Näin jälkeenpäin ajatellen

Anonyymi-ap

Olemme erilaisia, pidän haasteista, sytyn niistä. Sinä et pidä, taistelemaan et ole valmis - olethan romantikko.

38

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt lopetat sen ajattelun tai kävelen taaksesi ja koputan selkääsi.

    • Anonyymi

      Romantikko taistelee myös mutta eritavalla. Hyväksy erilaisuus niin voit itsekin paremmin. Maailma ei pyöri sinussa. Sinä pyörit itsessäsi.

    • Anonyymi

      Sanoja sanoja sanoja

      • Anonyymi

        Miten sinä koet nämä palstamiehen jodlaukset esim keskimäärin? Jotenkin vaikuttaa siltä, että jupiset jupisemisen vuoksi


    • Anonyymi

      Kerro sitten hyvä mies millaisia ne sun romanttiset tendenssit on, niin tietää onko hän tai kukaa yhtää samalla sivulla ns

      • Anonyymi

        Sapluunan sapluunaa ei ole ilmestynyt vielkää


    • Anonyymi

      Lässynlää. Taas joku luulee tietävänsä mitä joku toinen ihminen ajattelee ja kokee. 🙄

      • Anonyymi

        Persu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu?

        Todennäköisesti🤣


    • Anonyymi

      Ei varmaan kerro meistä tämä..
      Tuntuu että ollaan aika samanlaisia perimmältään, toki ympäristö ja elämänkokemus muokkaa ihmistä mutta tuskin muuttaa perusluonetta.
      Uskon hänen olevan lojaali, rehellinen ja uskollinen asioille jotka hänelle tärkeitä.
      Myös rakastaa vilpittömästi ihmisiä ja eläimiä jotka ovat hänen elämässään!
      Itselläni asiat samoin sen enempää erittelemättä.
      Meidän romanttinen puoli.. se ei näy ulospäin mutta pinnan alla kuohuu 😉

      • Anonyymi

        Teistä? Onnea!


    • Anonyymi

      Pidän haasteista ja kyllä olen valmis taistelemaan, rakkaus vain ei ole osa-alue, jossa mielestäni niin pitäisi joutua tekemään.

    • Anonyymi

      Kuka jaksaa päivät pitkät taistella, kyllä kotiin on kiva tulla rentoutumaan!

      • Anonyymi

        Sodasta sovintosexiin- eiks se oo tämän massapostimiehen eli aloittajan motto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodasta sovintosexiin- eiks se oo tämän massapostimiehen eli aloittajan motto?

        Olisiko aloittaja sittenkin nainen?


    • Anonyymi

      Tykkään kaikesta kauniista. Se on arvo. Sä olet hirvittävän kunnianhimoinen. Mä en jaksa riidellä ihmisten kanssa.

      • Anonyymi

        Jatkan...Miksi alun perin aloit vehtaamaan kanssani, kun olimme niin erilaisia? Olisit voinut antaa olla, kun tiesit, etteivät lähtökohtani olleet kovin 'iloiset'. Oli erikoinen juttu kaiken kaikkiaan. Sinussa on paljon hyvää, mutta anteeksi nyt vaan - leikit ihmisten tunteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan...Miksi alun perin aloit vehtaamaan kanssani, kun olimme niin erilaisia? Olisit voinut antaa olla, kun tiesit, etteivät lähtökohtani olleet kovin 'iloiset'. Oli erikoinen juttu kaiken kaikkiaan. Sinussa on paljon hyvää, mutta anteeksi nyt vaan - leikit ihmisten tunteilla.

        Kuinkahan sen nyt tietäisi toisen lähtökohtien iloisuudet? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan sen nyt tietäisi toisen lähtökohtien iloisuudet? :/

        Olin avoin, mutta et sitten keskittynyt kuuntelemaan. Ei siitä hommasta olisi tullut mitään muutenkaan. Kaksi ihan erilaista tyyppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin avoin, mutta et sitten keskittynyt kuuntelemaan. Ei siitä hommasta olisi tullut mitään muutenkaan. Kaksi ihan erilaista tyyppiä.

        Jatkoa...Anteeksi. ❤️😥 Olen turhautunut ja minulla on kova ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoa...Anteeksi. ❤️😥 Olen turhautunut ja minulla on kova ikävä.

