Monta vuotta olette ikävöineet täällä jotain

Anonyymi-ap

Ihastustanne ilman että mitään edistystä tapahtuu?

Edistys ei ole näkeminen ohimennen tai tervehdys. Edistykseksi lasketaan parisuhde, treffit suhdemielessä, avo/avioliitto jne

40

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä sitä varten olla ikävöimässä, että saisi suhteen. En ainakaan itse ole. Ikävän purkamista ja yleisesti jutustelua ollut enimmäkseen.

    • Anonyymi

      Olen ikävöinyt ja haaveillut hänestä naisesta jo 4 vuotta. Tämän palstan löysin vahingossa vasta keväällä ja huomasin hänen kirjoituksia täällä. 💕haluaisin edistystä enemmän, kuin mitään muuta.

      • Anonyymi

        Minkä nimistä naista kaipaat? 4 vuotta minä haaveillut eräästä miehestä ❤️


      • Anonyymi

        Ei osunut sit oikeaan😕


    • Anonyymi

      Viime kesänä kirjoitin jotain, ja viimeiset reilu puoli vuotta olen purkanut tunteitani välillä vähän enemmän ja osallistunut kaikenlaisiin kirjainjuttuihin. Näen häntä kuitenkin yleensä arkisin, mutta en uskalla tehdä mitään kun en ole varma hänen tunteista....

    • Anonyymi

      Oletko sinä se sama, joka kyselee miten olette lähestyneet tuolla alempana? Samanlainen katkeruus paistaa kielestä läpi. Hankkisit positiivisempia harrastuksia.

      • Anonyymi

        Niin, siinäpä sulle päiväksi taas puuhaa valkatessa mitä miehen massaposteista spinnata aitoon elämänkoulutyyliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siinäpä sulle päiväksi taas puuhaa valkatessa mitä miehen massaposteista spinnata aitoon elämänkoulutyyliin

        Sinulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.

        Eipä ole sinunkaan pakinoille vissiin niin paljoa tilausta esim elinkeinotasolla


    • Anonyymi

      Aloin oireilemaan huhtikuussa, kun on ollut vähän vaikeampi jakso, niin aloin lueskelemaan tätä palstaa ja kirjoittelemaan. Kaipasin kultsia menneisyydestä aiemminkin, mutta en kirjoitellut kuin pahvilaatikkoon.

      • Anonyymi

        ...jatkoa...Sorry, muistin kirjoittavani särkyneen sydämen palstalle vuosia sitten.


      • Anonyymi

        Niinkö- oliko mies kyseessä tämä hinkuyskäepidemia kun oot vaa niin edelläkävijä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö- oliko mies kyseessä tämä hinkuyskäepidemia kun oot vaa niin edelläkävijä?

        Voi darling, ei ollut ihan hinkuyskää vaan joku pöpö, joka oli ensin yskänä, tuikki korvassa ja itsehoitona hoidin sitä hellejakson aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi darling, ei ollut ihan hinkuyskää vaan joku pöpö, joka oli ensin yskänä, tuikki korvassa ja itsehoitona hoidin sitä hellejakson aikana.

        Jatkoa...Pyysin lääkäriaikaa ja antibioottikuuria, mutta sairaanhoitaja määräsi parannella kotona. Pari viikkoa hoidin sinnikkäästi eri tavoin. En käynyt vaatimassa nieluviljelyä. Olin sen verran sairaana etten jaksanut kävellä terkkulaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi darling, ei ollut ihan hinkuyskää vaan joku pöpö, joka oli ensin yskänä, tuikki korvassa ja itsehoitona hoidin sitä hellejakson aikana.

        Kerro lisää, sinä osaat nii hyvin napata nääs kurrentista tunnelmasta kiinni🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää, sinä osaat nii hyvin napata nääs kurrentista tunnelmasta kiinni🤭

        U u v a t t i jonka ukko hylkäsi


    • Jotain 3 vuotta ja eihän muuta ole kuin sanomista tullut. Mikään ei tietenkään edisty, jos toinen ei pidä sinusta ollenkaan.
      Eikä tämmöinen vanha ukko enää kelpaa, niin tuskin mitään enää tapahtuu kenenkään kanssa oikeasti.

      • Anonyymi

        ai sä et näe teinityttöjen iässä mitään vaan haukut itseäsi vanhaksi kun 18 v tytöt ei ole kiinnostuneet susta ja nettakaan ei halunnut susta mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai sä et näe teinityttöjen iässä mitään vaan haukut itseäsi vanhaksi kun 18 v tytöt ei ole kiinnostuneet susta ja nettakaan ei halunnut susta mitään

        En mä näe heidän iässä vikaa, vaan omassa iässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä näe heidän iässä vikaa, vaan omassa iässä.

        no se on tullut selväksi. sä et näköjään tiedä jos on elossa niin vuosi tulee aina lisää ikää . Jos haluat olla martyyri niin ole sitten


    • Anonyymi

      Kuukausia.. välitän päivä päivältä vähemmän hyvä niin

      • Anonyymi

        Noooooooo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


    • Anonyymi

      2018 vuodesta asti. Sydän ei luovuta. 🥲

      • Anonyymi

        ❤️🥹


    • Anonyymi

      Ai täällä, vasta n. 2v

      • Anonyymi

        Ketä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä ?

        T naista melkein läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T naista melkein läheltä.

        Kuinka läheltä? Km?


    • Anonyymi

      13 vuotta 10 kuukautta 16 päivää♥️

    • Anonyymi

      Olen vapaa kaikesta, enkä välitä muistella menneitä. Siitä lähden, että tähän on tultu.

    • Anonyymi

      Pari vuotta P-naista. Tää on vähän kuin tsemppaisi anonyymisti, kun hänestä pitämättäkään ei osaa olla.

      • Anonyymi

        V-mieskö kaipaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V-mieskö kaipaa?

        En ole ikävä kyllä V, mutta jospa hänkin kaipaa.


    • Anonyymi

      En ikävöi ihastusta.

    • Anonyymi

      Älä ikävöi ihastusta ja käy ulkona välillä.

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sun ymmärtää ettei kaikki elä sellaista elämää kuin sinä? Joku voi kirjoittaa vaikka sairaalanvuoteelta tänne.


    • Anonyymi

      Ei asiat edisty jos toinen on jo varattu. Ehkä on? Ehkä ei. En edes halua tietää. Mutta mitä sitten jos molemmat ovat vapaita eipä edisty asiat sittenkään. Entä jos toinen tulee nussimaan. Ei tapahdu välttämättä sittenkään edistystä. Ei voi mitään...

    • Anonyymi

      Kuukauden kun eksyin tänne vahingossa

    • Anonyymi

      Minä en ole täällä enää kuin harvoin, joten en kuulu enää täällä kaipaajiin. Mutta samaan aikaan kun kaipasin häntä täällä palstalla niin tutustuin häneen irl. Tuntemattomasta tuli tuttu. Palstalla kaipaus ei sitä estänyt.

    • Anonyymi

      Vuodesta 1966. Uskon kuitenkin, että tunne on molemminpuolinen, ja kaivattuni myös vastailee minulle useassa kaivattu-ketjussa, joten vietän suurimman osan elämästäni palstalla kommunikoimassa anynyymisti Hänen kanssaa. N-m

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe