Olemme erilaisia, pidän haasteista, sytyn niistä. Sinä et pidä, taistelemaan et ole valmis - olethan romantikko.
Näin jälkeenpäin ajatellen
37
767
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt lopetat sen ajattelun tai kävelen taaksesi ja koputan selkääsi.
- Anonyymi
Romantikko taistelee myös mutta eritavalla. Hyväksy erilaisuus niin voit itsekin paremmin. Maailma ei pyöri sinussa. Sinä pyörit itsessäsi.
- Anonyymi
Sanoja sanoja sanoja
- Anonyymi
Miten sinä koet nämä palstamiehen jodlaukset esim keskimäärin? Jotenkin vaikuttaa siltä, että jupiset jupisemisen vuoksi
- Anonyymi
Kerro sitten hyvä mies millaisia ne sun romanttiset tendenssit on, niin tietää onko hän tai kukaa yhtää samalla sivulla ns
- Anonyymi
Sapluunan sapluunaa ei ole ilmestynyt vielkää
- Anonyymi
Lässynlää. Taas joku luulee tietävänsä mitä joku toinen ihminen ajattelee ja kokee. 🙄
- Anonyymi
Persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu?
Todennäköisesti🤣
- Anonyymi
Ei varmaan kerro meistä tämä..
Tuntuu että ollaan aika samanlaisia perimmältään, toki ympäristö ja elämänkokemus muokkaa ihmistä mutta tuskin muuttaa perusluonetta.
Uskon hänen olevan lojaali, rehellinen ja uskollinen asioille jotka hänelle tärkeitä.
Myös rakastaa vilpittömästi ihmisiä ja eläimiä jotka ovat hänen elämässään!
Itselläni asiat samoin sen enempää erittelemättä.
Meidän romanttinen puoli.. se ei näy ulospäin mutta pinnan alla kuohuu 😉- Anonyymi
Teistä? Onnea!
- Anonyymi
Pidän haasteista ja kyllä olen valmis taistelemaan, rakkaus vain ei ole osa-alue, jossa mielestäni niin pitäisi joutua tekemään.
- Anonyymi
Kuka jaksaa päivät pitkät taistella, kyllä kotiin on kiva tulla rentoutumaan!
- Anonyymi
Sodasta sovintosexiin- eiks se oo tämän massapostimiehen eli aloittajan motto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodasta sovintosexiin- eiks se oo tämän massapostimiehen eli aloittajan motto?
Olisiko aloittaja sittenkin nainen?
- Anonyymi
Tykkään kaikesta kauniista. Se on arvo. Sä olet hirvittävän kunnianhimoinen. Mä en jaksa riidellä ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Jatkan...Miksi alun perin aloit vehtaamaan kanssani, kun olimme niin erilaisia? Olisit voinut antaa olla, kun tiesit, etteivät lähtökohtani olleet kovin 'iloiset'. Oli erikoinen juttu kaiken kaikkiaan. Sinussa on paljon hyvää, mutta anteeksi nyt vaan - leikit ihmisten tunteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan...Miksi alun perin aloit vehtaamaan kanssani, kun olimme niin erilaisia? Olisit voinut antaa olla, kun tiesit, etteivät lähtökohtani olleet kovin 'iloiset'. Oli erikoinen juttu kaiken kaikkiaan. Sinussa on paljon hyvää, mutta anteeksi nyt vaan - leikit ihmisten tunteilla.
Kuinkahan sen nyt tietäisi toisen lähtökohtien iloisuudet? :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan sen nyt tietäisi toisen lähtökohtien iloisuudet? :/
Olin avoin, mutta et sitten keskittynyt kuuntelemaan. Ei siitä hommasta olisi tullut mitään muutenkaan. Kaksi ihan erilaista tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin avoin, mutta et sitten keskittynyt kuuntelemaan. Ei siitä hommasta olisi tullut mitään muutenkaan. Kaksi ihan erilaista tyyppiä.
Jatkoa...Anteeksi. ❤️😥 Olen turhautunut ja minulla on kova ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa...Anteeksi. ❤️😥 Olen turhautunut ja minulla on kova ikävä.
Rakas rauhoitutko nytten. Olet minulle numero yksi. Kokoajan ajatukset sinussa. Nukutaan yhdessä jo ihan pian. Kauniita unia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas rauhoitutko nytten. Olet minulle numero yksi. Kokoajan ajatukset sinussa. Nukutaan yhdessä jo ihan pian. Kauniita unia.
Kauniita unia. ❤️ Menen nukkumaan. Olen ihan superväsynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniita unia. ❤️ Menen nukkumaan. Olen ihan superväsynyt.
Tuo sinun tilanteesi junnaa niin kauan, kun näet vain toisessa sen vian. Sen verran jokaisella pitäisi olla itsetuntemusta, että tietää sen oman osuutensa. Ihan vaikka se, että olet vapaaehtoisesti ollut tekemisissä. Siinä jo olet tehnyt valinnan. Toisten syyttely ei kehitä sinua ja sellaisesta kannattaa oikeasti haluta irti. Käy läpi tunteet ja jatka elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun tilanteesi junnaa niin kauan, kun näet vain toisessa sen vian. Sen verran jokaisella pitäisi olla itsetuntemusta, että tietää sen oman osuutensa. Ihan vaikka se, että olet vapaaehtoisesti ollut tekemisissä. Siinä jo olet tehnyt valinnan. Toisten syyttely ei kehitä sinua ja sellaisesta kannattaa oikeasti haluta irti. Käy läpi tunteet ja jatka elämää.
Olen käsitellyt tunteitani ja yrittänyt monta kertaa päästää irti. Tottakai tiedän oman osuuteni ja omat vikani. (En ole täysin tyhmä, vaikka täällä olenkin.) Antaa olla. On ajantuhlausta velloa ja märehtiä menneitä.
- Anonyymi
Et sinä kauniista tykkää. Sinä tykkäät kaikesta mikä kiiltää. Siksi, et koskaan saavuta syvintä yhteyttä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä kauniista tykkää. Sinä tykkäät kaikesta mikä kiiltää. Siksi, et koskaan saavuta syvintä yhteyttä toiseen.
Mikä sinä anonyymi olet sanomaan, mitä minä tunnen ja mitä en? Haluat vain loukata. Mitä sinäkin tiedät ihmisen syvästä yhteydestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käsitellyt tunteitani ja yrittänyt monta kertaa päästää irti. Tottakai tiedän oman osuuteni ja omat vikani. (En ole täysin tyhmä, vaikka täällä olenkin.) Antaa olla. On ajantuhlausta velloa ja märehtiä menneitä.
Eipä mies tämä itsesi kanssa kirjoittelu laidasta laitaan- aiheesta kummoiselta tunteidenkäsittelymekaniikalta vaikuta, enemmän henkisesti häiriintyneen huomionhaulta
- Anonyymi
Oletko se joka halusi kostaa ja sotaa palstalle.
Sytyt väittelyistä ja läpän heitoista ja vähän rankemmastakin läpästä lämpenet.- Anonyymi
Varmasti on samasta miehestä kyse, kuten tällä palstalla joka päivä, oletko tehnyt tästä tuumailusta esim jo rikos_asian?
- Anonyymi
Nuori mies Hubbabubbahan siellä.
- Anonyymi
Jos ihminen tietää että jostain on taisteltava niin sen ymmärtää ja se on järkevääkin, tietysti riippuu asioista muttei muuten.
- Anonyymi
Hyvä juttu. 👍
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Suurin ero meissä on se, että sinä et ole kovin älykäs ja sen kertoo jo aloituksesi.
- Anonyymi
Mistä pitäisi taistella? Olen aina ollut voittaja.
Mieheltä - Anonyymi
Onneks se säästy sunlaiselta napansatuijottelijalta.
- Anonyymi
Ainoa minkä puolesta et ehkä pysty taistella, on rakkaus. Eikä myöskään rakkaus taida olla motiivina taisteluissasi?
- Anonyymi
Olen kyllä romantikko. Mutta taistelen myös!
Mutta jos alkaa taistelemaan naisesta, joka ei tule vastaan, tekee sinusta vain pellen ja negatiivisen puheenaiheen. Otin sun puheesi ja etäisyyden pitämisen vinkkinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990