Ihastustanne ilman että mitään edistystä tapahtuu?
Edistys ei ole näkeminen ohimennen tai tervehdys. Edistykseksi lasketaan parisuhde, treffit suhdemielessä, avo/avioliitto jne
Monta vuotta olette ikävöineet täällä jotain
40
585
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä sitä varten olla ikävöimässä, että saisi suhteen. En ainakaan itse ole. Ikävän purkamista ja yleisesti jutustelua ollut enimmäkseen.
- Anonyymi
Olen ikävöinyt ja haaveillut hänestä naisesta jo 4 vuotta. Tämän palstan löysin vahingossa vasta keväällä ja huomasin hänen kirjoituksia täällä. 💕haluaisin edistystä enemmän, kuin mitään muuta.
- Anonyymi
Minkä nimistä naista kaipaat? 4 vuotta minä haaveillut eräästä miehestä ❤️
- Anonyymi
Ei osunut sit oikeaan😕
- Anonyymi
Viime kesänä kirjoitin jotain, ja viimeiset reilu puoli vuotta olen purkanut tunteitani välillä vähän enemmän ja osallistunut kaikenlaisiin kirjainjuttuihin. Näen häntä kuitenkin yleensä arkisin, mutta en uskalla tehdä mitään kun en ole varma hänen tunteista....
- Anonyymi
Oletko sinä se sama, joka kyselee miten olette lähestyneet tuolla alempana? Samanlainen katkeruus paistaa kielestä läpi. Hankkisit positiivisempia harrastuksia.
- Anonyymi
Niin, siinäpä sulle päiväksi taas puuhaa valkatessa mitä miehen massaposteista spinnata aitoon elämänkoulutyyliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siinäpä sulle päiväksi taas puuhaa valkatessa mitä miehen massaposteista spinnata aitoon elämänkoulutyyliin
Sinulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.
Eipä ole sinunkaan pakinoille vissiin niin paljoa tilausta esim elinkeinotasolla
- Anonyymi
Aloin oireilemaan huhtikuussa, kun on ollut vähän vaikeampi jakso, niin aloin lueskelemaan tätä palstaa ja kirjoittelemaan. Kaipasin kultsia menneisyydestä aiemminkin, mutta en kirjoitellut kuin pahvilaatikkoon.
- Anonyymi
...jatkoa...Sorry, muistin kirjoittavani särkyneen sydämen palstalle vuosia sitten.
- Anonyymi
Niinkö- oliko mies kyseessä tämä hinkuyskäepidemia kun oot vaa niin edelläkävijä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö- oliko mies kyseessä tämä hinkuyskäepidemia kun oot vaa niin edelläkävijä?
Voi darling, ei ollut ihan hinkuyskää vaan joku pöpö, joka oli ensin yskänä, tuikki korvassa ja itsehoitona hoidin sitä hellejakson aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi darling, ei ollut ihan hinkuyskää vaan joku pöpö, joka oli ensin yskänä, tuikki korvassa ja itsehoitona hoidin sitä hellejakson aikana.
Jatkoa...Pyysin lääkäriaikaa ja antibioottikuuria, mutta sairaanhoitaja määräsi parannella kotona. Pari viikkoa hoidin sinnikkäästi eri tavoin. En käynyt vaatimassa nieluviljelyä. Olin sen verran sairaana etten jaksanut kävellä terkkulaan asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää, sinä osaat nii hyvin napata nääs kurrentista tunnelmasta kiinni🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää, sinä osaat nii hyvin napata nääs kurrentista tunnelmasta kiinni🤭
U u v a t t i jonka ukko hylkäsi
Jotain 3 vuotta ja eihän muuta ole kuin sanomista tullut. Mikään ei tietenkään edisty, jos toinen ei pidä sinusta ollenkaan.
Eikä tämmöinen vanha ukko enää kelpaa, niin tuskin mitään enää tapahtuu kenenkään kanssa oikeasti.- Anonyymi
ai sä et näe teinityttöjen iässä mitään vaan haukut itseäsi vanhaksi kun 18 v tytöt ei ole kiinnostuneet susta ja nettakaan ei halunnut susta mitään
Anonyymi kirjoitti:
ai sä et näe teinityttöjen iässä mitään vaan haukut itseäsi vanhaksi kun 18 v tytöt ei ole kiinnostuneet susta ja nettakaan ei halunnut susta mitään
En mä näe heidän iässä vikaa, vaan omassa iässä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä näe heidän iässä vikaa, vaan omassa iässä.
no se on tullut selväksi. sä et näköjään tiedä jos on elossa niin vuosi tulee aina lisää ikää . Jos haluat olla martyyri niin ole sitten
- Anonyymi
Kuukausia.. välitän päivä päivältä vähemmän hyvä niin
- Anonyymi
Noooooooo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi
2018 vuodesta asti. Sydän ei luovuta. 🥲
- Anonyymi
❤️🥹
- Anonyymi
Ai täällä, vasta n. 2v
- Anonyymi
Ketä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ?
T naista melkein läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T naista melkein läheltä.
Kuinka läheltä? Km?
- Anonyymi
13 vuotta 10 kuukautta 16 päivää♥️
- Anonyymi
Olen vapaa kaikesta, enkä välitä muistella menneitä. Siitä lähden, että tähän on tultu.
- Anonyymi
Pari vuotta P-naista. Tää on vähän kuin tsemppaisi anonyymisti, kun hänestä pitämättäkään ei osaa olla.
- Anonyymi
V-mieskö kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V-mieskö kaipaa?
En ole ikävä kyllä V, mutta jospa hänkin kaipaa.
- Anonyymi
En ikävöi ihastusta.
- Anonyymi
Älä ikävöi ihastusta ja käy ulkona välillä.
- Anonyymi
Pitäisiköhän sun ymmärtää ettei kaikki elä sellaista elämää kuin sinä? Joku voi kirjoittaa vaikka sairaalanvuoteelta tänne.
- Anonyymi
Ei asiat edisty jos toinen on jo varattu. Ehkä on? Ehkä ei. En edes halua tietää. Mutta mitä sitten jos molemmat ovat vapaita eipä edisty asiat sittenkään. Entä jos toinen tulee nussimaan. Ei tapahdu välttämättä sittenkään edistystä. Ei voi mitään...
- Anonyymi
Kuukauden kun eksyin tänne vahingossa
- Anonyymi
Minä en ole täällä enää kuin harvoin, joten en kuulu enää täällä kaipaajiin. Mutta samaan aikaan kun kaipasin häntä täällä palstalla niin tutustuin häneen irl. Tuntemattomasta tuli tuttu. Palstalla kaipaus ei sitä estänyt.
- Anonyymi
Vuodesta 1966. Uskon kuitenkin, että tunne on molemminpuolinen, ja kaivattuni myös vastailee minulle useassa kaivattu-ketjussa, joten vietän suurimman osan elämästäni palstalla kommunikoimassa anynyymisti Hänen kanssaa. N-m
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990