        Rakas rauhoitutko nytten. Olet minulle numero yksi. Kokoajan ajatukset sinussa. Nukutaan yhdessä jo ihan pian. Kauniita unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas rauhoitutko nytten. Olet minulle numero yksi. Kokoajan ajatukset sinussa. Nukutaan yhdessä jo ihan pian. Kauniita unia.

        Kauniita unia. ❤️ Menen nukkumaan. Olen ihan superväsynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita unia. ❤️ Menen nukkumaan. Olen ihan superväsynyt.

        Tuo sinun tilanteesi junnaa niin kauan, kun näet vain toisessa sen vian. Sen verran jokaisella pitäisi olla itsetuntemusta, että tietää sen oman osuutensa. Ihan vaikka se, että olet vapaaehtoisesti ollut tekemisissä. Siinä jo olet tehnyt valinnan. Toisten syyttely ei kehitä sinua ja sellaisesta kannattaa oikeasti haluta irti. Käy läpi tunteet ja jatka elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sinun tilanteesi junnaa niin kauan, kun näet vain toisessa sen vian. Sen verran jokaisella pitäisi olla itsetuntemusta, että tietää sen oman osuutensa. Ihan vaikka se, että olet vapaaehtoisesti ollut tekemisissä. Siinä jo olet tehnyt valinnan. Toisten syyttely ei kehitä sinua ja sellaisesta kannattaa oikeasti haluta irti. Käy läpi tunteet ja jatka elämää.

        Olen käsitellyt tunteitani ja yrittänyt monta kertaa päästää irti. Tottakai tiedän oman osuuteni ja omat vikani. (En ole täysin tyhmä, vaikka täällä olenkin.) Antaa olla. On ajantuhlausta velloa ja märehtiä menneitä.


      • Anonyymi

        Et sinä kauniista tykkää. Sinä tykkäät kaikesta mikä kiiltää. Siksi, et koskaan saavuta syvintä yhteyttä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä kauniista tykkää. Sinä tykkäät kaikesta mikä kiiltää. Siksi, et koskaan saavuta syvintä yhteyttä toiseen.

        Mikä sinä anonyymi olet sanomaan, mitä minä tunnen ja mitä en? Haluat vain loukata. Mitä sinäkin tiedät ihmisen syvästä yhteydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käsitellyt tunteitani ja yrittänyt monta kertaa päästää irti. Tottakai tiedän oman osuuteni ja omat vikani. (En ole täysin tyhmä, vaikka täällä olenkin.) Antaa olla. On ajantuhlausta velloa ja märehtiä menneitä.

        Eipä mies tämä itsesi kanssa kirjoittelu laidasta laitaan- aiheesta kummoiselta tunteidenkäsittelymekaniikalta vaikuta, enemmän henkisesti häiriintyneen huomionhaulta


    • Anonyymi

      Oletko se joka halusi kostaa ja sotaa palstalle.
      Sytyt väittelyistä ja läpän heitoista ja vähän rankemmastakin läpästä lämpenet.

      • Anonyymi

        Varmasti on samasta miehestä kyse, kuten tällä palstalla joka päivä, oletko tehnyt tästä tuumailusta esim jo rikos_asian?


    • Anonyymi

      Nuori mies Hubbabubbahan siellä.

    • Anonyymi

      Juu en ole valmis taistelemaan homoista.

    • Anonyymi

      Jos ihminen tietää että jostain on taisteltava niin sen ymmärtää ja se on järkevääkin, tietysti riippuu asioista muttei muuten.

    • Anonyymi

      Hyvä juttu. 👍

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Suurin ero meissä on se, että sinä et ole kovin älykäs ja sen kertoo jo aloituksesi.

    • Anonyymi

      Mistä pitäisi taistella? Olen aina ollut voittaja.

      Mieheltä

    • Anonyymi

      Onneks se säästy sunlaiselta napansatuijottelijalta.

    • Anonyymi

      Ainoa minkä puolesta et ehkä pysty taistella, on rakkaus. Eikä myöskään rakkaus taida olla motiivina taisteluissasi?

    • Anonyymi

      Olen kyllä romantikko. Mutta taistelen myös!

      Mutta jos alkaa taistelemaan naisesta, joka ei tule vastaan, tekee sinusta vain pellen ja negatiivisen puheenaiheen. Otin sun puheesi ja etäisyyden pitämisen vinkkinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe