonyymi

      Hehku meni äsken nukkuun.

      • Anonyymi

        ...Eikö ei mennytkään.


    • Anonyymi

      Hei sinä mies kuka kaipaat varattua naista kohta 2 vuotta.Muutitko unirytmit hänen takiaan niin että nukut vain 4 h + 3 h vuorokaudessa ,pätkissä?
      Sen vuoksi että voit panna arki illalla tätä naista .
      Nukuitko ennen täysmittaset unet ennen kaivattuasi.?

      • Anonyymi

        Kyllä osuit oikeaan.


    • Anonyymi

      Kello herättää klo 7.00 joka aamu, seitsemän päivää viikossa. Olen huono nukkuja, joten pyrin unirytmin tasaisuuteen aamun päässä. Joskus tosin herään jo neljältä tai viideltä ja nousen, jos siltä tuntuu. (Henkisen hyvinvoinnin takia myös pyrin elämässä yleensäkin tasaisuuteen.)

      Nukkumaanmeno vaihtelee sen mukaan milloin olen herännyt. Joskus kymmeneltä, joskus puoliltaöin.

    • Anonyymi

      Nukun yleensä n 4h jos sitäkään.

    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys. Tyhmälle kansalle. Tämä kansa ei herää koskaan. Paljon täytyy vielä roudata rikollisia elätiksi tänne, että edes joku herää?

    • Anonyymi

      Joudun herän töihin klo 4.00.Laitan nukkuun siinä klo 23.30-01.30 riippuu on nainen hoijeltavana.Talvella oli aika rankkaa oli melkein joka yö se hoijeltava.
      Tulen töistä kotiin noin 14.00 aikaan ja laitan riippuen onko nainen tulossa heti nukkuun nukun noin 3-4h sitte syömään ja n*ssimaan.Sitä kestääkin sitten 4h.Viikonloppuna siinä meneekin koko vuorokausi .
      Kesällä valoisan aikaan meni vaikeaksi ja tulee kalliiksi kun jouduin juoruämmien takia hommaan ylimääräsen kesäasunnon kauempaa ja polttoainetta menee siihen sekä tietysti voimat kummaltakin ei olla enään mitään nuoria..tyttöystäväni on 50v.ja joutuu polkeen yöllä sinne asunnolle ja minäkin kun otan alkoholia pyöräilen erikseen .Olen tätä nyt kohta 2 v.tehnyt ja kuulemma kaverit on huolissaan mun voinnista.

      • Anonyymi

        Lisään.Hommasin vast ikää tämän säätämisen takia unipillerit.Olen niin mahdottoman rakastunut tähän naiseen.Hän on avioiliitossa siksikin haastavaa.Tyttöystäväni kun on minun luona ei uskalla käydä edes tupakalla ulkona.Hänelle hankimme yskimistä estävän lääkityksenkin ettei kukaan huomaa hänen olevan luonani.Odotamme että juoruämmät häipyy naapurista.


      • Anonyymi

        Kaksi VUOTTA ja nainen ei vieläkään ota eroa ja sinä vain kärsit. Tuo on niin säälittävää.

        Kasvata selkäranka ja pistä oma hyvinvointi edelle, aikuinen mies!


    • Anonyymi

      Nyt lomalla menen nukkumaan 22-23. Joinakin öinä olen saattanut saada unta vasta puolenyön maissa. Herään yleensä klo 6-7. (paitsi tänään, kun sain ystävältäni muutaman uninappulan ja otin puolikkaan).

      • Anonyymi

        Miksi nappuloita, kun kerran nukut jo valmiiksi ihan hyvänpituisia öitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nappuloita, kun kerran nukut jo valmiiksi ihan hyvänpituisia öitä?

        Ei aina tietenkään ikävältä voi hyvin nukkua ku n hän ei ole luonani.Olen tullut hulluksi hänestä.Hän kirjoittaa minulle kauniisti olen mies kuka rakastaa romantiikkaa,niin olemme täällä todella paljon kirjoitelleet toisillemme niinä aikoina kun hän on miehensä kanssa(mies nukkuu silloin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina tietenkään ikävältä voi hyvin nukkua ku n hän ei ole luonani.Olen tullut hulluksi hänestä.Hän kirjoittaa minulle kauniisti olen mies kuka rakastaa romantiikkaa,niin olemme täällä todella paljon kirjoitelleet toisillemme niinä aikoina kun hän on miehensä kanssa(mies nukkuu silloin).

        Täydellinen vastaus rololoomies tuolle pätijällle, nautin -sara siitoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina tietenkään ikävältä voi hyvin nukkua ku n hän ei ole luonani.Olen tullut hulluksi hänestä.Hän kirjoittaa minulle kauniisti olen mies kuka rakastaa romantiikkaa,niin olemme täällä todella paljon kirjoitelleet toisillemme niinä aikoina kun hän on miehensä kanssa(mies nukkuu silloin).

        Hullu on varmasti ihan hyvä arvio tilanteesta, jos tosiaan täällä kuvittelet hänen kanssaan keskustelevasi.


    • Työpäivinä kello räjähtää soimaan 6.20, mutta viikonloppusin nukun kyllä 12-14 asti. En nää mitään järkee luterilaisessa käsityksessä, että joka aamu pitää olla kuudelta ylhäällä. Nyt on väkisi yhtäaikaisen työn ja opiskelun takia jääny unet arkisin neljään tuntiin, mutta kuulemma Trump selviää neljän tunnin yöunilla.

      • Anonyymi

        Enpä tiedä "selviääkö". Tiedä vaikka olisi fiksumpi ja empaattisempi, jos nukkuisi kaksi kertaa enemmän...


    • Anonyymi

      Entiedä. Todellisuudentaju hämärtynyt jo ajat sitten unettomuuden ja lääkkeiden takia. Nukun kun nukun

    • Anonyymi

      Nukun univelkaa pois. Eli pitkään ja hartaasti.

    • Menen nukkumaan joskus klo.00-02 välillä tyypillisesti. Riippumatta siitä, pitääkö aamulla mennä töihin tai johonkin.
      Jos ei tarvitse aamulla herätä velvollisuuksia suorittamaan, niin nukun klo. 10-12 saakka.

    • Anonyymi

      Menen illalla nukkumaan, ja herään aamulla. 🤨

    • Anonyymi

      n. 23-01.00 yleensä nukkumaan. n. 7.30 ylös arkena.

    • Anonyymi

      No toi on vielä sekasemmin kuin mulla.

    • Anonyymi

      Sanotaan että klo.10 - 11 maissa ja sitten aamu uinnille järveen. Aamupala ja sitten päivän menojen mukaan tai aurinkotuolissa ihmetellen päivän hellettä.

    • Anonyymi

      05:55. Viikonloppuna seiskalta tai kasilta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe